سپانو، مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی رشت

 
سپانو، مرکز آموزش زبان ترکی استانبولی رشت
برای آموزش زبان ترکی استانبولی به بهترین موسسه آموزش زبان در رشت مراجعه کنید. سپانو، با کمک اساتید زبان ترکی مجرب و خوب در رشت این زبان را به شما می‌آموزد.

علت آموزش زبان ترکی استانبولی

ترکیه کشور همسایه ماست و همین موضوع باعث می‌شود تا خیلی از افراد به مهاجرت یا سفر به این کشور علاقه داشته باشند. در واقع سفر به این کشور به نسبت بقیه کشور ها با هزینه کمتری صورت گرفته و مقدمات سفر هم مدت کوتاه تری طول خواهد کشید. همچنین کشور ترکیه از دانشگاه های معتبری هم برخوردار است و می‌تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل باشد. پس اگر شما هم قصد مهاجرت یا حتی سفر به این کشور را دارید و یا به علت علاقه ای که با زبان ترکی استانبولی دارید ،می‌خواهید آن را بیاموزید، بهتر است راه حل مناسبی را برای آموزش انتخاب کنید.

بهترین روش برای آموزش زبان ترکی

برای یادگرفتن زبان ترکی استانبولی روش های متفاوتی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید با کمک گرفتن از کتاب های خود آموز یا اپلیکیشن های آموزشی زبان یادگرفتن را شروع کنید. اما برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید، لازم است تا بهترین روش را انتخاب کرده و آموزش خود را به صورت صحیح بگذرانید. بهترین، آسان ترین و کوتاه ترین راه برای یادگرفتن زبان های خارجه مانند زبان ترکی استانبولی  این است که این زبان را توسط استاد خوب ترکی و مسلط در آموزشگاه معتبر و مناسبی بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و حالا قصد دارید زبان ترکی استانبولی یا هر زبان دیگری را بیاموزید، به  آکادمی زبان سپانو مراجعه کنید. شما در کانون زبان سپانو می‌توانید انواع زبان های خارجه را بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید. در ادامه مطلب با این موسسه آموزشی موفق بیشتر آشنا می‌شوید.

 

زبان ترکی استانبولی را در سپانو بیاموزید.

برگزاری دوره های متنوع زبان ترکی استانبولی در سپانو

سپانو، برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان دوره های متنوع آموزشی برگزار می‌کند. این دوره ها به صورت ترمیک و خصوصی در اختیار زبان آموزان قرار دارد. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، شرکت در دوره های ترمیک زبان ترکی استانبولی به شما پیشنها می‌شود. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، این زبان را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید. شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان ترکی خود را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید. بنابراین چنانچه علاقه مند هستید تا زبان ترکی استانبولی را در گروه های دسته جمعی بیاموزید و با تمرین و تکرار به زبان ترکی مسلط شوید، شرکت در دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی سپانو مخصوص شماست.

کلاس خصوصی زبان ترکی در رشت

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی ترمیک ترکی استانبولی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. سپانو برای حل مشکل شما، فکر تازه ای دارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس های خصوصی سپانو، بدون به وجود آمدن هر گونه مشکلی زبان ترکی استانبولی را بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش ترکی استانبولی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد.

 

بهترین موسسه ترکی استانبولی در رشت، سپانو

لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید با توجه به نظر و علاقه خودتان، کلاس های خصوصی را به صورت حضوری، آنلاین و یا هیبرید بگذرانید و از آموزش لذت ببرید.

مدرس خوب ترکی استانبولی در رشت

  تدریس زبان ترکی استانبولی در این دوره ها توسط اساتید برتر و مجرب زبان ترکی صورت می‌گیرد. بنابراین اگر برای آموزش خود به دنیال استاد خوب می‌گردید و قصد دارید زبان ترکی استانبولی را توسط بهترین مدرس رشت بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان ترکی و بقیه زبان ها مانند آلمانی، فرانسوی، روسی و... همگی از اساتید برتر رشت بوده و با ترفند های آموزشی شما را به زبان ترکی علاقه‌مند می‌کنند.


آموزش زبان ترکی استانبولی  در سپانو

ثبت نام در دوره های ترکی استانبولی رشت در سپانو

  برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان ترکی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان ترکی استانبولی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه ترکی استانبولی آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید