یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

 
یادگرفتن زبان آلمانی در رشت
برای شرکت در دوره های خصوصی زبان آلمانی در رشت می توانید به برترین آموزشگاه آلمانی رشت یعنی سپانو، مراجعه کنید. دوره های فشرده و ترمیک آلمانی در سپانو نیز برایتان مناسب خواهد بود.

آموزش آلمانی در شهر رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، حتما نام « کانون زبان آلمانی سپانو» را شنیده اید. این آموزشگاه با بیشتر از 10 سال تجربه که در زمینه آموزش آلمانی دارد، می تواند به شما در یادگرفتن این زبان کمک کند. البته برای اعتماد به سپانو، فقط به همین موارد اکتفا نکنید. موسسه سپانو ویژگی ها زیادی دارد که شما را مطمئن می‌کند تا این زبان را بیاموزید و از آموزش صحیح لذت ببرید.

زبان آموزان موفق سپانو

قبل از ثبت نام و مراجعه به هر آموزشگاهی باید درمورد افرادی که آنجا زبان آموخته اند، اطلاعاتی به دست آورید. زیرا زبان آموزان گذشته هر آموزشگاهی ثابت می کنند که با چه موسسه ای رو به رو هستید. یکی از ویژگی های مثبت آکادمی زبان آلمانی سپانو این است که بیشترین تعداد زبان آموزان موفق را در خود جای داده است.

برای شرکت و ثبت نام در آموزشگاه سپانو باید بدانید که اکثر زبان آموزان آلمانی این موسسه، در حال حاضر در یکی از کشور های آلمانی‌زبان در حال تحصیل یا اشتغال هستند. علاوه بر این، بسیاری از زبان آموزان دیگر نیز در آموزشگاه ها به تدریس زبان آلمانی مشغول هستند. بنابراین اگر به فکر موفقیت در یادگرفتن زبان آلمانی هستید، با خیال راحت در سپانو ثبت نام کنید.

کلاس های آموزش آلمانی در سپانو

سپانو برای آموزش آلمانی دوره های متفاوتی برگزار می کند تا افراد بتوانند با هر سطح و هر شرایطی در دوره ها شرکت کنند. برای مثال پیشنهاد مشاور ما به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند ، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

کلاس خصوصی آلمانی در رشت

اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی شرکت در دوره های فشرده و ترمیک را ندارید، می توانید در کلاس های خصوصی آلمانی سپانو شرکت کنید. مزیت کلاس های خصوصی این است که روز و ساعت آن ها بر اساس زمان های آزاد شما تنظیم خواهد شد پس به راحتی می توانید خود را با این کلاس ها هماهنگ کنید.

 لازم است بدانید که دوره های سپانو، به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید « تلفیقی از کلاس آنلاین و حضوری» برگزار می شود. در این صورت شما می توانید به راحتی در هر کدام از دوره های مد نظرخود شرکت کرده و زبان آلمانی بیاموزید.

شرکت در آزمون تعیین سطح آلمانی سپانو در رشت

اگر زبان آلمانی را تا حدی آموخته اید و حالا قصد دارید که ادامه آن را در آکادمی سپانو بخوانید، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. امتحان تعیین سطح قبل از شرکت در کلاس ها لازم است. زیرا بعد از آزمون، سطح زبان آلمانی شما مشخص خواهد شد و می توانید بدون از دست دادن وقت برای یادگرفتن مطالب تکراری، آموزش خود را ادامه دهید.

برای ثبت نام در دوره ها بهتر است به مرکز آموزشگاه در رشت مراجعه کنید. اگر قبل از ثبت نامی سوالی از ما دارید، با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

 33330595_013

32330596-7_013

علاوه بر این میتوانید با کلیک، وارد واتس اپ ما شوید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید