کلاس آموزشی زبان آلمانی سپانو در رشت

 
کلاس آموزشی زبان آلمانی سپانو در رشت
دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت، در موسسه برتر سپانو برگزار می‌شود و شما می‌توانید این دوره ها را به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی بیاموزید.

شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر تصمیم گرفته اید که زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است راه درستی را برای آموزش انتخاب کنید. بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی، مراجعه به آموزشگاه های زبان آلمانی و یادگرفتن آن توسط اساتید آموزش زبان آلمانی است. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو این زبان یاد بگیرید. برای آموزش زبان المانی در رشت دلایل متفاوتی وجود دارد که شما را مشتاق به یادگرفتن هر گونه زبانی می‌کند. لازم است بدانید، با اینکه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت و استان گیلان است، اما می‌تواند در کنار آلمانی، اکثر زبان های خارجه را مثل زبان فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی و.... را به شما آموزش دهد و شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده کند.

برگزاری آزمون بین المللی ecl در ایران

اگر قصد دارید که در آزمون زبان آلمانی ecl شرکت کنید و مدرک زبان آلمانی دریافت کنید، لازم است بدانید که سپانو تنها نماینده و مرکز برگزاری آزمون ecl در ایران است. این یعنی آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. اما قبل از آن لازم است تا زبان آلمانی را به خوبی آموزش ببینید و در آن به تسلط کافی برسید.


کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

کلاس های آموزش زبان آلمانی رشت

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات کامل تر در مورد این دوره ها را در مطلب « کلاس آموزش آلمانی » بخوانید. توجه کند که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.

هزینه شرکت در کلاس آلمانی سپانو در رشت

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، مقدار هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

مدرس آلمانی در دوره های سپانو

از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

تعیین سطح آلمانی چگونه است؟

اگر قبلا زبان آلمانی را به صورت خود آموز یا در آموزشگاه دیگری خوانده اید، لازم است برای شروع دوره ها در سپانو ،در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. حتی اگر مدت های پیش این زبان را در سپانو آموخته اید و حالا قصد ادامه دادن آن را دارید نیز، شرکت در تعیین سطح زبان آلمانی سپانو لازم است. این آزمون تعیین سطح به شما کمک می‌کند تاسطح زبان آلمانی تان مشخص شده و بتوانید به ادامه آموزش مطالب بپردازید. همچنین می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح، از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید و به ادامه آموزش بپردازید.

 

 

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

کلاس آموزش آلمانی در رشت را در سپانو تجربه کنید.

برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ پیام ارسال کرده و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید