خرید مدرک آیلتس تقلبی (2)

 
خرید مدرک آیلتس تقلبی (2)
چرا خرید مدرک آیلتس کاری غیر قانونی است؟ چگونه میتوانم مدرک آیلتس را به صورت قانونی دریافت کنم؟ برای افزایش مهارت های زبانی باید چه کار کنم؟

مدرک آیلتس بگیر.

اگر به فکر مهاجرت و یا ادامه تحصیل و کار در خارج از کشور هستید پس حتما به مدرک آیلتس احتیاج خواهید داشت. اما باید حواستان را حسابی جمع کنید و گول مدرک های تقلبی آیلتس را نخورید. همانطور که میدانید مدرک آیلتس از اعتبار و اهمیت زیادی در دنیا برخوردار است پس هرگز خرید آیلتس کار منطقی به نظر نمیرسد. زیرا نتایج آزمون آیلتس برای پذیرش در دانشگاه ها، کالج ها و نهادهای حرفه ای و همچنین مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل، اطمینان از اعتبار نتایج آزمون ضروری است و آیلتس اقدامات مختلفی را برای محافظت در برابر جعل نتایج انجام می دهد. پس باید سعی کنید از جعل مدرک آیلتس جلوگیری کنید.

هرگز وارد این مسیر نشوید!

بعضی از افراد بعد از فهمیدن اینکه با استفاده از شیوه های صحیح نمی توانند نمره قابل قبولی را کسب کنند، به فکر های دیگری می افتند. بعضی دیگر از افراد هم بعد از یکبار شکست خوردن در این آزمون به خرید مدرک آیلتس به صورت غیر قانونی فکر میکنند. البته قبل از فکر کردن به این موضوع باید بدانید که تقلب در آزمون آیلتس عواقب ناگواری در بر دارد که ممکن است به اندازه نمره خوب آیلتس سرنوشت فرد را عوض کند. پس به شما هشدار میدهم که هرگزسراغ این کار نروید. علاوه بر این اگر یکی از اطرافیانتان هم به فکر این کار افتاد، سریعا او را منع کنید.

تقلب چگونه صورت میگیرد؟

تقلب در آزمون انواع مختلفی دارد مثلا یکی از آن ها نوشتن از روی دست یک متقاضی دیگر است. همچنین موسساتی هستند که با دریافت پول زیاد، افرادی را به جای شما سر جلسه آزمون میفرستند. به شما توصیه میکنم سراغ این مورد نیز هرگز نروید. چون این یکی، خیلی سریع تر از بقیه موارد لو میرود و شما از آزمون دادن به کلی منع خواهید شد. در صورت مشخص شدن تقلب، فرد ممکن است برای همیشه شانس دریافت ویزا را از دست بدهد.

خرید مدرک آیلتس
بعضی از افراد بعد از یکبار شکست خوردن در آزمون آیلتس به خرید مدرک آیلتس به صورت غیر قانونی فکر میکنند.

همچنین افراد دیگری نیز هستند که با دریافت پول به شما مدرک آیلتس میدهند. بدین صورت که یک برگه آیلتس را جعل می کنند. سپس کپی برابر اصل آن مدرک را به سفارت می برند و مهر کپی برابر اصل به آن می زنند. بعد این مدرک را به افراد ساده لوح و تنبل به قیمت های گزاف می فروشند. باید بدانید که سفارت خانه ها مدرک جعل شده را به دقت بررسی نمی کنند. آن ها فقط صحت کپی از اصل مدرک را با مهر تشخیص می دهند. اما این را باید بدانید که اگر از این مانع هم عبور کنید، حتما پایتان به مانع دیگری بر میخورد و با کله نقش بر زمین میشوید. چون خرید مدرک آیلتس کاری غیر قانونی است و در نهایت به دام می افتید.

عواقب تقلب در آیلتس:

خرید مدرک تقلبی آیلتس خیلی آسان تر از چیزی است که فکرش را میکنید. زیرا فقط لازم است تا مقدار زیادی برای این کار هزینه کنید. اما اگر تقلب شما آشکار شود، دیگر راهی ندارید. زیرا زمانی تقلب فردی در آزمون آیلتس توسط مراقبین و مسئولان مرکز مشخص شود، گزارش این تقلب بلافاصله به IDP ارسال می‌شود. در اولین اقدام، کارنامه یا TRF فرد باطل می‌شود.

بعد از این اتفاق، شرح ماجرا به دانشگاه‌ها یا مراکز کاری مربوطه گزارش و اطلاع رسانی می شود و آن موسسه، پرونده پذیرش یا مهاجرت فرد را می‌بندد. در ضمن هزینه آزمون نیز هرگز به شما برگشت داده نخواهد شد. بعد از این اتفاق، فرد حداقل تا 2 سال اجازه شرکت در آزمون آیلتس را ندارد. در بعضی از موارد هم ممکن است هرگز اجازه شرکت مجدد در این آزمون به او داده نشود. لازم به ذکر است که درصورت آشکار شدن تقلب فرد، اطلاعات او نیز به عنوان متقلب در سیستم جهانی آیلتس ثبت میشود. چنین فردی هرگز در هیچ مرکز آزمون یا سفارتی پذیرش نخواهد شد.

پس برای دریافت مدرک آیلتس باید چه کار کنیم؟

تنها راه موفقیت در آیلتس، راه درست و اصولی است یعنی یادگیری، تمرین و کسب مهارت کافی. همانطور که چند خط بالا خواندید، در صورت لو رفتن تقلب کارتان حسابی گیر می افتد. پس چه خوب است که به جای صرف هزینه های زیادی که اصلا لازم هم نیست، خودتان تلاش کنید. در این صورت به جای تحمل استرس های نامعقول برای مشخص نشدن تقلب تان، میتوانید با خوشحالی از نمره خوب این مدرک استقبال کنید. همچنین این را هم بدانید که این آزمون آنقدرها سخت نیست که هیچ وقت نتوانید در آن موفق شوید. شما با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و صرف کردن وقت و انرژی مورد نیاز میتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید. ما در سپانو به شما برای طی کردن این مسیر کمک میکنیم.

دریافت مدرک آیلتس قانونی
شما با تلاش و گذراندن کلاس های آمادگی آیلتس میتوانید مدرک این آزمون را به صورت قانونی دریافت کنید.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که میتواند به شما در موفق شدن در آزمون آیلتس کمک کند. زیرا سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران است و شما میتوانید برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید. شما همچنین در سپانو میتوانید انواع زبان ها اعم از آلمانی، فرانسوی،  ترکی استانبولی، چینی، کره ای و… را آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید