مهلت ثبت نام آزمون آلمانی ای سی ال

 
مهلت ثبت نام آزمون آلمانی ای سی ال
برای شرکت در آزمون آلمانی ecl باید در مهلت مقرر شده برای ثبت نام آزمون، ثبت نام کرده و با دریافت نمره خوب در آزمون ecl در آزمون آلمانی موفق شوید.

درمورد آزمون آلمانی ECL چه میدانید؟

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی از جمله زبان آلمانی برگزار می گردد. این آزمون اعتباری جهانی دارد و در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. بنابراین مدرک آن برای ارائه به موسسات مختلف کاری و تحصیلی در هر جای دنیا معتبر است. پس اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون ecl یکی از راه های دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما است.

شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl

برای اینکه در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، باید ثبت نام کنید، مدارک لازم خود را آماده کنید و در روز آزمون حاضر شوید. سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران است. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. از آنجا که  مهلت اعتبار مدرک آزمون ecl مادام العمر است، شما میتوانید تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنید.

برای شرکت در آزمون کافیست هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048اما قبل از ثبت نام لازم است تا اطلاعاتی درمورد این آزمون سرنوشت ساز بدانید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

شرایط سنی شرکت در آزمون ecl

آزمون زبان ECL برای افرادی آزاد است که در آن سال تقویمی 14 ساله شوند. آزمون ECL یک آزمون زبان عمومی است که هیچ گروه سنی، فرهنگ، کشور یا حرفه ای را هدف قرار نمی دهد.

سطوح آزمون زبان آلمانی

این آزمون در سطوح مختلفی برگزار می شود و شما برای شرکت در هر کدام از سطوح لازم است تا تعداد سوالات محدودی را در هر کدام از مهارت های این آزمون به دست آورید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، مطلب «سطوح آزمون ecl زبان آلمانی» را بخوانید.

آزمون ecl به روش کامپیوتری

این آزمون زبان آلمانی در حال حاضر به روش کامپیوتری برگزار نمی شود و مرکز آزمون ecl، این آزمون را تنها به صورت ورقه ای و کاغذی در اختیار زبان آموزان علاقه مند به آزمون و شرکت کنندگان قرار داده است.

ثبت نام در آزمون آلمانی ای سی ال

 به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

سوالات آزمون ecl آلمانی

سوالات بخش های مختلف این آزمون بدین گونه است که هر کدام از مهارت ها شامل 20 سوال است. هر مهارت آزمون آلمانی شامل دو بخش است که آزمون دهندگان باید در هر بخش به 10 سوال پاسخ دهند. هر سوال شامل 1.25 نمره است و در حالت کلی آزمون از 100 نمره بررسی خواهد شد.

برای قبول شدن در کل آزمون باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون ECL را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. اما در آزمون های دیگر چنین چیزی وجود ندارد. و بدین معناست که شما دو مهارت را پاس نشده اید. این یعنی شانس قبولی شما در آزمون ECL بسیار بیشتر از سایر آزمون هاست.

 موفقیت در آزمون ecl

قبولی در آزمون ای سی ال زبان آلمانی

 آزمون ECL مهارت را در 2 گروه مختلف، دسته بندی می کند. مهارت های WRITING و READING در یک گروه قرار می گیرند. در حالی که مهارت های LISTENING و SPEAKING در گروه دیگری هستند. زمانی که شما نتوانید یکی از مهارت ها را در یک گروه پاس کنید و قبول شوید، باید هر دو مهارت آن گروه را دوباره تکرار کنید. مثلا اگر در بخش WRITING شکست بخورید، باید هم WRITING و هم READING را دوباره آزمون دهید.

موفقیت در آزمون های المانی

 برای دریافت نمره خوب در این آزمون لازم است تا همه مهارت های زبان آلمانی  خود را تقویت کنید. برای انجام این کار شرکت در کلاس های آموزش زبان آلمانی به شما کمک زیادی میکند. شما برای شرکت در چنین کلاس هایی می توانید به سپانو مراجعه کنید. شما در سپانو میتوانید انواع زبان های دلخواه خود را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید. برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید یا وارد سایت سپانو شوید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید