موفق ترین آموزشگاه آلمانی در رشت

 
موفق ترین آموزشگاه آلمانی در رشت
برای موفقیت در زبان آلمانی، به سپانو در رشت مراجعه کنید. آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت، به شما کمک می‌کند تا این زبان را توسط مدرسین خوب آلمانی بیاموزید. آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران توسط سپانو برگزار می‌شود.

زبان آلمانی را در سپانو بیاموزید.

اگر در فکر مهاجرت به آلمان هستید و قرار است به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مهاجرت کنید، لازم است تا ابتدا خود را برای انجام دادن این کار آماده کنید. در واقع شما باید ابتدا مدارک لازم را برای مهاجرت آماده کرده و زبان خود را نیز تقویت کنید. یکی از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشید، مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی است. حتما می‌دانید که بدون داشتن این مدرک، باید هدف خود را به کلی فراموش نکنید. اما نگران نباشید؛ چون شما می‌توانید زبان آلمانی را در سپانو به راحتی و با بالاترین کیفیت آموزش ببینید.

دریافت مدرک آلمانی ecl در ایران توسط سپانو

بعد از آموزش این زبان باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  شامل جنبه های عملی و کاربردی آلمانی می باشد که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، در آن شرکت کنید. قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در فرم مشاوره، منتظر تماس مشاور تخصصی ecl در سپانو بمانید و سپس از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو

شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

 در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

زبان آموزان موفق در آزمون ecl در سپانو

تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

آموزش زبان آلمانی در سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون آموزشگاه آلمانی آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید