ثبت نام کلاس خصوصی آلمانی رشت در موسسه سپانو

 
ثبت نام کلاس خصوصی آلمانی رشت در موسسه سپانو
برای یادگرفتن آلمانی، لازم است در دوره ها و کلاس ها شرکت کرده و با اساتید برتر آلمانی، این زبان را بیاموزید. کلاس خصوصی سپانو در رشت برگزار می‌شود.

آلمانی خصوصی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. موسسه سپانو با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموزش آن هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین باردر ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.

برگزاری آزمون زبان آلمانی ecl در رشت

 آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهرستان رشت در حال اجراست. ecl، امتحانی بین المللی است که توسط آموزشگاه سپانو در رشت و به واسطه مرکز آزمون ecl برگزار می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون سفر کردن به یکی از کشور های برگزار کننده در سپانو در آزمون شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاوره تخصصی آزمون ECL شده و فرم را پر کنید تا با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. توجه کند که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید. برای آشنا شدن با دوره های آلمانی، ادامه مطلب را بخوانید.

دوره گروهی آلمانی در رشت

کلاس های گروهی زبان آلمانی در رشت، دوره های ترمیک و گروهی هستند. کلاس های ترمیک، معمولا مناسب افرادی است کهبه اندازه کافی برای آموزش فرصت دارند. اما دوره فشرده در زمان کوتاه ترین ،مطالب بیشتری را به شما می‌آموزد. هر دوی این دوره ها دو روز در هفته بررگزار می‌شود. اما آموزش هر سطح در دوره ترمیک 6 ماه ( 3 ترم دو ماهه ) و در دوره فشرده کمتر از 3 ماه آموزشی طول می‌کشد. علاوه بر این، کلای های خصوصی سپانو نیز برای شما عزیزان وجود دارد که می‌توانید نهایت استاده را از آن ها ببرید.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو

کلاس خصوصی زبان آلمانی در سپانو

برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. اگر جزو افراد زیر هستید، حتما در کلاس ها خصوصی ثبت نام کنید:

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

آموزش زبان آلمانی با اساتید مجرب در رشت

ثبت نام در دوره های آلمانی سپانو در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آموزشگاه آلمانی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید