دوره فشرده زبان آلمانی سپانو در رشت

 
دوره فشرده زبان آلمانی سپانو در رشت
بهترین دوره آموزش زبان آلمانی را در رشت در سپانو بیابید و با ثبت نام در کلاس ها، آموزش زبان آلمانی را شروع کنید.

موسسه آموزشی خوب زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید این زبان را با کیفیت بالا بیاموزید، باید به بهترین آموزشگاه آلمانی مراجعه کنید. آکادمی زبان آلمانی سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت است که با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی، به زبان آموزان علاقه‌مند کمک می‌کند تا آلمانی را به خوبی بیاموزند و خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنند. لازم است بدانید که دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو، توسط بهترین استاد آلمانی در رشت، تدریس می‌شود.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

تدریس آلمانی توسط بهترین استاد رشت در سپانو

از مهم ترین ویژگی های آموزش درست و اصولی زبان آلمانی این است که استاد خوبی داشته باشید. نیمی از موفقیت زبان آموزان سپانو به تلاش اساتید برتر آلمانی در سپانو بر می‌گردد. زبان آموزان با کمک مدرسین آلمانی خوب سپانو می‌توانند زبان آلمانی را به خوبی بیاموزند و سپس با تلاش و تمرین کافی، به تسلط در این زبان برسند. پس اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد مناسبی برای آموزش می‌گردید، لازم است به سپانو مراجعه کنید. اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

زبان آموزان موفق در آلمانی سپانو

شما می‌توانید نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

تدریس آلمانی توسط بهترین مدرس رشت

آزمون ecl برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.

 سپانو، اولین مرکز برگزار کننده آزمون بین المللی ecl در ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در رشت، با همکاری کنسرسیوم آزمون های بین المللی آلمانی و آکادمی سپانو برگزار شد. این امتحان بین المللی برای سطوح a2 , b1, b2, c1 وجود دارد. لازم است بدانید که مدرک آزمون ecl مورد تایید انجمن alte اروپا بوده و برای اراه به مراکز کاری و تحصیلی معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاوره ecl شوید و بعد از وارد کردن مشخصات خود منتظر تماس مشاور تخصصی سپانو باشید.

کلاس های آموزش آلمانی متنوع در سپانو

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات کامل تر در مورد این دوره ها را در مطلب « دوره های آموزشی زبان آلمانی در سپانو» بخوانید. توجه کند که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره فشرده سپانو در رشت

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها در موسسه سپانو با استقبال بی نظیر زبان آموزان رو به روست. زیرا دوره فشرده زبان آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. هر سطح در دوره فشرده آلمانی، کمتر از سه ماه آموزشی طول می‌کشد. اگر هدف های زیر را دنبال می‌کنید و جزو یکی از افراد زیر هستید، ثبت نام در دوره های فشرده به شما پیشنهاد می‌شود:

  •  قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.
  • باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.
  • در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.
  • باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.


زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

در سپانو آلمانی بیاموزید.

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون سپانو پیام ارسال کنید. یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.


لوگوی سپانو
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید