چطوری آلمانی یاد بگیرم؟ یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

 
چطوری آلمانی یاد بگیرم؟ یادگرفتن زبان آلمانی در رشت
اگه میخوای زبان آلمانی یاد بگیری اما نمیدونی باید برای شروع آموزش چه کاری انجام بدی، این مطلب رو بخون. تا ممئن بشی با ثبت نام در سپانو و تمرین میتونی در مدت کوتاهی به تسلط در زبان آلمانی برسی.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگه در رشت یا هر جای استان گیلان زندگی میکنی و میخوای به آلمان یا اتریش یا یه کشور آلمانی زبان مهاجرت کنی ؟ قراره توی دوره های فنی آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنی ؟ تو فکر کسب درآمد از یه راه ساده هستی؟ تدریس رو دوست داری اما نمیدونی باید از کجا شروع کنی؟ راه حل تمام مشکلاتی که خوندی، اینه که آلمانی یاد بگیری.

اما حالا یه سوال دیگه به وجود میاد. و اون اینه که : چطوری آلمانی یاد بگیرم؟

چطوری آلمانی یاد بگیرم؟

حتما چندین دفعه تلاش کردی آلمانی رو خودت توی خونه یاد بگری اما نشده. درسته؟ چون هر کاری رو باید از روش مخصوص به خودش انجام بدی. برای آموزش آلمانی باید در یه آموزشگاه معتبر و کاربلد ثبت نام کنی. پس باید قبل از هر چیز ویژگی آموزشگاه های مختلف رو بررسی کنی و به یه نتیجه برسی. اما انجام این کار کلی زمان میبره و ممکنه تو رو در نهایت به نتیجه درستی هم نرسونه. اما من یه راهکار بهتر برات دارم. و اون اینه که در آموزشگاه سپانو آلمانی رو یاد بگیری.

چرا باید آلمانی رو در سپانو یاد بگیرم؟

این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره و این یعنی در این 10 سال انواع کتاب ها، اساتید و دوره های مختلف زبان آلمانی رو بررسی کرده و از بین اون ها بهترین ها رو انتخاب کرده. علاوه بر این سپانو ویژگی های مثبت دیگه ای هم داره که تو رو به آموزش آلمانی مشتاق میکنه. پس آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

حالا بیا تا چند تا راهکار دیگه بهت بگم تا در کنار آموزش زبان آلمانی، به تمرین هم بپردازی تا کاملا مطالب رو در ذهنت تثبیت کنی.

برای آموزش بهتر آلمانی تمرین کن.

همونطوری که میدونی برای انجام دادن بهتر هرکاری باید، تلاش و تمرین کنی. اما این تلاش کردن هم باید از راه درستی صورت بگیره. با من تا انتهای این مطلب همراه شو تا بهت بگم که چطوری با انجام چند راهکار ساده، در مدت کوتاهی، به تسلط کافی برسی.

چند راهکار ساده برای تمرین زبان آلمانی:

کلمات رو حرفه ای یاد بگیر.

اگه تو هم مثل خیلی از افراد وقتی معنی یه کلمه رو نمیدونی، از دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده میکنی، دیگه هرگز این کار رو نکن. حالا اگه بعد به وجود اومدن مشکلی در لغات سریعا به دیکشنری آلمانی به آلمانی مراجعه میکنی، کارت درسته اما بعدش باید یه ترفند به کار ببری.

از این بعد هر زمانی که توی فیلم، کتاب، موزیک یا هر جای دیگه کلمه ای رو دیدی که برات نا آشنا بود اول اون رو توی دیکشنری پیدا کن. بعد سعی کن دنبال هم معنی برای اون بگردی. یعنی از بین کلمه هایی که بلد بودی، یک یا چند مترادف براش پیدا کنی. حتی میتونی با کلماتی که بلدی اون رو در قالب یک یا چند جمله توصیف کنی. اینطوری علاوه بر اینکه اون کلمه رو یاد میگیری و کاملا به ذهن میسپری، کلماتی که قبلا بلد بودی رو هم مرور میکنی. این یعنی تمرین و تکرار که کلید آموزشه.

فیلم به زبان انگلیسی

با زبان آلمانی تفریح کن.

لازم نیست آموزش زبان آلمانی رو همیشه محدود به کلاس کنی. چون در این صورت اصلا به نتیجه خوبی نمی رسی. باید یادگرفتن آلمانی رو به چشم یه تفریح ببینی. یعنی اوقاتی که خونه هستی، فیلم ببینی یا داستان کوتاه بخونی. یا زمان هایی که تو راهی و داری به سمت محل کار یا محل تحصیلت حرکت میکنی، موزیک آلمانی گوش بده. شاید ندونی ولی این موارد کوچیک، تاثیر زیادی روی پیشرفت زبانت داره.

هر چه که میبینی باید تو رو وارد دنیای آلمانی کنه.

اگه متن یا نوشته ای رو توی تلویزیون، روزنامه، یا توی فضای مجازی دیدی که به زبان آلمانی بود، اون رو با صدای بلد بخون. سعی کن اون مطلب رو ترجمه کنی و منظورش رو بفهمی. سعی کن خودت رو توی دنیای آلمانی نگه داری. یعنی هر روز حتی چند دقیقه فیم ببین. کتاب بخون. یا اگه فرصت این کار ها رو نداری داستان کوتاه بخون. اینطوری کلمات جدیدی رو بخونی، بببینی ، بشنوی و یاد بگیری. البته باید یه ترفند هم برای یادگرفتن لغات جدید به کار ببری.

با انجام این موارد چقدر طول میکشه تا به زبان آلمانی مسلط بشم؟

هرگز فراموش نکن که این تسلط، فقط در صورت تمرین کردن و شرکت در کلاس ها و زیر نظر اساتید خوب صورت میگیره. این اساتید کاردرست و حسابی رو هم میتونی در آموزشگاه سپانو پیدا کنی.

برای ثبت نام در سپانو باید چی کار کنم؟

حالا که تصمیمت رو گرفتی و میخوای آموزش رو شروع کنی، به سپانو مراجعه کن تا برای انتخاب کردن دوره مناسب زبان آلمانی کمکت کنیم. راستی توی سپانو میتونی علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. اگه سوالی در مورد دوره ها، کلاس ها و زبان ها مختلف در سپانو داری، با ما به شماره زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید