کلاس های زبان آلمانی در رشت

 
کلاس های زبان آلمانی در رشت
کلاس های آلمانی در رشت به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان، سطوح آلمانی را پشت سر بگذارید و با شرکت در آزمون ها، خود را برای دریافت مدرک خود آماده کنید.

آموزش آلمانی آسان در رشت

اگر می خواهید آموزش زبان آلمانی را شروع کنید اما بسیار شنیده اید که این زبان سخت است و آموزش آن کار ارحتی نیست، این حرف ها را فراموش کنید. انجام دادن هر کاری در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد اما اگر این کار را به درستی و با روش مناسب انجام دهید، برای شما ساده به نظر خواهد رسید. اما در حال کلی بدانید که آلمانی آسان است و از یادگرفتن آن نترسید.

یادگرفتن زبان آلمانی در موسسه سپانو

کانون زبان آلمانی سپانو بهترین موسسه در آموزش آلمانی در رشت به علاقه مندان این زبان است. شما با ثبت نام در آکادمی زبان آلمانی سپانو می توانید از تدریس بهترین اساتید آلمانی سپانو بهره مند شوید و زبان آلمانی را در دوره های مختلف بیاموزید. بنابراین اگر میخواهید آموزشی با کیفیت را با اساتید مجرب تجربه کنید، به سپانو مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

دوره های های آلمانی در رشت

آکادمی سپانو با برگزاری دوره ها و کلاس های آلمانی افراد را با هر شرایطی برای آموزش آماده می کنند.شما می توانید زبان آلمانی خود را به سه صورت خصوصی، ترمیک و فشرده آموزش ببینید. علاوه بر این، می توانید دوره های نام برده شده را نیز آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

 مدرسین زبان آلمانی در سپانو، از بهترین اساتید این زبان هستند و می توانند با به کارگیری روش های آموزشی، آلمانی را به شما آموزش دهند. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان آلمانی را تحت نظر بهترین اساتید بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید. علاوه بر این اساتید سپانو توانایی تدریس در انواع دوره ها و همچنین سطوح مختلف را دارند و کمک زیادی به شما در مسلط شدن به این زبان و آماده شدن در آزمون های آلمانی می کند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون جامع در انتهای سطوح

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو نسبت به بقیه موسسات زبان آلمانی این است که آزمون های جامع بسیار دقیق در انتهای هر سطح برگزار می کند. در آموزشگاه سپانو همه افراد بعد از اتمام یکی از سطوح، باید در آزمون همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی میتوانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبول به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند:

1. اگه نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستن، میتوانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره احد نصاب را به دست آورند.

2. بعضی دیگر از افراد هم نمی توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی بردارند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشند مطالب را به خوبی آموزش ببینند و به آن ها مسلط شوند. در این صورت، نمره خیلی پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید سطحی را که پشت سر گذاشته اند، دوباره بگذرانند و بعد از اتمام دوره دوباره در آزمون شرکت کنند.

ثبت نام در موسسه سپانو

برای اینکه بتوانید در موسسه ثبت نام کنید، باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و تعین سطح شوید ( البته در صورتی که قبلا زبان آلمانی خوانده باشید.) . پس از مشخص شدن سطح زبان آلمانی تان، تسط مشاور آموزشگاه در بهترین دوره مخصوص به شرایط تان قرار خواهید گرفت. سپس باید فرم ثبت نام پر کنید. کلاس های سپانو در اختیار شماست. بفرمایید....

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

  می توانید سوالات خود را در واتس اپ نیز از طریق لینک مستقیم واتس اپ یا شماره 09215231719 از ما بپرسید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید