بهترین موسسه زبان آلمانی گیلان

 
بهترین موسسه زبان آلمانی گیلان
برای شروع آموزش زبان آلمانی در رشت، به بهترین آموزشاه زبان آلمانی رشت، سپانو مراجعه کنید تا بتوانید این زبان را به صورت تخصصی توسط اساتید برتر آلمانی سپانو بیاموزید.

برای آموزش زبان آلمانی در گیلان

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید تا زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است بدانید که بهترین موسسه آموزشی آلمانی، آکادمی زبان سپانو در رشت است که به شما در یادگرفتن زبان آلمانی کمک می‌کند. زبان آموزان سپانو از دوره ها و کلاس ها، آزمون ها و اساتید زبان آلمانی سپانو نهایت رضایت را داشته و این آموزشگاه را به علاقه مندان زبان آلمانی، معرفی می‌کنند. شما می‌توانید درمورد آموزشگاه موفق سپانو در ادامه مطلب بخوانید.

زبان آموزان موفق آلمانی در سپانو

 تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون بین المللی ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.


علت آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری دوره آموزش آلمانی سپانو در رشت

 کلاس های آموزشی زبان آلمانی و زبان های دیگر در سپانو در رشت برگزار می‌شود. این دوره های آموزشی به صوت حضوری در رشت برگزار می‌شود اما شما می‌توانید از هر کجای ایران به صورت آنلاین در کلاس ها حضور داشته و آلمانی را توسط  اساتید برتر آلمانی سپانو بیاموزید.

دوره ترمیک آلمانی سپانو

یکی از دوره های آموزشی آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

دوره فشرده آلمانی رشت در سپانو

کلاس های فشرده زبان آلمانی در رشت، بدین صورت است که شما با شرکت در این دوره ها می‌توانید هر سطح را در یک ترم یاد بگیرید. این ترم سه ماه به طول می‌انجامد و هر جلسه حدود 3 ساعت طول می‌کشد. شما می‌توانید بعد از گذراندن هر سطح، در آزمون جامع همان سطح شرکت کنید و سپس به سطح بعدی راه پیدا کنید.

 

بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

زبان آلمانی خصوصی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

مدرس عالی زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزشی سپانو توسط اساتید برتر آلمانی رشت، در سپانو برگزار می‌شوند. یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آموزش زبان به آن دقت کنید، یادگرفتن زبان آلمانی توسط مدرس عالی است. اما زمانی که در سپانو ثبت نام می‌کنید، خیالتان از این بابت راحت باشد. زیرا مدرسین آلمانی سپانو، اساتید برتر آلمانی رشت هستند. این اساتید با تجربه چندین ساله ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند شما را به این زبان علاقه‌مند کرده و با کمک گرفتن از منابع معتبر آموزشی به شما آلمانی بیاموزند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون جامع آلمانی در رشت

در سپانو برای اطمینان از کیفیت آموزش افراد، بعد از اتمام هر سطح آموزشی آزمون جامع همان سطح از افراد گرفته می‌شود. بدین صورت افراد با دریافت نمره خوب متوجه می‌شوند تا سطح گذشته از زبان آلمانی را آموخته و توانایی ورود به سطح جدید را دارند.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

 برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ کانون آلمانی سپانو پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید