اطلاعاتی درمورد سطح b1 آزمون ecl

 
اطلاعاتی درمورد سطح b1 آزمون ecl
برای پاسخ به پرسش های آزمون زبان آلمانی ecl باید اطلاعات کلی درمورد سطوح مختلف آزمون داشته باشید. برای کسب اطلاعاتی درمورد سطح b1 ازمون المانی ecl این مقاله را بخوانید.

دریافت مدرک سطح b1 آزمون ecl

اگر قصد شرکت در دوره های فنی آوسبیلدونگ در آلمان را دارید و یا قرار است به آلمان مهاجرت کنید، باید حداقل مدرک سطح b1 را داشته باشید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی این سطح باید بتوانید به اکثریت سوالات پاسخ درست بدهید تا نمره حد نساب را به دست آورید. اما قبل از اینکه در این سطح از آزمون شرکت کنید، باید درمورد آن اطلاعاتی به دست آورید. شما میتوانید اطلاعات کلی در مورد این سطح را در این مقاله به صورت خلاصه و اما مفید بخوانید.

سوالات سطح b1 امتحان بین المللی ای سی ال

این سطح از آزمون تقریبا سطح مقدماتی و ابتدایی زبان آلمانی است. داوطلب شرکت کننده در این سطح می‌تواند مهم‌ترین بخش‌های اطلاعات را در ورودی استاندارد واضح در مورد موضوعات آشنا که به طور مرتب در محل کار، مدرسه، اوقات فراغت و غیره با آن مواجه می‌شوند، درک کند. همچنین می‌تواند با اکثر موقعیت‌هایی که ممکن است هنگام سفر در منطقه‌ای که به آن زبان صحبت می‌شود، برخورد کند. آزمون دهنده می تواند متن ساده را در مورد موضوعات آشنا یا علاقه شخصی تولید کند و در ادامه تجربیات و رویدادها، رویاها، امیدها و جاه طلبی ها را شرح دهد.

شرکت در آزمون زبان آلمانی

lesen سطح b1 آزمون ecl

در این بخش از سطح b1 تست ecl فرد آزمون دهنده می تواند نتیجه گیری اصلی و مهم ترین بخش های اطلاعات را در متون مختلف مرتبط با علاقه و نیازهای شخصی درک کند. داوطلب همچنین می تواند اطلاعات مربوطه را در متون کوتاه تر در مورد مسائل روزمره با مهمترین جزئیات آنها درک کند.

امتحان Schreiben ای سی ال

 فرد کاندیدشده در این تست می‌تواند ترکیب‌هایی بنویسد که اطلاعات ساده و واقعی را به مهم‌ترین نکات منتقل کند. چنین شخصی با اینکه متون را به آسانی مینگارد اما نکات ریز و جزئی آن را به خوبی مورد توجه قرار میدهد. علاوه بر این آزمون دهنده می تواند در مورد رویدادها، تجربیات و احساسات به روشی نسبتاً دقیق بنویسد.

سطح b1 بخش Hören امتحان بین المللی ecl

در این بخش از آزمون b1 داوطلب می تواند نکات اصلی سخنرانی استاندارد واضح را درک کند و جزئیات خاص آن را شناسایی کند. او به طور کلی می‌تواند نکات اصلی بحث گسترده سخنرانان بومی را دنبال کند و محتوای اطلاعاتی مطالب صوتی ضبط‌شده یا پخش‌شده را درباره موضوعات مورد علاقه شخصی که در سخنرانی استاندارد واضح ارائه می‌شود، درک کند.

مهارت Gespräch آزمون سطح b1

داوطلب در این سطح از آزمون ecl می تواند در موقعیت های مختلف روزمره بدون هیچ آمادگی ارتباط برقرار کند. همچنین میتواند مجموعه ای ساده از رویدادها را به شیوه ای نسبتاً منسجم توصیف کند و نظرات و احساسات شخصی خود را در رابطه با موضوعات مورد علاقه عمومی بیان کند. چنین فردی توانایی صحبت کردن روان به زبان آلمانی را دارد و میتواند به راحتی صحبت های دیگران را نیز متوجه شود.

شما میتوانید اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون های ecl را از سایت بخوانید.

 آزمون ecl آلمانی  

دریافت نمره عالی در آزمون ecl

برای اینکه نمره مد نظر خود را در آزمون کسب کنید، باید به اندازه کافی تلاش و تمرین کنید. اما همانطور که قطعا میدانید، تلاش و تمرین بدون آموزش درست و صحیح امکان پذیر نیست پس لازم است ابتدا مطالب آموزشی را به خوبی یاد بگیرید و سپس به تمرین زبان آلمانی بپردازید. شما میتوانید زبان آلمانی خود را در آکادمی سپانو بیاموزید و تا هر سطحی که میخواهید ادامه دهید.

سپانو انواع دوره های آلمانی را برای شما علاقه مندان برگزار میکند و شما میتوانید با توجه شرایط کاری، تحصیلی و زندگی خودتان در یکی از این دوره ها ثبت نام کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. فقط کافی است هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتید به سایت سپانو ورود کنید یا حضوری به موسسه بیایید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودتان ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع شوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید