آزمون تلک TELC زبان آلمانی

 
آزمون تلک TELC زبان آلمانی
قبل از شرکت در آزمون زبان آلمانی تلک لازم است تا اطلاعاتی درمورد آن به دست آورید. شما باید بدانید که در چه شرایطی میتوانید در این آزمون موفق شوید. با خواندن این مطلب اطلاعات خود را درمورد آزمون زبان آلمانی TELC کامل کنید.

دریافت مدرک آزمون های زبان آلمانی

اگر به هر دلیلی میخواهید مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید، لازم است تا در یکی از آزمون های مربوطه شرکت کرده و نمره مطلوب را در آن به دست آورید. اما قبل از ثبت نام درآزمون ها لازم است تا اطلاعاتی درمورد آن ها داشته باشید تا بتوانید با اطمینان تصمیم خود را بگیرید و در یکی از آن ها شرکت کنید. شما میتوانید با مطالعه مطلب « 13 آزمون زبان آلمانی» اطلاعات خود را در رابطه با این امتحانات بین المللی کامل کنید.

شرکت در آزمون تلک

یکی از این آزمون های بین المللی، امتحان تلک زبان آلمانی است. اگر میخواهید که در این تست آلمانی شرکت کنید و  مدرک آن را دریافت کنید، باید درمورد سطوح این آزمون، نحوه نمره دهی و سنجش مهارت ها و خیلی موارد دیگر اطلاعاتی داشته باشید. پس این مطلب را تا انتها بخوانید تا بتوانید تصمیم درستی در این مورد حاصل کنید.

برگزاری آزمون تلک به زبان های مختلف

شاید دانستن این نکته کمک چندانی به شما نکند. اما برای اطمینان از معتبر بودن آن، بهتر است بدانید که امتحان بین المللی telc به زبان های مختلفی اعم از انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی ، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، لهستانی و عربی برگزار میشود. اما مهم ترین زبان در این آزمون، آلمانی است. همچنین مدرک تست آلمانی تلک برای ارائه به مراکز کاری و تحصیلی در کشور های آلمانی زبان در جهان معتبر می باشد.

آزمون تلک زبان آلمانی _ آلمانی در رشت

بخش های مختلف امتحان بین المللی telc

در تمامی آزمون های زبان آلمانی، مهارت های مختلفی از شما سنجیده خواهد شد تا دریافت مدرک به شما با اطمینان کامل صورت گیرد. امتحان تلک هم شامل سنجش مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه است. در نهایت نمره شما در هر بخش به صورت جداگانه به شما اعلام خواهد شد.

مدت اعتبار مدرک تلک چقدر است؟

اعتبار مدرک تلک برخلاف بسیاری از آزمون های زبان آلمانی، مادام العمر است و شما میتوانید بعد از شرکت در آزمون و دریافت مدرک، آن را تا همیشه در اختیار داشته باشید و به مراکز و موسسات مربوطه ارائه دهید. البته این را هم در نظر داشته باشید که بعضی از مراکز بعد از گذشت حدود 2 سال، مدرک را از شما قبول نمی کنند و گذشت این مدت را به منزله فراموشی مطالب می پندارند. پس بهتر است پس از دریافت آن هر چه زود تر نسبت به ارائه آن به موسسه مربوطه اقدام کنید.

آموزش آلمانی در گیلان

آیا فقط باید در آزمون تلک شرکت کنم؟

اگر مایل به دریافت مدرک زبان آلمانی هستید، میتوانید علاوه بر امتحان تلک، با شرکت در انواع آزمون های آلمانی نظیر گوته، ecl، تست داف، DSH و دیگر امتحانات بین المللی ، مدرک خود را دریافت کنید. اما باید شرط موفقیت و دریافت نمره خوب در این آزمون ها را بدانید.

موفق شدن در امتحانات بین المللی زبان آلمانی

برای اینکه نمره خوبی در آزمون به دست آورید، لازم است تا به تمامی مطالب مسلط باشید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، به سوالات درست ترین پاسخ را بدهید و نمره کامل را دریافت کنید.

برای دریافت نمره عالی باید ابتدا آموزش کاملی را تجربه کرده باشید. سپس در کنار آموزش تمرین کنید تا کاملا برای آزمون آماده شوید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا هر کدام از شهر های استان گیلان زندگی می کنید، می توانید با شرکت در کلاس ها و دوره های آکادمی زبان آلمانی سپانو در هر آزمونی موفق شوید. شما میتوانید آلمانی را در کنار اساتید خوش نام با منابع معتبر آموزش بگیرید و با خیال راحت در آزمون ها آماده شوید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

همچنین میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید