مدرس زبان آلمانی مجرب رشت در سپانو

 
مدرس زبان آلمانی مجرب رشت در سپانو
یادگرفتن زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو را با اساتید و مدرسین خوب آلمانی تجربه کنید. آموزش زبان آلمانی در دوره های ترمیک و فشرده و خصوصی صورت می‌گیرد.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت، سپانو

 اگر قصد دارید زبان المانی را بیاموزید و برای آموزش خود اهمیت قائل هستید، پس باید آموزشگاه مناسبی را برای آموختن انتخاب کنید. چنانچه در رشت زندگی می‌کنید، لازم نیست برای پیداکردن موسسه مناسب تلاش کنید. چون در این مطلب درمورد آکادمی زبان آلمانی سپانو می‌خوانید و می‌توانید زبان آلمانی خود را در این آموزشگاه بیاموزید.

استاد برتر زبان آلمانی در رشت

از مهم ترین مواردی که در آموزش باید به آن توجه کنید، آموزش زبان توسط مدرس خوب است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان آلمانی خود نباشید. اساتید زبان آلمانی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کارگرفتن شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما آلمانی می‌آموزند.

کلاس های آموزش آلمانی در رشت

دوره های آموزش آلمانی آسان در رشت

در سپانو، دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی، به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان در کنار دغدغه ها و فعالیت های کاری و تحصیلی خود بتوانند آلمانی را آموخته و هدف خود را از یادگرفتن این زبان عملی کنند. در سپانو دوره های آموزشی آلمانی به صورت ترمیک ،فشرده و خصوصی برگزار می‌شود تا بتوانید از آموزش لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این دوره ها، ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

برگزری آزمون آلمانی ecl برای بار اول در ایران

 بعد از آموزش این زبان باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  شامل جنبه های عملی و کاربردی آلمانی می باشد که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، در آن شرکت کنید. قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید با کامل کردن فرم تخصصی مشاوره، از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.

سوالات آزمون ecl آلمانی

موفقیت های کسب شده در زبان آلمانی در رشت توسط سپانو

 تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. علت موفقیت این زبان آموزان ،ابتدا تلاس و تمرین خودشان و سپس شرکت در دوره ها و آموزش توسط اساتید و مدرسین مجرب و  کاربلد سپانو بوده است. چنانچه شما نیز مایل هستید تا در جزو افراد موفق زبان آلمانی باشید، به سپانو مراجعه کرده و آموزش آلمانی را شروع کنید.

آموزش زبان آلمانی در سپانو در رشت

ثبت نام در آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ مرکز آلمانی آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید