کلاس خصوصی آلمانی مناسب کیست؟

 
کلاس خصوصی آلمانی مناسب کیست؟
کلاس خصوصی زبان آلمانی به شما کمک می‌کند تا این زبان را در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت با کیفیت بیاموزید و از یادگرفتن آلمانی لذت ببرید.

 

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

بهترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که این زبان را توسط  یک استاد خوب و حرفه ای در امر آموزش یاد بگیرید. برای پیدا کردن استاد خوب و مناسب بهتر است به موسسه مناسبی و معتبری که مدتی در امر آموزش آلمانی فعالیت می‌کند، مراجعه کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو بیاموزید.

چگونه بهترین موسسه آلمانی را بیابیم؟

برای اطمینان یافتن از اینکه موسسه مناسبی را برای آموزش انتخاب کرده اید، لازم است تا حداقل چند ترم در آنجا تحصیل کرده باشید تا بتوانید نظر خود را درمورد آن موسسه اعلام کنید. اما مشکل این کار اینجاست که انجام دادن آن ممکن است مدت زیادی طول بکشد و شما را در این باره دچار شک و تردید کند. بنابراین بهترین راه حل این است که نظر زبان‌آموزان گذشته آن آموزشگاه را بدانید و بررسی کنید.

 

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

زبان آموزان در مورد سپانو چه می‌گویند؟

شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

آلمانی خصوصی در رشت

در حالت کلی، کلاس های خصوصی آلمانی برای زبان آموزانی مناسب است که به سختی با روز و ساعت کلاس های گروهی کنار می‌آیند و یا برای آموزش خود بسیار عجله دارند. اما اگر جزو افراد زیر هستید، این کلاس ها مخصوص شماست.

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

دوره های خصوصی آلمانی

آموزش ترمیک زبان آلمانی در سپانو

 پژوهش ها نشان می دهد که افراد در جمع های خودمانی و چند نفره آموزش با کیفیت تری را تجربه میکنند. پس اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.

آموزش آلمانی در کلاس فشرده

در دوره های فشرده شما می توانید در کوتاه ترین زمان، مطالب بیشتری را بیاموزید و سریعا آلمانی را تا سطح دلخواهتان بیاموزید. این دوره ها برای افرادی مناسب است که قصد دریافت مدرک خود را در مدت کوتاهی دارند و باید در مدت زمان خاصی به سطحی برسند.


دوره های آموزش آلمانی در رشت

ثبت نام در بهترین موسسه آلمانی رشت

 برای شرکت در کلاس ها باید به مرکز آکادمی زبان سپانو در رشت مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز آموزشگاه و صحبت با مشاور تخصصی سپانو از اطلاعات کافی بهره مند شوید یا سوالات خود را در واتس اپ آموزشگاه سپانو ارسال کنید. شما همچنین می‌‌توانید برای یافتن پرسش های خود با شماره های زیر تماس گرفته و ادامه این مطلب را بخوانید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید