شرکت در همایش تحلیل آزمون های بین المللی زبان آلمانی

 
شرکت در همایش تحلیل آزمون های بین المللی زبان آلمانی
برای شرکت در همایش تحلیل آزمون های آلمانی، میتوانید اطلاعات کلی درمورد این آزمون ها به دست بیاورید و با نقاط ضعف و قوت آزمون ها آشنا شوید.

آزمون های بین المللی زبان آلمانی

اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید، حتما میدانید که شرط عملی شدن این هدف این است که در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره خوبی بگیرید. در این صورت است که میتوانید مدرک آلمانی خود را دریافت کرده و به موسسات مورد نظر خود ارائه دهید.

شرکت در تست های بین المللی آلمانی

قبل از اینکه در هر یک از آزمون های بین المللی زبان آلمانی ثبت نام و شرکت کنید، باید اطلاعاتی درمورد آن ها داشته باشید تا هدف خود را تععین کرده و به سمت ان گام بردارید. کسب اطلاعات درمورد آن ها به شما این امکان را میدهد تا خود را برای آزمون مورد نظر آماده کنید. برای مثال نمونه سوالات سطح B1 و یا سوالات شبیه سازی B2 و دیگر سطوح را مطالعه کنید تا با نحوه طرح سوالات آشنا شوید.

همایش تحلیل آزمون های بین المللی

سپانو در نظر دارد همایشی را برای شما عزیزان برگزار کند تا با تمامی آزمون های بین المللی زبان آلمانی به صورت کامل آشنا شوید و تصمیم نهایی خود را برای شرکت در هریک از آن ها نهایی کنید. شما میتوانید در ادامه مطلب فایده های این جلسه را بخوانید و متوجه شوید که چرا لازم است تا در این همایش شرکت کنید.

همایش آزمون های بین المللی

فایده های شرکت در همایش

اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون ها

شما با شرکت در همایش میتوانید متوجه شوید که نحوه ارزیابی آزمون ها چگونه خواهد بود و شما چطور میتوانید در آزمون مورد نظر خود شرکت کنید. مطلع شدن از مدارک لازم برای شرکت در این امتحانات بین المللی نیز از فایده های دیگر این جلسه برای شماست.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

در این جلسه برای شما توضیح داده خواهد شد که چگونه میتوانید در آزمون های آلمانی موفق شوید و درصد احتمالی موفق شدن در هر کدام از تست ها چگونه است.

پاسخ به پرسش های شما

در  این همایش میتوانید سوالات خود را در زمینه آموزش و آزمون های آلمانی به راحنتی مطرح کرده و جواب های خود را بیابید. در واقع بعد از حضور در جلسه اطلاعات شما درمورد این تست های بین المللی تکمیل شده و مجهولات تان برطرف خواهد شد.

تشکیل دادن گروه های آموزشی

با شرکت در این جلسه میتوانید کارگروه های آموزشی تشکیل داده و در آن به یادگرفتن زبان آلمانی و تمرین مطالب بپردازید. در این صورت آموزش با کیفیت تر و جذاب تری را تجربه خواهید کرد و از یادگرفتن لذت بیشتری میبرید.

آموزش آلمانی در رشت

یک فرصت ویژه در انتظار شماست...

در همایش آزمون های بین المللی آزمون های زبان آلمانی در سپانو، یک فرصت و پیشنهاد ویژه رو نمایی خواهد شد. پیشنهادی که شما را شگفت زده خواهد کرد و راه شما تا رسیدن به مقصد و هدفتان، کوتاه تر و آسان تر میکند.

شرکت در همایش آزمون های آلمانی آکادمی سپانو

اگر قبل از خواندن این مطلب تصمیم خود را برای شرکت در جلسه گرفته بودید، یعنی زرنگ هستید و برای موفقیت تلاش میکنید. حتی اگر بعد از مطالعه این مقاله هم تصمیم به حضور در همایش گرفته اید، به شما تبریک میگویم. چون قدم در راه پیشرفت گذاشته اید و در آینده ای نزدیک به موفقیت خواهید رسید.

در هر صورت، برای شرکت در همایش کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید. سپس اطلاعات خود را وارد کنید و کد پیگیری دریافت کنید. ساعت 5 عصر روز دوشنبه 25 مهرماه 1401 متنظر شما خواهیم بود...

شرکت در همایش بین المللی آزمون های آلمانی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید