برگزاری کلاس های آلمانی در رشت

 
برگزاری کلاس های آلمانی در رشت
دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در رشت، به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می شود. برای شرکت در این دوره های می توانید بعد از شرکت در تعیین سطح آلمانی وارد دوره ها شوید و آموزش زبان آلمانی را شروع کنید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر به هر دلیلی تصمیم دارید زبان آلمانی را یاد بگیرید، اما نمی دانید چگونه باید این کار را شروع کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید. چون اگر قرار است زبان آلمانی را از ابتدا بیاموزید، یا اگر قبلا این زبان را آموخته اید و حالا تصمیم به ادامه دادن آموزش خود دارید، راه حل شما نزد ماست. همچنین اگر می خواهید به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مانند سوییس و اتریش مهاجرت کنید، باید زبان آلمانی را بدانید. پس لازم است تا در دوره ها و کلاس های آلمانی شرکت کنید.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین روش برای آموزش این زبان، این است که آن را در موسسه ای که متخصص این کار است بیاموزید. اگر در شهر رشت یا شهرستان های مجاور آن زندگی می کنید، می توانید به بهترین کانون زبان آلمانی در رشت یعنی آکادمی سپانو مراجعه کرده و آموزش زبان آلمانی خود را شروع کنید.

کلاس های ترمیک، فشرده و خصوصی در سپانو

در آموزشگاه سپانو برای سهولت یادگیری زبان‌آموزان دوره های متنوعی برگزار میشود. و افراد می توانند با توجه به شرایط زندگی خودشان، و همچنین توجه به موضوعاتی نظیر هدفشان از آموزش، مدت زمان مورد نظر برای رسیدن به سطح مطلوب زبان آلمانی و موراد دیگر یکی از این دوره ها را انتخاب کنند.

اگر می خواهید که روز و ساعت کلاس ها بر اساس تایم خالی شما و اساتید تنظیم شود و همچنین تمام تمرکز استاد در کلاس به شما باشد، در دوره های خصوصی سپانو شرکت کنید. اما اگر آموزش به صورت دسته جمعی را بیشتر می پسندید، می توانید در دوره های ترمیک شرکت کنید. علاوه بر این در صورتی که زمان محدودی برای یادگیری دارید، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های فشرده آلمانی است.

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

برگزاری دوره های آنلاین و حضوری

لازم است بدانید که هر کدام از این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می شود. اگر در شهرستان های نزدیک رشت ساکن هستید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی، ترمیک یا فشرده آلمانی به صورت حضوری، از آموزش بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند دور بودن مسیرتان از ما، قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستید، می توانید هر کدام از دوره های نام برده را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که کلاس های آنلاین سپانو به دلیل اینکه در فضای اسکای روم برگزار می شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و اساتید در این کلاس ها سعی می کنند تا آن را بسیار مشابه دوره های حضوری برگزار کنند.

علاوه بر این دوره ها شما می توانید آموزش خود را با شرکت در دوره های هیبرید سپری کنید. دوره های هیبرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود. شما بعد از ثبت نام در این دوره ها می توانید تصمیم بگیرید که هر جلسه از آموزش خود را به چه صورتی سپری کنید. بدین صورت که بعد از اتمام هر جلسه، تصمیم خود را مبنی نوع آموزش جلسه بعدی (آنلاین یا حضوری) می گیرید. این بدان معناست که شما با شرکت در این دوره ها هم از آموزش آنلاین و هم حضوری بهره مند خواهید شد.

ثبت نام در دوره های سپانو

برای اینکه در دوره ها و کلاس های سپانو شرکت کنید، می توانید به سایت وارد شوید و یا به صورت حضوری به موسسه بیاید. اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید یا با ما در واتس اپ به شماره 09215231719 صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید