آموزش لغات فرانسوی

 
آموزش لغات فرانسوی
یادگرفتن کلمات در آموزش هر زبانی، اولین قدمه. پس اگه داری آموزش زبان فرانسوی رو شروع میکنی، باید با چند راه حل ساده به لغات فرانسوی مسلط باشی.

آموزش لغات زبان فرانسوی به روشی آسون:

تا حالا با خودت فکر کردی اگه کلمات نبودن چی میشد؟ بدون حضور لغات هرگز این مطلب شکل نمی گرفت، تو هیچوقت نمیتونستی حرف بزنی یا اصلا فکر کنی. چون تمام محتوای هر زبانی، لغات اونه. پس اگه داری زبان فرانسوی یاد میگیری، باید به لغات فرانسوی کاملا مسلط باشی.

فایده آموزش لغات زبان فرانسوی

حالا که داری این مطلب رو میخونی یعنی یادگرفتن زبان فرانسوی رو شروع کردی. حتی اگه قبلا هم شروع به یادگرفتن یه زبان دیگه کرده باشی، پس تجربه داری که اولین چیزی که آموزش میگیری، کلمه اس. این یعنی کلمات در آموزش زبان از هر چیز دیگه ای مهم تره. چون تو بدون دونستن لغات فرانسوی نمیتونی جمله بسازی و در ادامه اش گرامر ها رو آموزش ببینی. همچنین نمیتونی مکالمه کنی و در حالت کلی یعنی اصلا نمیتونی این زبان رو یاد بگیری.

چند راه حل ساده برای آموزش سریع تر لغات زبان فرانسوی:

حالا اگه به لغات تسلط نداری یا یادگرفتن کلمات در زبان فرانسوی برات سخته، پس این مطلب رو تا انتها بخون. چون میخوام بهت چند تا راه حل ساده بگم تا هر چه سریع تر واژه های جدید فرانسوی رو یاد بگیری.

اول از واژه های پرکاربرد شروع کن.

در هر زبانی یک سری واژه هایی وجود دارن که از بقیه موارد پرکاربرد ترن. واژه هایی که چندین و چند دفعه در صحبت کردن های روزمره مورد استفاده قرار میگیرن. در واقع با یاد گرفتن این کلمات مشکلت رو در این زمینه تا حد زیادی برطرف میکنی. پس یه دفترچه بردار و سعی کن واژه هایی که در کلاس زبان، موقع کتاب خوندن یا فیلم دیدن و... چند دفعه میشنوی یا میبینی رو یادداشت کن. بعد معنی دقیق اون ها رو یاد بگیر تا کاملا مسلط بشی.

کتاب بخون، فیلم ببین، یاد بگیر.

شاید براتون جالب باشه ولی تو با انجام این کار ها زبان رو در حین تفریح کردن یاد میگیری و از آموز لذت میبری. کتاب خوندن و فیلم دیدن تاثیر زیادی روی آموزش لغات داره. چون یه دور این کلمات رو میبینی یا میشنوی و یکبار هم اون رو یاد میگیری. البته موقع فیلم دیدن یا داستان و کتاب خوندن لغات جدید فرانسوی رو یاد داشت کن و بعد اون ها رو توی دیکشنری پیدا کن و یاد بگیر.

آموزش لغات فرانسوی

تکرار کن.

برای اینکه نتیجه بهتری از راه حل بالا بگیری، زمانی که فیلم میبینی، جمله های ساده رو با افراد تکرار کن. نکته اول اینکه هر فیلم رو حداقل دو بار ببین. نکته دوم اینکه زمانی که برای دفعه دوم میبینی، موقع ادا کردن بعضی از جملات ساده، فیلم رو نگه دار و کلمات رو تکرار کن. اینطوری هم کلماتی که قبلا بلد بودی توی ذهنت نقش میبنده و هم واژه های جدیدی رو در همون لحظه یاد میگیری.

واژه های هر زمینه رو جداگونه یاد بگیر.

وقتی کلمات رو به صورت دسته بندی شده یاد میگیری، میتونی اون ها رو در ذهنت هم به صورت دسته بندی شده نگه داری. برای انجام دادن این کار باید لیستی از لغات در هر زمینه داشته باشی مثلا لغات مربوط به سفر، مربوط به غذا خوردن، مربوط به درس خوندن و... بعدش باید این کلمات رو هر روز تمرین کنی تا به خاطر بسپری. بعد از اینکه یک هفته به صورت هر روز تمرین کردی، کلمات رو بعد از 7، 15و 30 روز تمرین کن تا حسابی مسلط بشی.

روش یادگیری خودت رو پیدا کن.

افراد در هر زمینه با هم متفاوت هستن. حتی گاهی اوقات دو تا برادر هم ممکنه زمین تا آسمون با هم فرق داشته باشن. این ثابت میکنه که ذهن افراد مختلف هم میتونه از هم متفاوت باشه. پس لازمه تا هر کسی ترفند مخصوص به خودش رو به کار ببره. برای اینکه راه حل مخصوص خودت رو پیدا کنی، باید چند روش مختلف رو امتحان کنی تا بفهمی با کدوم یکی میتونی لغات رو بهتر یاد بگیری.

مطالعه به تنهایی کار ساز نیست.

اگه این کار ها رو انجام داده باشی، حتما فهمیدی که یادگرفتن کلمات و واژه های جدید ممکنه کسل کننده باشه. پس لازمه تا یه نفر بهت کمک کنه تا بتونی هر چند وقت یکبار این واژه ها رو تمرین و تکرار کنی. کسی که هم خودش مسلط به زبان فرانسوی باشه و هم بتونه در آموزش این زبان کمکت کنه. چنین کسی قطعا یه استاد زبان فرانسوی کار بلده. اما چنین استادی رو از کجا باید پیدا کرد؟

یه استاد خوب در یه آموزشگاه خوب:

برای پیدا کردن یه استاد خوب و مسلط به این زبان، باید مولفه های زیادی رو در نظر بگیری. اما تمرکز روی همه این موارد کار سختیه و وقت زیادی رو ازت میگیره. پس باید از کسی کمک بگیری. کسی که کارش چندین و چند سال در زمینه آموزش باشه، استادهای مختلف رو با هم مقایسه کرده باشه و خیلی موراد دیگه. این کار ها رو فقط یه آموزشگاه میتونه انجام بده. آموزشگاهی مثل آموزشگاه سپانو...

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در شمال ایران و شهر رشت هستش. تو توی سپانو میتونی علاوه بر زبان فرانسوی، زبان های دیگه ای مثل آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی، کره ای و چینی …. رو آموزش ببینی و ازیادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کن و یا با این شماره تماس بگیر. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید