مدرس برتر آلمانی در سپانو

 
مدرس برتر آلمانی در سپانو
برای آموزش زبان آلمانی توسط بهترین اساتید آلمانی رشت، به سپانو مراجعه کنید. کلاس آموزش آلمانی به صورت ترمیک ، فشرده و خصوصی برای شما زبان آموزان عزیز وجود دارد.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی، ابتدا لازم است تا هدف خود را از آموزش مشخص کنید. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد  تا دوره مناسب برای یادگرفتن این زبان را انتخاب کنید. البته پیداکردن دوره ای که بتوانید در آن در مدت زمان مشخصی که می‌خواهید زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید، برای شما دشوار خواهد بود. اما نگران نباشید زیرا سپانو در این امر کمتان خواهد کرد.

مشاوره رایگان هنگام ثبت نام در سپانو

اگر به فکر آموزش زبان آلمانی در رشت باشید ، بهترین روش این است که این زبان را در بهترین آموزشگاه این شهر ،سپانو بیاموزید. اگر مدتی به دنبال موسسه مناسبی برای آموزش باشید، احتمالا نام آکادمی زبان سپانو را شنیده اید. از آنجا که این آموزشگاه بهترین کانون زبان آلمانی رشت است، لازم است تا برای شروع آموزش آلمانی خود، هرچه سریع تر به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و خود را یادگرفتن زبان آلمانی اماده کنید. اما نکته مهم اینجاست که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.


بهترین استاد آلمانی رشت

دوره های آموزش آلمانی در رشت

دوره های متنوع زبان آلمانی در رشت برای زبان آموزان سپانو در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با هر شرایطی در دوره ها و کلاس ها شرکت کرده و این زبان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه تمام تر بیاموزند. لازم است بدانید که دوره های آموزش آلمانی، به صورت حضوری، آنلاین و هیبرید برگزار می‌شود تا افراد بتوانند از آن برای آموزش بهتر استفاده کنند.

اساتید خوب آلمانی در سپانو

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آموزش زبان به آن دقت کنید، مدرس است. اما زمانی که در سپانو ثبت نام می‌کنید، خیالتان از این بابت راحت باشد. زیرا مدرسین آلمانی سپانو، بهترین اساتید آلمانی رشت هستند. این اساتید با تجربه چندین ساله ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند شما را به این زبان علاقه‌مند کرده و با کمک گرفتن از منابع معتبر آموزشی به شما آلمانی بیاموزند.

 

آموزش زبان آلمانی در بهترین موسسه رشت، سپانو

بهترین کتاب آموزش آلمانی

در سپانو، بعد از بررسی های فراوان بر روی کتب مختلف آموزشی، اساتید با هم فکری توانستند بهترین کتاب برای آموزش زبان آلمانی را پیدا کنند و آن را برای آموزش در اختیار شما قرار دهند. مدرسین سپانو برای تدریس آلمانی در سطوح متفاوت از کتاب های starten wir  و sicher استفاده می‌کنند. این کتاب های به راحتی و در کوتاه ترین مدت، زبان آلمانی را با کیفیت هر چه تمام تر به شما می‌آموزند. اساتید سپانو با کمک این منابع آموزشی، شما را برای آزمون های بین المللی نیز آماده می‌کنند.

آموزش با کتاب starten wir و sicher

سپانو برای افراد با سطوح متفاوت کتاب های متفاوتی را برای آموزش پیشنهاد می‌دهد. از آنجا که کتاب زیشا زبان آلمانی، برای سطوح متوسط تا پیشرفته زبان آلمانی طراحی شده است، در سپانو بای تدریس سطح B2 از این کتاب استفاده می‌شود. اما زبان آموزان سطوح A1 و A2 و B1 از کتاب اشتارتن ویا آلمانی برای آموزش بهره می‌برند.


دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

برگزاری آزمون ECL در ایران، رشت

 بعد از آموزش زبان آلمانی باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  جنبه های عملی و کاربردی آلمانی را شامل می‌شود که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، شرکت کنید. از آنجا که این آزمون به تازگی در ایران در حال برگزاری است، بسیاری از افراد اطلاعات لازم درمورد آن را ندارند. بنابراین قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید بعد از ورود به سایت سپانو و تکمیل فرم مشاوره، با مشاور تخصصی سپانو صحبت کرده و از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.

 

آموزش آلمانی در رشت

ثبت نام در دوره های آلمانی رشت در سپانو

 برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی بهترین آموزشگاه در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید