کلاس خصوصی زبان آلمانی در رشت

 
کلاس خصوصی زبان آلمانی در رشت
تدریس زبان آلمانی خصوصی توسط بهترین اساتید رشت صورت می‌گیره. برای آموزش خصوصی زبان آلمانی به بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو مراجعه کن.

تفاوت کلاس های خصوصی و گروهی در یادگیری زبان

کلاس خصوصی زبان آلمانی برای خیلی از افراد مناسبه. چون همه افراد وقت، حوصله و شرایط حضور توی کلاسای گروهی رو ندارن. اما کلاس های خصوصی همیشه هم خوب نیست.

اگه از من بپرسی که کدوم بهتره یه جواب کلی بهت میدم. اگه برای گرفتن مدرکت 2 تا 3 سال فرصت داری کلاس گروهی بردار. چون میتونی با فرصت زیاد و حوصله، کلاس ها و دوره ها رو بگذرونی و ازشون لذت ببری. اما اگه فرصتت محدوده و حدود 6 تا 8 ماه فرصت داری کلاس خصوصی بردار. چون میتونی تو یه مدت زمان کم مطالب رو یاد بگیری. ولی اینو بدون که باید تلاش بیشتری تو خونه داشته باشی تا بتونی تمام و کمال آلمانی یاد بگیری.

بیا تا درمورد این قضیه برات بیشتر توضیح بدم.

مزایای کلاس خصوصی :

نداشتن تمرکز کافی :

توی کلاسای گروهی مدرس نمیتونه روی همه زبان آموزها تمرکز کنه و خود زبان آموز باید تلاش بیشتری داشته باشه تا بتونه درس رو خیلی خوب متوجه بشه. همچنین ممکنه بعضی از افراد درس رو خوب متوجه نشن یا اینکه کلاس برای بعضی دیگه، کسل کننده باشه. فقط به خاطر اینکه تو یه کلاس سطح زبان آموزها با هم یکی نیست. و همچنین چون تعداد افراد حاضر توی یه کلاس زیاده، باعث حواس پرتی شون هم میشه.

اما تو کلاسای خصوصی مدرس تمرکز و وقت کافی رو برای زبان آموزانش میذاره. و همچنین فضای دوستانه بیشتری، هم بین زبان آموزها و هم بین استاد و زبان آموزها برقرار میشه.

راستی اگه زبان آموز توی کلاس های خصوصی سوالی از استاد داشته باشه میتونه دقیق و بدون مشکل کمبود وقت بپرسه.

کلاس خصوصی

زمان بندی کلاس ها:

یکی از مهم ترین مشکلاتی که کلاس گروهی در مقایسه با کلاس خصوصی داره همین زمان بندی کلاس هاست.

حتما براتون پیش اومده که با کلی ذوق و شوق کلاس زبان ثبت نام کردین اما به خاطر کلاس های مدرسه یا دانشگاهتون، کلاسای دیگه تون و یا حتی شغلتون به مشکل بر خوردین. و یا به خاطر پشت هم بودن کارها و کلاس هاتون، رفت و آمد و کلی چیزای دیگه خیلی خسته شدین و اونطوری که میتونستین، از کلاس زبان استفاده نکردین.

این فقط یه مورد کوچیک از معایبی هستش که کلاسای عمومی نسبت به کلاسای خصوصی دارن. اما این مشکلات ساده توی کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برطرف میشه. چون هماهنگ کردن مدرس و زبان آموزا به خاطر تعداد کمشون آسون تره. حتی اگه به خاطر اتفاقی هم نتونستین توی جلسه ای از کلاستون شرکت کنین، میتونین با یه هماهنگی ساده کلاس رو به روز دیگه ای موکول کنین.

زمان کمتر، آموزش بیشتر:

یکی دیگه از مزایای کلاسای خصوصی اینه که شما میتونین در زمان کمتر، مطالب بیشتری رو یاد بگیرین. اگه تو یه قسمتی از درس مشکل دارین میتونین از استاد خواهش کنین تا زمان بیشتری رو برای اون مطلب اختصاص بده. و یا اگه جایی از درس رو مسلط ترهستین، زودتر از اون عبور کنین. این یعنی صرفه جویی در وقت.

در زمان کمتر، مطالب بیشتری یاد بگیر.
معایب کلاس خصوصی:

یکی از مهمترین معایب کلاس های خصوصی هزینه اونه. همه کلاسای خصوصی به خاطر تعداد کمتر زبان آموزا نسبت به کلاس گروهی هزینه بیشتری داره. البته اگه زمان براتون مهم تراز پوله، من بهتون کلاس خصوصی رو پیشنهاد میکنم.

  کلاس خصوصی زبان آلمانی

چرا کلاس خصوصی زبان آلمانی؟

شرکت توی کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، چندین سال گذشته بسیار بیشتر از قبل شده است. افرادی که بیشتر در زمینه تجارت فعالیت می‌کنن و یا قصد ادامه تحصیل در آلمان یا مهاجرت به این کشور رو دارن، به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستن. مخصوصا که درآلمان به دلیل کمبود نیروی کار جوان فرصت های کاری زیادی وجود داره.

اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارن، بیشتر کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی رو به کلاس‌های عمومی ترجیح می‌دن. چون بیشترشون زمان کافی برای یادگیری زبان آلمانی رو به صورت حضوری ندارن. برای همین، کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی در چند سال اخیر بیشتر مورد تقاضای افراد شده.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

اگه تصمیم به مهاجرت گرفتین باید بدونین که برای این کار باید حتما مدرک سطوح اولیه یعنی سطح B1 زبان آلمانی رو داشته باشین. ولی این کافی نیست. البته دریافت این مدرک شامل دانشجوهایی که قصد دارن تا در دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی تحصیل کنن، هم میشه.

اما بیشتر دانشگاه های جهانی و با رتبه ها و رنکینگ های بالای جهانی آلمان برای صدور اخذ پذیرش تحصیلی، مدرک B2 رو لازم دارن. شما با داشتن مدرک B2 میتونین به راحتی در دانشگاه های آلمان، سوییس، اتریش تحصیل کنین.

همچنین شما با داشتن این مدرک از زبان آلمانی، میتونین در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان هم شرکت کنین. البته اگه سنتون بین 18 تا 25 ساله و به کارهای فنی علاقه دارین.

بهترین دوره آلمانی در رشت

کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو :

ما در سپانو هم کلاس های خصوصی و هم گروهی داریم.

سپانو یه مرکز آموزش زبان در شمال کشوره یعنی استان گیلان و شهر رشت هستش. ما در سپانو علاوه بر زبان آلمانی و انگلیسی، زبان های ترکی استانبولی، فرانسوی، عربی و... رو آموزش میدیم. پس اگه هرزمانی دوست داشتی که یکی از این زبان ها رو یاد بگیری به آموزشگاه سپانو در رشت مراجعه کن. همچنین میتونی با این شماره تماس بگیری تا با ما در سپانو صحبت کنی و راهنمایی بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید