کلاس آلمانی ترمیک رشت در سپانو

 
کلاس آلمانی ترمیک رشت در سپانو
زبان آلمانی در رشت در سپانو به صورت ترمیک، فشرده و حضوری برگزار می‌شود. بهترین اساتید زبان آلمانی در رشت به تدریس آلمانی در رشت، می‌پردازند.

 

بهترین روش آموزش آلمانی چیست؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متعددی وجود دارد. اما قطعا بهترین روش این است تا ابتدا در آموزشگاهی مناسب ثبت نام کرده و برای شروع آموزش زبان آماده شوید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید، بهترین راه آموزش زبان آلماني در آکادمی زبان آلمانی سپانو است. این موسسه با برگزاری دوره های متنوع به صورت ترمیک، فشرده آلمانی و خصوصی به شما در آموزش زبان کمک می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را درمورد این دوره ها در ادامه مطلب به دست آورید.

دوره ترمیک آلمانی در رشت

دوره های ترمیک زبان آلمانی بدین صورت اند که هر سطح در سه ترم جداگانه به شما آموزش داده خواهد شد. لازم است بدانید که هر ترم در کلاس های ترمیک حدود 2 ماه طول می‌کشد و سپس در ترم بعدی ادامه مطالب را می‌آموزید. از آن جا که این دوره ها بسیار آهسته پیش می‌روند و مطالب با سرعت کمی به شما آموزش داده می شود، اگر عجله ای برای آموزش ندارید و مدت زمان محدودی برای یادگرفتن لازم ندارید، در این دوره ها شرکت کنید. اما اگر آلمانی را به قصد مهاجرت می آموزید و قرار است مدت زمان خاصی یادگرفتن آلمانی را تکمیل کنید، باید در دوره های دیگری به آموختن بپردازید.


کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

کلاس فشرده زبان آلمانی سپانو

دوره های فشرده آلمانی از آن جهت اهمیت دارند که به افراد در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین مطالب را می‌آموزند و آن ها را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کنند. شما می‌توانید در این دوره ها، در هر سه ماه آموزشی، یک سطح از زبان آلمانی را بیاموزید و به سطح بعدی راه پیدا کنید. لازم است بدانید که تمامی دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی آلمانی هم برای بزرگسالان و هم نوجوانان برگزار خواهد شد و شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی به آموزش زبان بپردازید.

دوره خصوصی آلمانی در رشت

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

 

آموزش زبان آلمانی آسان

شرکت در آزمون جامع آلمانی در رشت

در سپانو برای اطمینان از کیفیت آموزش افراد، بعد از اتمام هر سطح آموزشی آزمون جامع همان سطح از افراد گرفته می‌شود. بدین صورت افراد با دریافت نمره خوب متوجه می‌شوند تا سطح گذشته از زبان آلمانی را آموخته و توانایی ورود به سطح جدید را دارند.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

 برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ کانون آلمانی سپانو پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید