جذب پرستار ایرانی در آلمان توسط موسسه QPERS

 
جذب پرستار ایرانی در آلمان توسط موسسه QPERS
اگر به فکر مهاجرت به آلمان و کار در آنجا هستید، لازم است تا ابتدا زبان آلمانی را بیاموزید. سپس با مراکز متخصص در زمینه مهاجرت آشنا شوید. برای کسب اطلاعات لازم، این مطلب را بخوانید.

کار در آلمان

بسیاری از افراد به قصد مهاجرت و کار در کشور های آلمانی‌زبان، تصمیم به آموزش زبان آلمانی می‌گیرند. از آنجا که آلمان کشوری صنعتی است و با کمبود نیروی کار نیز مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای مهاجرت های کاری و تحصیلی باشد. پس اگر شما هم در فکر مهاجرت و کار در آلمان و یا کشور های آلمانی‌زبان هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با روشی جدید آشنا شوید.

کارآموزی در آلمان

کارآموزی موقعیتی را در زندگی افراد ایجاد می‌کند تا بتوانند با شغلی که قرار است در آن مشغول به کار شوند، آشنایی بیشتری پیدا کنند. این فرآیند به افراد کمک می‌کنند تا علاقه خود را در زمینه های مختلف بسنجند و بتوانند کار خود را در زمینه ای که علاقه و توانایی دارند، شروع کنند. علاوه بر این، افراد در دوره های کارآموزی یادمی‌گیرند تا کار خود را چگونه انجام داده و کیفیت کار را به بالاترین حد ممکن برساند.

 

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

تیم کوپرز « qpers» در آلمان به شما کمک می‌کند.

یک تیم متعهد و متخصص به نام Qpers GbR  در آلمان وجود دارد که افراد را به صورت رایگان برای کارآموزی و مهاجرت به آلمان آماده می‌کند. این تیم توسط دو خانم کاردرست در سال 2021 تاسیس شده است و فعالیت خود را در زمینه استخدام در ایران ادامه می‌دهد. لازم است بدانید که دفتر مرکزی این شرکت در آلمان قرار دارد اما از آنجا، متخصصان ایرانی واجد شرایط را پیدا کرده و به آن ها کمک می‌کند تا برای مهاجرت به آلمان آماده شوند. در واقع این شرکت به دنبال جذب افرادی است که صلاحیت بالایی دارند و به دنبال شروع جدید در آلمان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این شرکت می‌توانید با مراجعه به سایت Qpers GbR مطالب را بخوانید. 

جذب پرستار در آلمان

تیم کوپرز به جذب پرستار، پزشک و افراد متخصص و علاقه‌مند در زمینه پرستاری و کادر درمان می‌پردازد. این گروه، افراد متخصص در حوزه های نام برده را پیدا کرده و آن ها جذب می‌کند. در واقع علت این موضوع، تخصص ویژه شرکت Qpers در زمینه های پرستاری و استخدامی است. برای اعتماد کردن به گروه کوپرز، بهتر است با آنها بیشتر آشنا شوید. شما می‌توانید چند مورد از مزایای این شرکت متخصص را در ادامه بخوانید:

  • سال ها دانش در زمینه بهداشت و درمان
  • تخصص در زمینه فرصت ها و موانع استخدامی
  • صلاحیت بین فرهنگی و متخصصانی برای جذب و سخنران بومی
  • شبکه ها و شرکای همکاری عالی در کشور های مربوطه
  • شفافیت برای مراجعین و مراقبین استخدام شده
  • مفاهیم فردی متناسب با نیاز های مشتری

 

دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت


چگونه می‌توانم در رشته پرستاری جذب و استخدام شوم؟

در ادامه لازم است بدانید که این شرکت برای پیداکردن کادر پرستاری متخصص و واجد شرایط، مشاوران کشور بومی خود را به همکاری با شرکت فراخوانده است. سپس افراد جوانی را که به تازگی دوره های آموزشی خود را در زمینه پرستاری گذرانده اند و همچنین کارکنان پرستاری مسن و باتجربه تر در این رشته را جذب می‌کند. این موسسه، افراد را برای پرستاری و مشاغل مختلف پزشکی جذب و استخدام می‌کند. شما می‌توانید چند مورد از این مشاغل را در ادامه بخوانید:

  • پرستاری
  • بهداشت و پرستار (GUK)
  • پرستار مراقب
  • دستیار فنی عملیاتی (OTA)
  • دستیار فنی بیهوشی ( ATA)
  • ماما و پرستار زایمان
  • و سایر تخصص های مربوط به پرستاری...

چگونه برای دوره های کارآموزی پرستاری آماده شوم؟

برای شرکت در دوره های کار آموزی در آلمان، لازم است ابتدا زبان آلمانی را یادبگیرید. تا بتوانید به راحتی در دوره ها شرکت کرده و مطالب را بیاموزید. بعد از آموزش لازم است تا در یکی از آزمون های بین المللی زبان آلمانی شرکت کرده و مدرک مورد اعتباری را به دست آورید. این مدرک ثابت می‌کند که شما زبان آلمانی را به خوبی آموخته اید و می‌توانید بعد از مهاجرت از این زبان به خوبی استفاده کنید. شما می‌توانید زبان آلمانی خود را با کیفیت هر چه تمام تر در سپانو بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید.


زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

برگزاری آزمون آلمانی ECL در ایران

لازم است بدانید که آزمون ECL برای اولین بار در ایران به زبان آلمانی برگزار می‌شود. موسسه سپانو با همکاری مرکز آزمون های ECL ، این آزمون را در ایران به صورت بین المللی برگزار می‌کند تا افراد بتوانند به راحتی و بدون سفر به کشور های دیگر، مدرک خود را دریافت کرده و به هدف خود بهتر بیاندیشند. برای آشنایی بیشتر با این امتحان بین المللی وارد سایت ECL شده یا مطلب « آزمون آلمانی ECL بین المللی » را بخوانید.

چنانچه سوالی درمورد آزمون ecl دارید، می‌توانید با ورود به لینک مشاوره و وارد کردن اطلاعات منتظر تماس مشاور تخصصی سپانو بمانید و سپس طی تماس تلفنی سوالات خود را مطرح کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد موسسه سپانو و دوره های و کلاس های آموزش آلمانی با شماره های زیر تماس بگیرید یا به واتس اپ موسسه آموزشی سپانو پیام دهید.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید