کاریابی و آموزش زبان !!! چگونه ممکن است؟

 
کاریابی و آموزش زبان !!! چگونه ممکن است؟
چرا نباید در موسسات کاریابی زبان بیاموزیم؟ این موسسات چگونه در خارج از کشور برایمان کار پیدا میکنند؟برای یادگرفتن زبان باید کجا بروم؟

آموزش زبان و کاریابی؟

اگر بیکاری امانتان را بریده باشد، پس حتما سعی کرده اید که دنبال کاری بگردید. بعد از کلی گشت و گذار در سایت ها، روزنامه ها و مجلات بالاخره کاری معقول و مورد پسندتان پیدا می کنید و یا با موسسات کاریابی آشنا میشوید. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. اینجا تازه شروع به وجود آمدن مشکل است. میپرسید چرا؟ با من همراه باشید تا برایتان بگویم.

مشکل اصلی اینجاست.

بعد از اینکه با کلی زور و زحمت کاری را پیدا کردید، موسسه یا کارفرمای مربوطه از شما رزومه میخواهد. یعنی شرحی از سابقه کاری، مدارک لازم، توانایی ها و علایقتان. اما در زمان نوشتن رزومه کاری است که به این نتیجه میرسید که چقدر سابقه کاری و توانایی هایتان برای انجام کارها محدود است. حالا حتما کلی غصه میخورید، بعد هم بی انگیزه و افسرده میشوید.

دقت کنید !!!!

باز هم میگویم: دقت کنید. موردی را جا گذاشتید. خیلی از افراد به این موضوع توجه نمیکنند. اگر شما اندکی زبان بدانید، چند هیچ از بقیه جلو هستید. راه های مختلفی وجود دارد که شما با یادگرفتن یک زبان میتوانید به کسب درآمد برسید. اما باید دقت کنید که آموزش زبان شما باید توسط موسسه ای معتبر صورت گیرد. در غیر اینصورت مدرک دریافتی نیز ارزشی نخواهد داشت و شما را به مقصود نمی رساند. زیرا مدرکی که از آموزشگاه یا موسسه ای معتبر دریافت نگردد، خودش نیز از اعتباری برخوردار نیست.

مهاجرت کنید.

راه بعدی برای حل مشکل بیکاری مهاجرت است. این راه سریع جواب میدهد. اگر معتقد هستید که این کار هزینه زیادی دارد، عجله نکنید. اگر کمی دیگر دنبال کار بگردید، اسم موسسات کاریابی مختلفی به گوشتان میخورد. موسساتی که با وعده « هم زبان یاد بگیرید، هم کار پیدا کنید، هم مهاجرت کنید. » شما را به دام می اندازند. این موسسات شما را ترغیب میکنند تا به مهاجرت فکر کنید. میپرسید چگونه؟ این مطلب را تا انتها بخوانید.

با آموزش زبان مهاجرت کنید.
موسسات کاریابی به شما وعده کار و آموزش زبان میدهند.

این موسسات به شما میگویند که با آموزش زبانی مثل آلمانی و سپس دریافت مدرک آن زبان میتوانید در کشور دیگری کار پیدا کنید. مخصوصا که در بعضی از کشور های خارجه شما با داشتن مدرک های بسیار ساده مثل مدرک دیپلم دبیرستان هم میتوانید کار پیدا کنید. اما باد حتما مدرک زبان داشته باشید.

چگونه باید این کار را انجام دهم؟

انجام این کار بدین صورت است که شما پول تقریبا زیادی را تقدیم این موسسات می کنید. اما بعد از آموزش زبان توسط آن ها، خودشان در کشور مربوطه برای شما کاری دست و پا میکنند. حالا شما با مهاجرت کردن به آن کشور، در آنجا مشغول به کار میشوید. نگران هزینه های مهاجرت هم نباشید چون شما اگر با مدت کوتاهی کار کردن در آن کشور میتوانید هزینه های صرف شده را جبران کنید. چه چیزی بهتر از این؟

مشکل این نوع کاریابی چیست؟

همانطور که در قسمت بالا برایتان گفتم شما باید مدرک زبانتان را از آموزشگاه یا موسسه ای معتبر دریافت کنید تا در آینده و هنگام مهاجرت به مشکل بر نخورید. اما این موسسات، در اصل موسسه های کاریابی هستند که در کنار کاریابی به افراد زبان می آموزند. در واقع مشکل اصلی همینجاست. این موسسات کاری را که در آن تبحر و مهارت کافی ندارند انجام می دهند. پس اصلا تعجبی ندارد اگر که نتوانند به خوبی از پس آن بر بیایند.

مدرک زبان آلمانی ام را کجا بگیرم؟

برای معتبر بودن مدرک زبان باید آن را از موسسات آموزش زبان های خارجه دریافت کنید. موسساتی که سابقه چندین و چند ساله در آموزش دارند. همچنین آموزشگاه هایی که به صورت متمرکز انرژی خود را صرف آموزش زبان مدنظر به شما میکنند. در این صورت است که شما میتوانید به تسلط کافی و لازم در آن زبان ها برسید. و در انواع آزمون های بین المللی مثل آیلتس به راحتی موفق شوید.

کجا مدرک معتبر زبان آلمانی بگیرم؟

برای یادگرفتن زبان و دریافت مدرک معتبر میتوانید به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید. و با خیال راحت به آموزش زبان بپردازید و درنهایت مدرک معتبر دریافت کنید. شما در سپانو میتوانید برای آزمون های مختلف نیز آمادگی کامل پیدا کنید.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که میتواند به شما در موفق شدن در آزمون آیلتس کمک کند. زیرا سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران است و شما میتوانید برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید. شما همچنین در سپانو میتوانید انواع زبان ها اعم از آلمانی، فرانسوی،  ترکی استانبولی، چینی، کره ای و… را آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید