فایده های شرکت در آزمون ecl

 
فایده های شرکت در آزمون ecl
برای اینکه در یک آزمون بین المللی شرکت کنید، لازم است تا اطلاعات کلی راجع به آن داشته باشید تا بتوانید خود را برای آن آماده کنید. آزمون ecl مزیت های فراوانی نسبت به ازمون های دیگر زبان آلمانی دارد که میتواند شما را برای شرکت در آن مشتاق کند.

شرکت در آزمون آلمانی ecl در رشت

اگر قصد شرکت در آزمون زبان المانی ecl را دارید، باید بدانید که چرا باید در این امتحان بین المللی شرکت کنید. دانستن این موضوع به شما کمک میکند تا هدف خود را تعیین کرده و با قطعیت و اعتماد به نفس کامل به سمت مقصد خود گام بردارید. در صورتی که مایل هستید بدانید چرا بهتر است در آزمون ecl آلمانی شرکت کنید و چگونه میتوانید در آن نمره خوبی به دست آورید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

مراکز برگزاری امتحان بین المللی ای سی ال

آزمون آلمانی ecl در کشور های زیادی و به زبان های مختلفی برگزار میشود. اما مهم ترین مرکز برگزاری این آزمون برای ما، ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران و شهر رشت توسط آکادمی زبان آلمانی سپانو برگزار میشود. در این صورت شما به راحتی میتوانید در این امتحان شرکت کرده و مدرک معتبر آن را دریافت کنید.اعتبار این مدرک برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری در کشور های آلمانی زبان، کاملا معتبر است و شما بعد از دریافت مدرک ecl میتوانید آن را به مراکز مربوطه ارائه دهید. اما در این میان لازم است تا به مدت اعتبار مدرک ecl دقت کنید.

چرا باید در آزمون آلمانی ecl شرکت کنم؟

آزمون زبان آلمانی ecl مزیت های زیادی نسبت به دیگر آزمون ها دارد. اما علاوه بر این مزیت ها، اشتراکاتی نیز با امتحانات بین المللی معتبر دارد. برای مثال ecl همانند آزمون ÖSD مادام العمر است و شما می توانید بدون باطل شدن این مدرک، آن را تا همیشه در اختیار داشته باشید. و یا اینکه مانند بسیاری از آزمون های آلمانی شامل سنجش مهارت های مختلف و سطوح متفاوتی است. و موارد دیگر...

شما در ادامه این مطلب می توانید چند مورد از فایده های این آزمون را بخوانید و از تصمیم خود برای شرکت در امتحان ecl مطمئن شوید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

بخش lesen امتحان ecl

 امتحان ecl نسبت به دیگر آزمون ها دارای lesen کوتاه تر نیز هست. یعنی متن شما نسبت به دیگر آزمون ها کوتاه تر است و همچنین مدت کوتاه تری نیز طول میکشد. اما مانند بسیاری از آزمون های آلمانی دارای دو بخش است. (بعض از آزمون ها چندین بخش مختلف برای lesen خود دارند. مثلا این بخش از آزمون گوته شامل 3 بخش مختلف است.)

زمان این بخش در ecl به مدت 35 تا 45 دقیقه است اما این قسمت برای آزمون گوته 65 دقیقه ، برای DSH حدود 90 دقیقه و برای تست داف 50 دقیقه به علاوه 10 دقیقه برای وارد کردن سوالات است که 60 دقیقه یا یک ساعت به طول می انجامد.

شرکت در آزمون Hören آلمانی

 بخش شنیداری آزمون زبان آلمانیecl  بسیار کوتاه تر آزمون گوته است. امتحان بخش هوقن ecl شامل دو بخش است و هر کدام از بخش ها برای سطوح a2 و b1 حدودا 15 تا 25دقیقه و برای سطوح b2 و c1 حدودا 25 تا 30 دقیقه طول میکشد. این در حالی است که این قسمت در آزمون گوته برای سطح b2 مدت 40 دقیقه و در آزمون DSH آلمانی 80 دقیقه زمان می برد. در واقع کوتاه تر بودن زمان شنیداری آزمون ecl یک مزیت است که باعث می شود شما در این بخش از امتحان ecl کمتر از دیگر آزمون ها خسته شوید و میتوانید انرژی خود را برای بقیه مهارت ها، ذخیره کنید.

امتحان شفاهی ecl و مکالمه

در بخش مکالمه ecl  شما باید پارتنری را از قبل برای خود انتخاب کنید و روز آزمون حتما با او حاضر شوید. در واقع این یک الزام است که بسیار زیاد به شما کمک میکند تا بتوانید این بخش را به خوبی پشت سر بگذرانید. شما در این حالت می توانید موارد امتحانی را قبل از جلسه آزمون با پارتنر خود تمرین کرده و خود را برای آزمون آماده کنید. اما برای شرکت در دیگر آزمون های زبان آلمانی چنین چیزی وجود ندارد.

همچنین مدت امتحان بخش مکالمهecl  کمتر از دیگر آزمون هاست پس به دست آوردن نمره در آن راحت تر خواهد بود.

 آزمون های زبان آلمانی بین المللی

دارا بودن جنبه های عملی در آزمون سنجش مهارت ها

پاسخ به سوالات امتحان بین المللی ecl بسیار آسان تر از دیگر آزمون هاست. چون برای پاسخ دادن به سوالات، جنبه های عملی و کاربردی زبان آلمانی نیز مورد توجه قرار گرفته شده است.  در واقع این بدان معناست که طرح سوالات این امتحان بین المللی به گونه ای صورت گرفته است که توانایی شما از به کاربرد بردن زبان آلمانی در زندگی آینده شما سنجیده شود. برای مثال برای آزمون نوشتاری شما میتوانید از دیکشنری کاغذی استفاده کنید. طراحان آزمون معتقدند که در زندگی واقعی، اگر در حین نوشتن یک مقاله از یک یا دو کلمه مطمئن نیستید، ممکن است از فرهنگ لغت استفاده کنید. حالا که این موضوع در دنیای واقعی وجود دارد چرا در امتحان نه.

این جنبه های عملی برای سنجش مهارت های مختلف آزمون ecl برای شما وجود دارد. اگر مایل هستید از این موارد مطلع شوید، مقاله «قسمت های مختلف آزمون ecl آلمانی» را بخوانید.

 شرکت در آزمون ecl آلمانی

اگر تصمیم خود را گرفته اید و میخواهید در این آزمون شرکت کنید، بهتر است هر چه سریع تر ثبت نام خود را نهایی کنید و در موعد مقرر در آزمون شرکت کنید. اما قبل از آن می توانید با شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی سپانو خود را برای این امتحان بین المللی آماده کنید. برای شرکت در دوره ها کافی است وارد سایت آموزشگاه سپانو شوید یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو دارید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید