آموزش زبان آلمانی در آستانه

 
آموزش زبان آلمانی در آستانه
اگر در آستانه یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان زندگی می کنید، با مراجعه به سپانو و شرکت در دوره های آموزشی زبان آلمانی، این زبان را یاد بگیرید. برای ثبت نام در کلاس های زبان آلمانی موسسه سپانو، به آکادمی سپانو در رشت مراجعه کنید.

آموزش زبان آلمانی

برای یادگرفتن زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین را برای آموزش با کیفیت این زبان این است که آن را با شرکت در دوره های آموزش آلمانی بیاموزید. اگر در شهر رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان مانند صومعه سرا، آستانه، انزلی و.. زندگی می کنید، می توانید به بهترین آموزشگاه آلمانی زبان شهر رشت مراجعه کرده و این زبان جالب را بیاموزید.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی می توانید در یکی از دوره های آلمانی شرکت کنید. اگر در شهرستان های نزدیک رشت ساکن هستید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی، ترمیک یا فشرده آلمانی به صورت حضوری، از آموزش بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند دور بودن مسیرتان از ما، قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستید، می توانید هر کدام از دوره های نام برده را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که کلاس های آنلاین سپانو به دلیل اینکه در فضای اسکای روم برگزار می شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و اساتید در این کلاس ها سعی می کنند تا آن را بسیار مشابه دوره های حضوری برگزار کنند.

علاوه بر این دوره ها شما می توانید آموزش خود را با شرکت در دوره های هیبرید سپری کنید. دوره های هیبرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود. شما بعد از ثبت نام در این دوره ها می توانید تصمیم بگیرید که هر جلسه از آموزش خود را به چه صورتی سپری کنید. بدین صورت که بعد از اتمام هر جلسه، تصمیم خود را مبنی بر نوع آموزش جلسه بعدی (آنلاین یا حضوری) می گیرید. این بدان معناست که شما با شرکت در این دوره ها هم از آموزش آنلاین و هم حضوری بهره مند خواهید شد.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دریافت مدرک آلمانی

شما بعد از اتمام آموزش خود باید برای به سرانجام رساندن هدف خود از آموزش، مدرک زبان آلمانی دریافت کنید. برای انجام این کار باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره خوبی دریافت کنید. موسسه سپانو با برگزاری آزمون ecl به صورت بین المللی و برای اولین بار در ایران، انجام این کار را برای شما راحت تر کرده است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون بین المللی ecl، مطلب «شرکت در آزمون ecl »  را بخوانید.

سپانو همچنین دوره های آمادگی آزمون آلمانی برگزار می کند تا شما را برای شرکت در امتحانات بین المللی آلمانی، مهیا کند. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو داریدف با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک روبه رو با ما در واتس اپ صحبت کنید.    ورود به واتس اپ سپانو

فراموش نکنید که ما را در توییتر سپانو، اینستاگرام موسسه دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید