آلمانی را در سپانو بیاموزید._ آموزش زبان آلمانی در رشت

 
آلمانی را در سپانو بیاموزید._ آموزش زبان آلمانی در رشت
یادگرفتن زبان آلمانی فایده های زیادی داره. اما باید دقت کنی که این زبان رو کجا یاد میگیری. برای آموزش آلمانی در رشت به سپانو بیا تا پیشرفت کنی.

با سپانو آلمانی یا بگیر.

اگه در رشت یا هر جای استان گیلان زندگی میکنی و میخوای به آلمان یا اتریش یا یه کشور آلمانی زبان مهاجرت کنی ؟ قراره توی دوره های فنی آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنی ؟ تو فکر کسب درآمد از یه راه ساده هستی؟ تدریس رو دوست داری اما نمیدونی باید از کجا شروع کنی؟ راه حل تمام مشکلاتی که خوندی، اینه که آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

با زبان آلمانی درآمد کسب کن.

حتما نمیدونستی که با یاد گرفتن زبان آلمانی میتونی کسب درآمد کنی. شاید الان هم داری با خودت میگی که این کار غیر ممکنه یا اگه هم بشه کار سختیه. اما این کار ممکنه. راستی یادگرفتن زبان آلمانی فایده های خیلی زیاد دیگه ای هم داره. اما زمانی به فایده اش پی میبری که این زبان رو یاد گرفته باشی و بخوای ازش استفاده کنی.

پس آلمانی یاد بگیر.

حالا که تصمیم گرفتی آلمانی یاد بگیری بهت تبریک میگم. چون قراره وارد دنیای جدیدی بشی. اما نکته مهم اینجاست که کجا این زبان رو یاد بگیری. قطعا میدونی که اگه بخوای خودت شروع به یادگرفتن کنی ممکنه بعد از مدت کوتاهی خسته بشی و نتونی ادامه بدی. شاید هم اصلا چیزی یاد نگیری. اما با شرکت کردن توی کلاس های زبان خیلی سریع تر به نتیجه میرسی و میتونی آموزشت رو هم تا هر سطحی که دلت میخواد ادامه بدی.

آلمانی در سپانو
سپانو برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکنه.

چرا میخوای آلمانی یاد بگیری؟

اما قبلش لازمه بدونی که هدفت برای یادگرفتن زبان آلمانی چیه؟ اهمیت دونستن این موضوع هم اینه که متوجه بشی که باید توی چه دوره ای ثبت نام کنی. اما قبل از اون باید یه آموزشگاهی رو در نظر بگیری که دوره های مختلفی داشته باشه. تا بتونی با توجه به شرایطت و دلخواهت آموزش رو در دوره مناسب شروع کنی.

آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

حتما الان با خودت می پرسی که چرا لازمه تا آلمانی رو در سپانو یاد بگیری؟ جواب این سوال رو نمیشه در یک جمله گفت چون سپانو برای آموزش آلمانی ویژگی های مثبت زیای داره که چند موردش رو براتون توضیح میدم:

تجربه آموزش زبان آلمانی:

آموزشگاه سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. این یعنی بیشتر از 10 سال انواع دوره های مختلف، کتاب های متعدد، اساتید و نحوه تدریس هاشون رو مورد بررسی قرار داده. از بین این موارد بهترین ها رو انتخاب کرده تا در دسترس علاقه مندان به آموزش این زبان بذاره. این یعنی شما از همین ابتدا باید خیالتون از یه آموزش با کیفیت راحت باشه.

برگزاری دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو:

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش دوره های مختلفی رو برای افراد برگزار میکنه. یعنی افراد علاقه مند به زبان با توجه به شرایطی مثل داشتن یا نداشتن محدودیت زمانی، فرصت کافی برای آموزش و خیلی موارد دیگه تصمیم میگیرن که چه دوره ای براشون مناسب تره و باید در کدوم دوره ثبت نام کنن. اگه دوست داری بدونی سپانو برای آموزش آلمانی چه دوره هایی داره و هر کدوم از اون ها معمولا به چه افرادی پیشنهاد میشه، ادامه این مطلب رو بخون.

دوره ترمیک

افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 رو در هفته برگزار میشه.

دوره فشرده

دوره های فشرده همونطوری که از اسمشون پیداست در مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو به شما آموزش میده. پس مناسب افرادی هست که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گره از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا.

دوره خصوصی

دوره های خصوصی مخصوص شماست. اگه میخوای توی کلاس تمام تمرکز استاد فقط به تو باشه و یا اگه سوالی داشتی بدون کمبود وقت از استاد بپرسی، باید توی کلاس های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنی. کلاس های خصوصی در سپانو معمولا 2 روز در هفته برگزار میشه و هر کلاس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول میکشه. راستی اگه به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد نداری تا در کلاس شرکت کنی، دیگه نگران نباش. چون کلاس های خصوص بر اساس تایم های آزاد تو و استادت تنظیم میشه. و میتونی هر زمان که دوست داشته باشی، کلاست رو برگزار کنی.

آموزش آلمانی در سپانو
برای آموزش زبان آلمانی میتونی در کلاس های یه آموزشگاه سپانو ثبت نام کنی.

آنلاین یا هیبرید یا حضوری ؟؟

سپانو دوره های آنلاین، حضری و هیبرید (ترکیبی از آنلاین و حضوری ) داره تا افراد بدون داشتن محدودیتی و با توجه به علاقه شون، در دوره مد نظرشون آلمانی رو یاد بگیرن. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو.

مهم ترین وسیله آموزش کتابه.

یکی دیگه از ویژگی های مثبت آموزشگاه سپانو که تو رو وادار میکنه تا به آموزش آلمانی بپردازی، اینه که بهترین کتاب ها رو برای آموزش انتخاب میکنه. همونطوری که قسمت های بالای همین مطلب خوندی، سپانو هیچ چیزی رو بدون بررسی کردن انتخاب نمیکنه. برای همین برای آموزش زبان آلمانی از کتاب starten wir استفاده میکنه.

برای ثبت نام آلمانی در سپانو باید چی کار کنم؟

هر زمان که تصمیم گرفتی زبان آلمانی رو در رشت یاد بگیری، به سپانو مراجعه کن یا با ما تماس بگیر تا بتونی از ما کمک بگیری و دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید