اساتید برتر آلمانی سپانو در رشت

 
اساتید برتر آلمانی سپانو در رشت
اساتید آموزشگاه زبان المانی سپانو، از بهترین مدرسین زبان در رشت هستند که به شما در یادگرفتن زبان کمک خواهند کرد. برای آموزش زبان شما می‌توانید با شرکت در دوره های آموزش آلمانی رشت، خودرا برای آزمون های بین المللی آماده کنید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت

کلاس های آموزش زبان آلمانی به صورت های مختلف برگزار می‌‌‌شود. شما در آموزشگاه های مختلف می‌توانید آلمانی را در دوره های خصوصی، ترمیک و فشرده بخوانید. اما اگر قصد دارید آموزشی با کیفیت را تجربه کنید و آلمانی را به درستی آموزش ببینید، باید در بهترین آموزشگاه ثبت نام کنید. در این مطلب می‌توانید با بهترین موسسه آلمانی رشت آشنا شوید و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید.

سپانو، بهترین موسسه زبان رشت

آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت، به تدریس تمامی زبان های خارجه به افراد علاقه مند می‌پردازد. اما لازم است بدانید که سپانو تخصص ویژه ای در آموزش آلمانی دارد. تجربه بیشتر از 10 ساله سپانو و همچنین اساتید مجرب به سپانو کمک کرده است تا این آموزشگاه به بهترین آموزشگاه آلمانی شناخته شود و زبان آموزان موفقی را پرور دهد.

برگزاری دوره های آموزش آلمانی در سپانو

کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید.

برای مثال اگر برای آموزش عجله ای ندارید و این زبان را به دلیل علاقه که دارید، می‌آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. اما اگر قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده به شما پیشنهاد می‌شود.

همچنین اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی شرکت در کلاس های گروهی را ندارید، کلاس های خصوصی سپانو در اختیار شماست. در این صورت می‌توانید با توجه به روز و ساعت های آزاد خودتان و استادتان، در دوره ها شرکت کرده و مطالب را سریع تر از دیگر دوره ها بیاموزید.

 

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون آلمانی ECL در رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به زبان آموزان کمک کرده است تا برای آزمون های بین المللی آماده باشند و به راحتی مدرک زبان خود را دریافت کنند. آموزشگاه زبان آلمانی سپانو با همکاری کنسرسیوم آزمون های ECL  توانسته است آزمون بین المللی ECL را برای اولین بار در ایران و در رشت برگزار کند. این آزمون، مزایای بسیار زیادی دارد که شما را ترغیب می‌کند تا برای دریافت مدرک به اینجا مراجعه کنید.

برای مثال در بخش مکالمهecl  شما باید پارتنری را از قبل برای خود انتخاب کنید و روز آزمون حتما با او حاضر شوید. در واقع این یک الزام است که بسیار زیاد به شما کمک میکند تا بتوانید این بخش را به خوبی پشت سر بگذرانید. شما در این حالت می توانید موارد امتحانی را قبل از جلسه آزمون با پارتنر خود تمرین کرده و خود را برای آزمون آماده کنید. اما برای شرکت در دیگر آزمون های زبان آلمانی چنین چیزی وجود ندارد.

همچنین مدت امتحان بخش مکالمهecl  کمتر از دیگر آزمون هاست پس به دست آوردن نمره در آن راحت تر خواهد بود. علاوه بر این، آزمون دارای جنبه های عملی نیز می‌باشد که توانایی شما را در موقعیت های روزمره می‌سنجد.

شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی

اگر در آزمون آلمانی ECL شرکت کنید، برای شما توسط مرکز برگزاری آزمون، و با حضور اساتید آلمانی‌زبان، دوره های آمادگی آزمون برگزار خواهد شد. این دوره ها شما را برای موفقیت در آزمون آماده خواهد کرد و سوالات مشابه امتحان اصلی با شما کار خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید در کلاس های آمادگی آزمون موسسه سپانو نیزشرکت کره و خود را کاملا برای آزمون مهیا کنید.

ثبت نام در دوره های آلمانی رشت

برای اینکه در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی و سایر زبان های سپانو شرکت کنید، لازم است تا به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، خود را برای شروع دوره ها آماده کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس گرفته یا با ما در واتس اپ سپانو صحبت کنید.

 33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

 لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید