بهترین مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت

 
بهترین مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت
یادگرفتن زبان ترکی نیازمند تلاش و تمرین است. برای آموزش زبان ترکی در رشت، به موسسه زبان سپانو مراجعه کرده و این زبان را توسط اساتید خوب ترکی در سپانو بیاموزید.

آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت

 برای یادگرفتن زبان ترکی استانبولی روش های متفاوتی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید با کمک گرفتن از کتاب های خود آموز یا اپلیکیشن های آموزشی زبان یادگرفتن را شروع کنید. اما برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید، لازم است تا بهترین روش را انتخاب کرده و آموزش خود را به صورت صحیح بگذرانید. بهترین، آسان ترین و کوتاه ترین راه برای یادگرفتن زبان های خارجه مانند زبان ترکی استانبولی این است که این زبان را توسط استاد خوب مسلط در آموزشگاه معتبر و مناسبی بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و حالا قصد دارید زبان ترکی استانبولی یا هر زبان دیگری را بیاموزید، به آکادمی زبان سپانو مراجعه کند. شما در کانون زبان سپانو می‌توانید انواع زبان های خارجه را بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید. در ادامه مطلب با این موسسه آموزشی موفق بیشتر آشنا می‌شوید.

کلاس های متنوع آموزش زبان ترکی در رشت

 در سپانو، دوره ها و کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان در کنار دغدغه ها و فعالیت های کاری و تحصیلی خود بتوانند ترکی را آموخته و هدف خود را از یادگرفتن این زبان عملی کنند. در سپانو دوره های آموزشی ترکی استانبولی به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود تا بتوانید از آموزش لذت ببرید. لازم است بدانید که بعد از ثبت نام در کلاس های خصوصی زبان ترکی می‌توانید تصمیم بگیرید که این زبان را به صورت حضوری، آنلاین یا هیبرید «آنلاین و حضوری» بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این دوره ها، ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

 

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در رشت

آموزش ترکی استانبولی ترمیک سپانو

یکی از دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی که در رشت در سپانو برگزار می‌شود، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان ترکی استانبولی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید. شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان ترکی خود را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید. اگر یکی از شرایط زیر را دارا هستید، بهتر است زبان ترکی استانبولی خود را به صورت ترمیک بیاموزید:

_ زمان کافی برای آموزش دارید و می‌خواهید زبان ترکی به آرامی و با تمرکز بخوانید.
_ آموزش در گروه را بیشتر از آموزش خصوصی می‌پسندید.
_ هزینه آموزش برایتان اهمیت دارد.

_ و....


تدریس زبان ترکی استانبولی در رشت

یادگرفتن زبان ترکی استانبولی خصوصی

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی ترمیک برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است،آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش ترکی استانبولی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا افراد در کلاس های خصوصی شرکت کنند، این است که به تقویت مهارت خاصی بپردازند. برای مثال اگر در تمامی مهارت های زبان ترکی به اندازه کافی قوی هستید و قصد دارید تا فقط به تقویت یکی از مهارت های زبان ترکی بپردازید، لازم است به موسسه سپانو شرکت کرده و این زبان را توسط اساتید زبان ترکی خوب سپانو بیاموزید.

استاد خوب زبان ترکی در رشت، در سپانو

 تدریس زبان ترکی استانبولی در این دوره ها توسط اساتید برتر و مجرب زبان ترکی صورت می‌گیرد. بنابراین اگر برای آموزش خود به دنیال استاد خوب می‌گردید و قصد دارید زبان ترکی استانبولی را توسط بهترین مدرس رشت بیاموزید، به سپانو مراجعه کرده و بعد از صحبت با مشاور تخصصی آموزشگاه به صورت رایگان، در یکی از دوره ها ثبت نام و شرکت کنید.

تدریس زبان ترکی استانبولی توسط بهترین اساتید ترکی رشت

برگزاری تعیین سطح ترکی استانبولی در رشت

اگر قبلا تا حدی زبان ترکی را خوانده اید و حالا قصد دارید تا ادامه آموخته هایتان را بیاموزید، لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. با شرکت در این آزمون بسیار ساده، متوجه خواهید شد که تا چه حد این زبان را بلد هستید و چگونه می‌توانید آموزش خود را با یکی از مدرسین خوب سپانو، ادامه دهید. اگر هم این زبان را تا به حال یادنگرفته اید و می‌خواهید از ابتدا زبان ترکی استانبولی را شروع کنید، می‌توانید با مشاور تخصصی آموزشگاه به صورت حضوری یا تلفنی صحبت کرده و در بهترین دوره مناسب با شرایط و هدف آموزشی خود ثبت نام کنید.

ثبت نام در آکادمی زبان ترکی استانبولی رشت، سپانو

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان ترکی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان ترکی استانبولی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته ايد، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آکادمی ترکی استانبولی آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید