​چند راهکار ساده برای آموزش بهتر زبان آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت

 
​چند راهکار ساده برای آموزش بهتر زبان آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت
اگه فکر میکنی آموزش آلمانی برات سخته، یعنی باید از راهکار های مخصوصی استفاده کنی. ترفند هایی که بتونه در مدت کوتاهی تو رو به تسلط برسونه. برای آموزش آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کن.

آلمانی رو آسون یاد بگیر.

اگه فکر میکنی یادگرفتن آلمانی سخته یا اگه مدتیه که آموزش آلمانی رو شروع کردی اما سختته که ادامه اش بدی، این مطلب برای تویه. هرکسی باید تو زندگیش اینو بدونه که انسان ها قادر به انجام هر کاری هستن. هر کاری که دلشون بخواد و براش تلاش کنن. البته باید راه انجام دادنش رو هم بلد بشن. یعنی یاد بگیرن که برای انجام هر کاری باید از چه راهکاری استفاده کنن. 

آموزش آلمانی سخته یا نه؟

قبل از هر چیز باید تکلیفت رو با این زبان مشخص کنی. یعنی بدونی آیا واقعا یادگرفتن این زبان سخته یا این فقط یه تصور اشتباهه که خودت در ذهنت به وجود آوردی. اگه بخوام باهات صادق باشم، باید بگم که زبان های زیادی وجود دارن که از زبان آلمانی سخت ترن. یعنی یادگرفتن آلمانی اصلا کار سختی نیست و اگه تو هم چنین باور داری، بهتره هرچه زود تر این فکر رو از ذهنت بیرون کنی و آموزش رو شروع کنی.

راهکارش چیه؟

جالبه بدونی که روانشناس ها میگن اگه انجام دادن کاری برات سخته یعنی داری اون کار رو از راه و روش اشتباهی انجام میدی. پس باید اون کار رو متوقف کنی و قبل از هر چیز راه درست برای انجام دادنش رو یاد بگیری. حالا بیا تا این ترفند رو برای آموزش آلمانی به کار ببریم. یعنی یادبگیریم که چه کار کنیم تا آسون تر به زبان آلمانی مسلط بشیم.

هر روز تمرین کن.

میدونی که شروع کردن هرکاری سخته اما زمانی که به انجام دادنش عادت کنی، میتونی راحت تر از پسش بر بیای. به قول معروف :«کار نیکو کردن از پر کردن است». پس یکی از راهکار هایی که یادگرفتن زبان آلمانی رو برات راحت تر میکنه، تمرین و تکرار هر روزه این زبانه.

هر چه که میبینی باید تورو وارد دنیای آلمانی کنه.

اگه متن یا نوشته ای رو توی تلویزیون، روزنامه، یا توی فضای مجازی دیدی که به زبان آلمانی بود، اون رو با صدای بلد بخون. سعی کن اون مطلب رو ترجمه کنی و منظورش رو بفهمی. سعی کن خودت رو توی دنیای آلمانی نگه داری. یعنی هر روز حتی چند دقیقه فیم ببین. کتاب بخون. یا اگه فرصت این کار ها رو نداری داستان کوتاه بخون. اینطوری کلمات جدیدی رو بخونی، بببینی ، بشنوی و یاد بگیری. البته باید یه ترفند هم برای یادگرفتن لغات جدید به کار ببری.

کلمات رو حرفه ای یاد بگیر.

اگه تو هم مثل خیلی از افراد وقتی معنی یه کلمه رو نمیدونی، از دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده میکنی، دیگه هرگز این کار رو نکن. حالا اگه بعد به وجود اومدن مشکلی در لغات سریعا به دیکشنری آلمانی به آلمانی مراجعه میکنی، کارت درسته اما بعدش باید یه ترفند به کار ببری.

چگونه آسون تر آلمانی یاد بگیرم؟
برای آسون تر انجام دادن هر کاری، باید ترفند های اون کار رو یاد بگیری.

از این بعد هر زمانی که توی فیلم، کتاب، موزیک یا هر جای دیگه کلمه ای رو دیدی که برات نا آشنا بود اول اون رو توی دیکشنری پیدا کن. بعد سعی کن دنبال هم معنی برای اون بگردی. یعنی از بین کلمه هایی که بلد بودی، یک یا چند مترادف براش پیدا کنی. حتی میتونی با کلماتی که بلدی اون رو در قالب یک یا چند جمله توصیف کنی. اینطوری علاوه بر اینکه اون کلمه رو یاد میگیری و کاملا به ذهن میسپری، کلماتی که قبلا بلد بودی رو هم مرور میکنی. این یعنی تمرین و تکرار که کلید آموزشه.

با زبان آلمانی تفریح کن.

لازم نیست آموزش زبان آلمانی رو همیشه محدود به کلاس کنی. چون در این صورت اصلا به نتیجه خوبی نمی رسی. باید یادگرفتن آلمانی رو به چشم یه تفریح ببینی. یعنی اوقاتی که خونه هستی، فیلم ببینی یا داستان کوتاه بخونی. یا زمان هایی که تو راهی و داری به سمت محل کار یا محل تحصیلت حرکت میکنی، موزیک آلمانی گوش بده. شاید ندونی ولی این موارد کوچیک، تاثیر زیادی روی پیشرفت زبانت داره.

با خودت صحبت کن.

تنها راه تقویت مکالمه زبان آلمانی صحبت کردنه. اگه میتونی کسی رو مثلا یه دوست برای صحبت کردن پیدا کردی حتما باهاش مکالمه کن. تا هم مکالمه زبان آلمانی خودت و هم دوستت رو تقویت کنی. اما اگه هیچکس رو برای این کار پیدا نکردیم، با خودت حرف بزن. هر روز یه موضوع جدید و جالب انتخاب کن و چند دقیقه جلوی آینه بایست و با خودت حرف بزن. بعد از گذشت یه مدت خودت پیشرفت رو به چشم میبینی و لذت میبری.

تمام این مورادی که خوندی زمانی کارسازه که این زبان رو تا حدی بلد باشی. تنها در این صورته که میتونی خودت تمرین کنی و زبان آلمانیت رو تقویت کنی. پس قبل از هر چیزی باید توی یه آموزشگاه ثبت نام کنی و آموزش رو شروع کنی. حالا نکته اینجاست که کجا زبان آلمانی یادبگیرم؟

سپانو رو انتخاب کن.

سپانو یه آموزشگاه توی شمال ایرانه که تو میتونی اینجا علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. اما سپانو بیشتر از 10 سال در آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی بهتر از هر جای دیگه ای میتونه در یادگرفتن این زبان کمکت کنه. پس لازمه که آلمانی رو در سپانو یاد بگیری. 

هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کن یا با ما تماس بگیر تا بتونی از ما کمک بگیری و دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید