توصیه هایی برای موفقیت در آزمون ecl آلمانی

 
توصیه هایی برای موفقیت در آزمون ecl آلمانی
زمانی که قصد شرکت در آزمون بین المللی زبان آلمانی را دارید، بهتر است به نکات و توصیه هایی توجه کنید تا بتوانید به راحتی به سوالات پاسخ دهید. شما میتوانید با مطالعه این مطلب خود را برای آزمون مهیا کنید.

 مدارک لازم برای مهاجرت به آلمان

یکی از راه های مهاجرت به آلمان یا هر کدام از کشور های آلمانی زبان مثل سوییس یا اتریش این است که مدرک زبان آلمانی داشته باشید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در آزمون های زبان آلمانی نظیر گوته و تست داف و ... شرکت کنید. اما قبل از هر چیز باید نقاط ضعف و قوت این آزمون ها را بدانید تا به خوبی تصمیم بگیرید. برای اینکه با این ازمون ها بیشتر آشنا شوید، مطلب «13 آزمون معتبر زبان آلمانی » را بخوانید.

آزمون المانی ecl

آزمون ecl یکی از آزمون های مهم و بین المللی زبان آلمانی است. این آزمون در کشور های مختلفی برگزار میشود که یکی از آن ها ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط آکادمی زبان آلمانی سپانو برگزار میشود. برای موفق شدن در آزمون راه های متفاوتی وجود دارد که میتوانید چند مورد از آن ها را در این مقاله بخوانید.

1. شرکت در دوره های آلمانی

در ابتدا لازم است تا این زبان را به خوبی یادگرفته و تمرین کنید. برای انجام این کار میتوانید به موسسه سپانو مراجعه کنید و هر چه سریع تر در یکی از دوره های متنوع آلمانی سپانو به آموزش بپردازید.

آزمون ecl آلمانی

2. بررسی نمونه سوالات آزمون

حالا که دوره های آلمانی را گذرانده اید، باید خود را به صورت تخصصی برای آزمون آماده کنید. یکی از بهترین روش ها این است که سوالات و نمونه سوالات شبیه سازی شده آزمون را دانلود و مطالعه کنید. با این کار با سوالات احتمالی آزمون آشنا شده و خود را برای جلسه آزمون مهیا می کنید.

3. توجه به قوانین و توصیه های ضروری آزمون

حالا نوبت این است که بدانید در روز آزمون باید چه کار کنید تا موفق شوید. شما قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون تنها میتوانید خود را تا حدود 80 درصد آماه کنید. این را فراموش نکنید که 20 درصد باقی مانده نیز بسیار مهم است. چون  امکان دارد که خدای نکرده با انجام چند عمل کوچک و نادرست تمامی زحمات خود را هدر دهید. پس لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  •  لطفا تاریخ، زمان و مکان امتحان خود را در اطلاعیه خود بررسی کنید. ممکن است امتحان شفاهی و کتبی در یک روز برگزار نشود.
  •  لطفا در زمان حضور در محل آزمون سر وقت حاضر شوید.
  • لازم نیست لباس رسمی بپوشید ، می توانید با لباس راحتی سر جلسه آزمون حاضر شوید.
  • می توانید برای امتحان کتبی چیزی برای خوردن و نوشیدن بیاورید و همچنین ممکن است به شما اجازه داده شود تا این موارد را به اتاق امتحان ببرید.
  • آئین نامه آزمون را هنگام ثبت نام مطالعه و حتما رعایت کنید.
  • مدارک شناسایی تصویری (کارت شناسایی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، مجوز اقامت) را به همراه داشته باشید. کارت دانشجویی پذیرفته نمی شود.

 

آزمون زبان آلمانی ecl

  • داوطلبان در آزمون ارتباط کتبی می توانند از دیکشنری های چاپی تک زبانه و دو زبانه استفاده کنند. در طول امتحان نمی توان از فرهنگ لغت های موضوعی استفاده کرد.همچنین به همراه داشتم هر گونه لغت نامه چاپی یا دست نویس تقلب محسوب خواهد شد.
  •  تصحیح و پاک کردن چیزی که نوشته اید، مجاز نمی باشد. اگر می خواهید چیزی را در پاسخ های نوشتاری خود تصحیح کنید، با خط زدن اشتباه با قلم، چنین اصلاحاتی را انجام دهید.
  • اگر تصمیم دارید در صفحه پاسخنامه تست درک مطلب خواندن یا شنیداری اصلاحی انجام دهید، تصحیح باید بدون ابهام باشد. پاسخ اشتباه را خط بزنید و جواب درست را دوباره بنویسید. شما می توانید یادداشت برداری کنید و در همه جای برگه آزمون خود بنویسید.
  • بهتر است قبل از انجام هر کاری، دستورالعمل ها را بخوانید تا آن کار را به درستی انجام دهید.
  • در ابتدای هر کار یک مثال وجود دارد. مثال ها را بخوانید زیرا به شما کمک می کنند تا به درستی به آن ها را کامل کنید.
  • نوشته شما باید خوانا و واضح باشد.
  • اگر پاسخی را نمی دانید حدس بزنید زیرا این آزمون نمره منفی ندارد و برای حدس زدن و نوشتن پاسخ درست امتیاز کسر نمی شود.

 

*موفق باشید.*

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید