برگزاری آزمون ecl زبان آلمانی در گیلان

 
برگزاری آزمون ecl زبان آلمانی در گیلان
سپانو اولین و معتبر ترین مرکز برگزاری آزمون ecl در ایران و شهر رشت است با شرکت در دوره های زبان آلمانی سپانو در آزمون های آلمانی موفق شوید.

مهاجرت به آلمان و آزمون زبان آلمانی

 اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون و دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما لازم است. در غیر این صورت به نتیجه نهایی خود نمی رسید. چون تمامی دانشگاه ها و موسسات برای ادامه تحصیل و کار در آلمان و کشور های آلمانی زبان، برای پذیرش شما به چنین مدرکی احتیاج دارند. اما خوب است بدانید، اینکه در چه آزمونی شرکت می کنید، چندان اهمیتی ندارد اما در آن آزمون باید نمره خوبی دریافت کنید تا مدرک خود را دریافت کنید. 

آزمون معتبر ecl زبان آلمانی

آزمون ecl زبان آلمانی از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این برای سنجش آزمون ecl، جنبه های عملی مهارت های مختلف زبان آلمانی هم مورد توجه قرار گرفته. بررسی این موضوع کار را برای افراد آزمون دهنده تا حد زیادی آسان تر کرده است. و این امر باعث شده تا افرادی که به این زبان مسلط هستند، بتوانند به راحتی آزمون را با نمره خوب پشت سر بگذارند.

شرکت در آزمون ای سی ال

ECL آزمونی بین المللی است که به 15 زبان زنده دنیا وجود دارد. یکی از مهم ترین زبان هایی که مورد توجه این آزمون قرار می گیرد، زبان آلمانی است. همچنین این آزمون در کشور های مختلف زیادی هم برگزار می شود. ECL آزمونی بین المللی است و مهارت مختلف را برای سنجش سطح زبان آلمانی شما مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

مراکز برگزاری آزمون ای سی ال در ایران

سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران است. این یعنی آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. اما قبل از آن لازم است تا زبان آلمانی را به خوبی آموزش ببینید و در آن به تسلط کافی برسید.

دریافت مدرک آزمون ecl

برای دریافت مدرک آزمون، باید نمره مطلوب را به دست بیاورید. برای موفقیت در آزمون و کسب نمره عالی هم باید به مطالب مسلط باشید. برای مسلط شدن به مطالب باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

 برای موفقیت در هر کاری تمرین و تکرار لازم است چون با تمرین کردن به تسلط کافی در آن کار میرسید و میتوانید آن را در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری انجام بدهید. برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی هم تنها یک شرط مهم وجود دارد. و آن هم مسلط بودن به مطالب و دروس زبان آلمانی است. برای تسلط پیدا کردن به مطالب هم باید دو قدم را طی کنید. قدم اول آموزش و قدم دوم تمرین است. اما از آنجایی که، قبل از آموزش نمیتوانید تمرین کنید. این موضوع اهمیت آموزش درست و با کیفیت را برای شما مشخص میکند.

مهارت های آلمانی در رشت

اموزش زبان آلمانی به روشی آسان در سپانو

موسسه زبان آلمانی سپانو با تخصص ویژه ای که در آموزش زبان المانی دارد، توانسته با استفاده از تجربه بیشتر از 10 سال در این زمینه ، موفقیت را برای افراد محقق میکند. علاوه بر این آکادمی سپانو با برگزاری دوره های متنوع زبان آلمانی، و با استفاده از بهترین منابع آموزشی، به یادگرفتن زبان آلمانی شما در کنار بهترین اساتید رشت کمک میکند. برای اثبات این موضوع بهتر است نکاتی را راجع به موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو بدانید.

زبان آموزان آلمانی در سپانو

 لازم است بدانید زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیدند، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین آموزشگاه سپانو رضایت کامل داشته اند. برای اثبات این امر لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن کشور ها ساکن هستند. یعنی در حال تحصیل، کار و یا تحصیل در کنار کار با حضور در دوره های فنی آوسبیلدونگ هستند. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان المانی هستند. در واقع این چیزی فراتر از موفقیت است. پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر به سپانو بیایید تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان را شروع کنید.

شرکت و ثبت نام در آزمون ecl

 برای شرکت در آزمون کافیست هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

 برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید