چرا زبان ایتالیایی یاد میگیریم؟

 
چرا زبان ایتالیایی یاد میگیریم؟
اگه میخوای بدونی که آموزش زبان ایتالیایی چه فایده ای داره، این مطلب رو بخون. تو میتونی زبان ایتالیایی ات رو در بهترین آموزشگاه شهر رشت یعنی سپانو یاد بگیری و به مهاجرت به ایتالیا فکر کنی.

چرا زبان ایتالیایی یاد میگیریم؟


شاید براتون باور کردنی نباشه اما زبان ایتالیایی به عنوان آسون ترین زبان توی کل دنیا شناخته شده. پس حالا که توی این راه قدم گذاشتید، باید بدونین که اصلا راه سختی نیست. اما این در حالیه که اون رو در بهترین موسسه زبان ایتالیایی آموزش ببینی. حالا اینکه چرا لازمه تا این زبان رو یاد بگیریم، یه موضوع دیگه اس. حالا این که ایتالیایی یه زبان آوایی و دلچسبه به کنار، اما چند تا دلیل دیگه هم برای یاد گرفتنش وجودداره که جالبه بدونین. با من همراه باشید.

چرا زبان ایتالیایی، زبانی آسونه؟

ایتالیایی خیلی شبیه انگلیسی هستش. پس اگه کمی انگلیسی بلد باشید، یادگرفتن ایتالیایی براتون آسون تر از قبل میشه. اما ساختار دستور زبان و جمله بندی این زبان با انگلیسی فرق داره، و ساده تره. از آنجایی که هر دوی این زبان ها ریشه لاتین دارن، کلمات مشترک زیادی هم بین شون وجود داره.

چند دلیل جالب برای یادگرفتن زبان ایتالیایی:

زیبا ترین زبان جهان:

شاید با خودتون فکر کنید که این اغراقه. اما زبان ایتالیایی به عنوان یکی از زیباترین زبان‌های گفتاری موجود در این سیاره شناخته میشه. ریتم زیبای این زبان باعث منحصر به فرد بودن اون میشه. خیلی جالبه اما ایتالیایی ها در مورد زبان خودشون میگن که یه تعادل فنوتیک توی این زبان وجود داره. اگر ازشون بپرسی یعنی چی، بهت توضیح میدن که به خاطر آوایی بون این زبان، انگار ما موقع صحبت کردن در حال آوازخوندن هستیم و حرف نمی زنیم.
راستی زبان ایتالیایی ترکیبی از چند زبان مختلفه. این زبان گرمی زبان پرتغالی‌ها، وضوح اسپانیایی و پیچیدگی زبان فرانسه رو در کنار هم داره. جالبه نه ؟؟؟؟

میراث فرهنگی جهان در دست ایتالیاست !!

یونسکو اعلام کرده‌ که اکثر میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا قرار داره. حتما با خوندن این جمله به یاد برج کج پیزا و زیبایی های شهر ونیز افتادین. اما همه چیز به این چند مورد محدود نمیشه. طبق آمار یونسکو 60 درصد از کل میراث فرهنگی جهان توی کشور ایتالیاست. پس اگه دوست دارید بیشتر در مورد فرهنگ این کشور بدونین یا میخواین که به این کشور سفر کنین، لازمه که به این زبان مسلط باشین.

زبان موسیقیایی:

اگه به موسیقی علاقه مند هستین یا اینکه یکی از ساز های معروف جهان رو کاملا بلدین، پس حتما با اصطلاح های این زبان آشنایی دارین. چون اکثر اصطلاحات موسیقی به زبان ایتالیایی هستند. راستی خیلی از آهنگساز ها و موسیقی دان های معروف جهان هم اهل ایتالیا هستن و طبیعتا به این زبان مسلط.
علاوه بر این، اگر کسی خواننده اپرا باشه، باید با این زبان آشنایی داشته باشه. تلفظ درست کلمات، تقریبا به عنوان یک مهارت حرفه‌ای برای چنین فردی در نظر گرفته میشه. پس اگه شما هم مشتاق اپرا هستین، آشنایی داشتن با این زبان راز موفقیت و پیشرفت شماست و تاثیر زیادی روی حرفه شما میذاره.

آموزش زبان ایتالیایی
برای کسی که خواننده اپرا باشه، مسلط بودن به زبان ایتالیایی واجبه.

فرصت شغلی و ایجاد کسب و کار:

حتما باور نمیکنید اما دونستن این زبان میتونه تاثیر زیادی روی کسب درآمد شما داشته باشه. و میتونه فرصت های شغلی بسیار زیادی رو برای شما به وجود بیاره. چون ایتالیا چهارمین اقتصاد بزرگ در اروپارو داره و به صورت عمده، کالاهای لوکس رو توی کل دنیا به فروش میرسونه. حتما براتون پیش اومده که موقع خرید کردن، کالایی رو انتخاب کرده باشید که بالاترین قیمت رو داره. وقتی علتش رو از فروشنده میپرسین بهتون میگه که این کالا ایتالیاییه.

پس حالا متوجه شدین که چرا یاد گرفتن زبان ایتالیایی میتونه برای افرادی که در زمینه واردات و صادرات لباس و مد، حمل و نقل، تولید و …کاری انجام میدن، خیلی مفید باشه. علاوه بر این، اگه می‌خواید شغلی در زمینه هنر آشپزی، طراحی داخلی و گرافیک، مد و لباس یعنی در حالت کلی هنر انجام بدین، یادگیری این زبان قطعا براتون مفیده. ایجاد شدن چنین فرصت های شغلی باعث میشه که انگیزه خوبی برای افرادی که قصد یادگرفتن این زبان رو دارن، به وجود بیاد.

مهاجرت:

مهم ترین فایده یادگرفتن هر زبانی میتونه مهاجرت باشه. البته همه چیز بستگی به تصمیم و قصد خودتون داره. اما فرصت های شغلی و تحصیلی مختلفی که در کشور ایتالیا وجود داره، میتونه مقصد مناسبی برای شما باشه.

مهاجرت با زبان ایتالیایی
شما با یادگرفتن زبان ایتالیایی میتونین مهاجرت کنین.

ازروز اول ایتالیایی صحبت کن.

ممکنه ایتالیایی زبان  پیچیده ای به نظر برسه. اما با کمی زمان و تمرین می‌تونین به راحتی بر اون مسلط بشین! علاوه بر این، ایتالیایی یه مزیت دیگه ای هم داره و اون هم اینکه برخلاف خیلی از زبان ها، شما کلمات رو همانطوری که نوشته شده می‌خونین. یعنی یه قدم از همین الان جلو افتادین. راستی توی قسمت بالاتر برات گفتم که این زبان خیلی شبیه زبان انگلیسی هستش. پس اگه شما کمی زبان انگلیسی بلد باشید، نوشتن و خوندن زبان ایتالیایی چند مرحله براتون آسون تر میشه.

کجا میتونم ایتالیایی یاد بگیرم؟

اولین قدم برای یادگرفتن یه زبان جدید، ثبت نام و شرکت توی کلاس های آموزش زبانه. شما میتونین برای یادگرفتن زبان ایتالیایی به آموزشگاه سپانو مراجعه کنین. سپانو یه آموزشگاه توی استان گیلانه. که به شما برای یادگرفتن انواع زبان ها اعم از ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و… کمک میکنه. سپانو همچنین نماینده رسمی خانه ایلتس آفرینش هم هست و شما میتونین برای آمادگی آزمون آیلتس از ما کمک بگیرین. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتونین با این شماره تماس بگیرین.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنین تا از اخبار ما باخبر بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید