برگزاری دوره های آموزش آلمانی آسان در رشت

 
برگزاری دوره های آموزش آلمانی آسان در رشت
اگر قصد دارید زبان آلمانی را به آسانی بیاموزید، کلاس های آموزش آلمانی سپانو در کنار شماست. دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی آلمانی در رشت در سپانو برگزار می‌شود.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر به فکر آموزش زبان آلمانی هستید و در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، لازم است برای آموزش، بهترین روش را انتخاب کنید. بهترین روش این است که به آموزشگاه مناسبی مراجعه کرده و با شرکت در دوره ها و کلاس های آن، زبان آلمانی را از اساتید مجرب بیاموزید. اگر مدتی به دنبال موسسه مناسبی برای آموزش باشید، احتمالا نام آکادمی زبان سپانو را شنیده اید. از آنجا که این آموزشگاه، بهترین کانون زبان آلمانی رشت است، لازم است تا برای شروع آموزش آلمانی خود، هرچه سریع تر به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و خود را برای یادگرفتن زبان آلمانی اماده کنید. اما نکته مهم اینجاست که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.

آموزش زبان آلمانی آسان

مشاوره رایگان قبل از ثبت نام در سپانو

قبل از ثبت نام در موسسه سپانو، شما می‌توانید با مشاور آکادمی سپانو صحبت کنید. در این صورت سوالات خود را درمورد دوره ها و کلاس ها از مشاور می‌پرسید و از ایشان کمک می‌خواهید تا شما را در بهترین دوره ای که متناسب با شرایط تان است، معرفی کند. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس هعا دارید، می‌توانید به صورت تلفنی با شماره های زیر تماس گرفته یا سوالات خود را در واتس اپ مطرح کنید.

33330595_013

32330596-7_013

لازم است بدانید که چنانچه قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه های دیگر یا به صورت خود آموز آموخته اید و یا حتی مدت ها پیش به آموزش این زبان در سپانو پرداخته اید، لازم است تا ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس آموزش خود را با اطمینان شروع کنید.

آزمون تعیین سطح آلمانی سپانو در رشت

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

تعیین سطح زبان آلمانی در رشت

دوره آموزش آلمانی رشت در سپانو

در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و با توجه به دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان آلمانی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

کلاس ترمیک آلمانی سپانو

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک آلمانی شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت

دوره آلمانی فشرده در رشت

یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید.

کلاس خصوصی آلمانی سپانو

 برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید