منشور انضباطی، اخلاقی و مقررات آموزشی موسسه سپانو

 

 

آموزشگاه سپانو با توجه به اهمیت دوره های آموزشی خود، عدم رعایت مقررات آموزشی را باعث ایجاد بی نظمی و پایین آمدن بازدهی کلاس میداند که در نتیجه منجر به عدم یادگیری کافی زبان آموزان می شود. رعایت تمامی موارد برای داوطبان محترم الزامی است و در صورت رعایت نکردن آن، سپانو محق خواهد بود بدون برگشت هیچ گونه هزینه ثبت نام و توضیحی یادگیری زبان آموز را از ادامه شرکت در کلاس ها منع کند.

1.     رعایت ادب و احترام به اساتید، پرسنل و دیگر کارکنان دوره های آموزشی

2.     سعی شایسته در یادگیری و پیروی از دستورالعمل های آموزشی و تربیتی

3.     رعایت موازین اخلاقی، رعایت حجاب اسلامی ، پرهیز از تجمع در راهرو، حیاط، کوچه و همچنین با توجه به فضای کم کوچه و احترام به حقوق همسایگان، پارک خودرو در کوچه موسسه اکیدا ممنوع میباشد.

4.     زبان آموزان ملزم هستند که 5 دقیقه قبل از شروع کلاس حاضر باشند و خروج زودهنگام از کلاس به هر دلیلی مسئولیتی را متوجه آموزشگاه نمیکند. (آوردن همراه هنگام تشکیل کلاس های درسی اکیدا ممنوع میباشد.)

5.     هماهنگی کلاس های خصوصی در بابت تغییر تایم یا روز استاد، فقط و فقط از طریق آموزشگاه صورت میگیرد.

6.     جهت حفظ انضباط آموزشی، غیبت کردن بیش از 5 جلسه در کلاس های گروهی به معنای حذف تلقی میگردد و بدیهی است که دراین صورت هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد. علاوه بر این در صورت 3 جلسه غیبت، زبان آموز ملزم به براشتن یک جلسه جبرانی با پرداخت هزینه مجزا می باشد.

7.     در کلاس های خصوصی 5 یا 10 جلسه ای :

الف) زبان آموزان مجاز به استفاده از فقط یک جلسه کنسلی کلاس با اعلام 24 ساعت زودتر ( یک روز) به موسسه می باشد. در غیر این صورت جلسه مذکور تشکیل و به منزله یک جلسه از کلاس شما محسوب می شود و آموزشگاه هیچ مسئولیتی در قبال برگزاری جلسه جبرانی نخواهد داشت.

ب) چنانچه در زمان تشکیل کلاس (همان روز و ساعت کلاس) حوادث و مشکلات کاری (علی الخصوص ماموریت های اداری) پیش آید و استاد در موسسه حضور پیدا نماید، به منزله یک جلسه از کلاس شما محسوب خواهد شد و آموزشگاه هیچ مسئولیتی در قبال برگزاری جلسه جبرانی ندارد.

ج) در صورت تاخیر زبان آموز هنگام تشکیل کلاس، مدرس و همچنین موسسه هیچگونه مسئولیتی در قبال تشکیل جلسه جبرانی نخواهد داشت.

8.     تسویه حساب مالی زبان آموز باید 4 روز قبل از شروع کلاس به صورت کامل صورت گیرد. در غیر این صورت زبان آموز به صورت زبان آموز به صورت خودکار از لیست کلاس حذف می شود و امکان بازگشت مجدد به کلاس وجود نخواهد داشت. همچینین برای ادامه دوره خصوصی زبان آموز ملزم است تا یک هفته زودتر از اتمام دوره قبلی به ثبت نام دوره مجدد اقدام نماید. در غیر این صورت طبق بند «الف» از کلاس حذف خواهد شد.

9.     شهریه پیوستن به کلاس های گروهی تا قبل از جلسه سوم شامل شهریه کل ترم می باشد. پس از جلسه سوم محاسبه مبلغ قابل پرداخت به این صورت انجام می گیرد که شهریه جلسات باقی مانده به علاوه 10 درصد کل شهریه است.

10. در صورت انصراف زبان آموز یا درخواست جابه جایی کلاس به هر دلیلی پس از ثبت نام:

بیش از 10 روز کاری تا شروع کلاس پس از کسر 10 درصد،

10الی7 روز کاری مانده تا شروع کلاس پس از کسر 20 درصد،

کمتر از 7 روز کاری مانده تا شروع کلاس پس از کسر 30 درصد از کل شهریه، مابقی شهریه عودت داده می شود.

در روز شروع کلاس (قبل یا پس از ساعت شروع کلاس) با کسر 40 درصد عودت صورت میگیرد.

11. پس از ثبت نام فقط وارد طریق تلفن و پیامک ها باید برای شروع کلاس و یا ادامه کلاس پیگیری خواهد کرد و در صورت عدم حضور و پاسخگویی جهت هماهنگی، انصراف از دوره تلقی خواهد شد و آموزشگاه زبان در آموزشگاه گونه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی و وقفه پیش آمده و یا کلاس مجزا برای زبان آموزان نخواهد داشت.

12. مدت زمان مورد نیاز برای تشکیل کلاس های گروهی از جانب موسسه با توجه به تاریخ اعلام شده ممکن است دوبار به تعویق بیفتد. و زبان آموز ملزم به صبر برای تشکیل کلاس میباشد.

13. با توجه به برنامه ریزی کلاس های گروهی و ظرفیت محدود آن ها زبان آموزان هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت و شهریه نیز به هیچ وجه مسترد نمی شود. از اواسط ترم، پیش ثبت نام ترم بعد را انجام دهند. در غیر این صورت مسئولیت اتمام ظرفیت کلاس به عهده زبان آموز بوده و آموزشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی یا وقفه پیش آمده و یا کلاس مجزا برای زبان آموزان نخواهد داشت.

14. زبان آموز محترم در صورت تغییر کاربری از کلاس های گروهی به خصوصی با دلایل موجه و تایید موسسه (آسیب ندیدن کلاس گروهی جاری از نظر تعداد نفرات) پس از کسر 10 درصد از مابقی هزینه درخواست مذکور، تایید خواهد گردید.

15. انتخاب مدرس و برنامه مشخص شده حین ثبت نام در کلاس های عمومی به عهده آموزشگاه می باشد و آموزشگاه حق خود را جهت تغییر استاد درهر زمان از ترم محفوظ می دارد و هیچ گونه اعتراضی نسبت به تغییرات احتمالی پذیرفته نمیشود.

16. تعداد جلسات کلاس های عمومی و نیمه خصوصی بر پایه حداکثر ظرفیت و یا حد نصاب نفرات می باشد و کم شدن افراد به هر دلیل در هر زمان از ترم منجر به کسر جلسات آن ترم می شود.

17. در صورتی که زبان آموزان غیبت نمایند، آموزشگاه درخصوص عدم حضور ایشان و مسئولیت ها و اتفاقات حین غیبت و در هر مکانی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

18. در قبال حوادث و اتفاقات احتمالی هیچگونه مسئولیتی بر عهده آموزشگاه و پرسنل نمیباشد.

19. در صورت هر گونه آسیب رساندن به اموال آموزشگاه شخصیت ایجاد خسارت باید تمام هزینه ها را بر حسب مورد بپردازد و خسارت را جبران نماید.

 

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید