​زبان اسپانیایی، زبانی جهانی

 
​زبان اسپانیایی، زبانی جهانی
چرا یادگرفتن زبان اسپانیایی آسونه؟ مردم چه کشورهایی اسپانیایی صحبت میکنن؟ برای مهاجرت به کشور هایی به این زبان احتیاج دارم؟

آموزش زبان اسپانیایی


حتما تا به حال فیلمی به زبان اسپانیایی دیدین یا کتابی رو که به این زبان نوشته شده باشه دیدین یا خوندین. اما باید بدونین که این محصولات فقط مربوط به کشور اسپانیا نیست. چون زبان اسپانیایی خیلی گسترش پیدا کرده و حتی از مرز های اروپا هم عبور کرده. در حال حاضر هم تعداد اسپانیایی‌زبان‌ها، توی کل جهان، رو به افزایشه. و میتونیم بگیم که این زبان ما رو محاصره کرده و تاثیر زیادی توی کسب و کار و همینطور فرهنگ جهان گذاشته. به خاطر همینه که احتیاج به یادگرفتن زبان اسپانیایی داریم.

مردم چه کشورهایی اسپانیایی صحبت میکنن؟

مردم توی منطقه های مختلفی از کره زمین اسپانیایی صحبت می کنن و یا اینکه این زبان رو بلدن. پس اسپانیایی زبان ها این شانس رو دارن که با انواع مختلفی از مردم توی تمام کشورهای اسپانیایی زبان و یا حتی کشورهای دیگه هم ارتباط برقرار کنن.

آموزش زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی تاثیر زیادی توی کسب و کار و همینطور فرهنگ جهان گذاشته.

زبان رسمی مردم آرژانتین، بولیوی، شیلی، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه، ونزوئلا و خیلی کشور های دیگه اسپانیاییه. همچنین توی ایالات‌متحده آمریکا، بلیز، آندورا و جبل‌الطارق هم زبان اسپانیایی رایجه، اما زبان رسمی نیست.

چند نفر در جهان اسپانیایی صحبت میکنن؟

اسپانیایی زبان مادری بیشتر از 400 میلیون نفره. این عدد یعنی این زبان به عنوان دومین زبان پرگویش دنیا بعد از زبان چینی هستش. شگفت آوره اما زبان انگلیسی با اینکه حدود 360 میلیون متکلم داره اما در رتبهٔ سوم یعنی بعد از زبان اسپانیایی هستش. درسته که بیشتر اسپانیایی‌زبان‌ها توی قاره آمریکا و اروپا ساکن هستند، اما کشورهای اسپانیایی‌زبان دیگه ای هم در دنیا وجود داره. حتی غیر از کشورهای اسپانیایی زبان هم افرادی هستن که به زبان اسپانیایی صحبت ‌کنن.

خانواده زبان اسپانیایی:

اسپانیایی زبانی از خانواده زبانی هند و اروپاییه که بیش از یک سوم جمعیت جهان به این زبان صحبت می کنن. زبان های هند و اروپایی دیگه شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، زبان های اسکاندیناوی، زبان های اسلاوی و زبان های دیگه هستن. علاوه براین اسپانیایی مثل زبان فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی به عنوان زبانی رمانتیک طبقه بندی میشه. جالبه بدونین که افراد مسلط به بعضی زبان ها مثل پرتغالی و ایتالیایی، می تونن تا حدی با اسپانیایی زبان ها ارتباط برقرار کنن.

شباهت زبان اسپانیایی با بقیه زبان ها:

این زبان، علاوه بر اینکه تا حدی به زبان انگلیسی شبیهه اما شباهت زیادی به زبان ایتالیایی هم داره. مثلا بعضی از لغات که توی زبان ایتالیایی هستن شباهت زیادی به کلمات توی بقیه زبان ها دارن که حتی به همون شکل هم بیان میشن. در حالی که مفهوم شون خیلی متفاوته. این دو تا زبان اونقدر به هم شبیه ان که حتی میتونیم بگیم زمانی که شما یکی از این دو تا زبان رو یاد بگیرین، اون یکی رو تا حد زیادی یاد گرفتین.

شاید باور نکنین اما زبان عربی هم تاثیر زیادی روی این زبان گذاشته. و این تاثیر به حدی زیاده که کلماتی توی زبان اسپانیایی هستن که کلماتی عربی ان که وارد این زبان شدن. مثلا ممکنه وقتی که شما به اسپانیا سفر میکنین، مناطق و مکان های تاریخی زیادی رو ببینین که اسم اون ها عربی باشه.

شباهت ها و تفاوت های زبان اسپانیایی با زبان انگلیسی:

این دو زبان تا حدی به هم شباهت دارن مثلا زبان اسپانیایی چندین کلمه از زبان انگلیسی قرض گرفته. اما در حالت کلی این زبان برعکس خیلی از زبان ها شباهت بسیار کمی به انگلیسی داره. یعنی تفاوت هاشون خیلی بیشتر شباهت هاشونه. مثلا زبان اسپانیایی در مقایسه با زبان انگلیسی، وجه ها و اقسام مختلف فعلی بیشتری داره. 

راستی همه کلمات توی این زبان جنسیت دارن. یعنی یا مونث هستن یا مذکر. این قضیه درمورد صفات، اسامی و حروف هم صدق میکنه.و شما موقع نوشتن یا خوندن کلمات جنسیت صفت ها باید با اسمی که با اون ها میاد مطابقت داشته باشه. علت این موضوع هم اینه که این زبان برگرفته از زبان لاتین هستش.

زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی یه زبان آواییه. و به خاطر همین افراد مبتدی به راحتی این زبان رو یاد میگیرن.

زبان آوایی؟؟؟

زبان اسپانیایی یه زبان آواییه. یعنی حروف به طور پیوسته ادا میشه به طوری که هر حرف صدای مشخصی رو نشون بده. و موقع خوندن جملات، هر کلمه رو همون طوری که نوشته میشه بخونیم و حالت عجیب غریبی توی تلفظ کلمات وجود نداشته باشه. به خاطر همینه که تازه کارها و مبتدی ها تلفظ و مکالمه زبان اسپانیایی رو خیلی راحت یاد می گیرن و میگن که یادگرفتن زبان اسپانیایی واقعا آسونه.

چطوری اسپانیایی یاد بگیرم؟

قبل از اینکه شروع به یادگرفتن زبان اسپانیایی کنین باید بدونین که شما به تنهایی نمیتونین یادگرفتن یه زبان جدید مثل زبان اسپانیایی رو شروع کنین و اون رو تا سطح پیشرفته ادامه بدین. چون این کار نیازمند تلاش و تمرکز زیادیه و ممکنه مدت خیلی زیادی طول بکشه. و حتی بعد از این مدت طولانی هم به احتمال زیاد نمیتونین کاملا به این زبان مسلط بشین. اما شما برای راحت تر طی کردن این مسیر میتونین از یه آموزشگاه معتبر کمک بگیرین. ما به شما آموزشگاه سپانو را معرفی میکنیم.

سپانو کجاست؟

سپانو یه آموزشگاهه که توی استان گیلان و شهر رشت قرار داره. شما توی سپانو میتونین انواع زبان ها اعم از آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... رو آموزش ببینید. و از یادگرفتن زبان لذت ببرین. سپانو همچنین نماینده رسمی خانه ایلتس آفرینش هستش و شما میتونین برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنین. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشین.

اما قبل از ثبت نام اگه سوالی درمورد کلاس ها دارید میتونین با شماره پایین تماس بگیرید و از ما بپرسید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونین این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید