آزمون آلمانی ecl در تاریخ 14 و 15 بهمن 1401 در رشت برگزار شد.

 
آزمون آلمانی ecl در تاریخ 14 و 15 بهمن 1401 در رشت برگزار شد.
آزمون بین المللی زبان آلمانی ecl در 3 و 4 فوریه سال 2023 در ایران و در شهرستان رشت برگزار شد. زبان آموزان از نحوه برگزاری آزمون ECL نهایت رضایتمندی را داشتند و شرکت در آزمون ecl را نیز به دیگران پیشنهاد می‌کند.

برگزاری آزمون ecl در رشت

آزمون آلمانی ecl برای دومین بار در ایران و شهرستان رشت برگزار شد. در این دوره از آزمون زبان آموزان سطوح B1 و C1 در تاریخ 14 بهمن و شرکت کنندگان سطح B2 در 15 بهمن در کنار هم در آزمون شرکت کردند. برگزاری این آزمون توسط آکادمی سپانو به گونه ای صورت گرفت که تمامی شرکت کنندگان، کاملا از آن رضایت داشتند و این آزمون را به زبان آموزان آلمانی پیشنهاد می‌کنند.

همه چیز درمورد آزمون آلمانی ecl

 آزمون ECL زبان آلمانی، به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های مختلف برگزار می شود. در این آزمون انواع مهارت های زبان آلمانی افراد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این صورت سطح زبان آلمانی آزمون دهندگان کاملا دقیق سنجیده خواهد شد.


موفقیت در آزمون ecl

اعتبار ازمون ecl آلمانی

 آزمون ecl از اهمیت و اعتبار زیادی در کل دنیا برخوردار است. نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. بنابر این اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید. چون ارائه این مدرک به هر کدام از موسسات کاری و تحصیلی نظیر دانشگاه های بزرگ دنیا نیز، بدون مشکل و گاه لازم است.

برگزاری آزمون ecl در ایران

آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهر رشت توسط موسسه زبان آلمانی سپانو برگزار شده است. این آزمون مزیت های زیادی نسبت به سایر آزمون های بین المللی دارد که افراد را به شرکت در این آزمون و دریافت مدرک مشتاق می‌کند. برای مثال استفاده از جنبه های عملی زبان آلمانی و کاربرد آن در زندگی روزمره در بخش های مختلف آزمون به افراد کمک می‌کند تا بتوانند این امتحان بین المللی را به راحتی پست سر گذاشته و با نمرات عالی مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنند.

 

آزمون زبان آلمانی_  آلمانی در رشت

دریافت مدرک آلمانی ecl

شرکت کنندگان آزمون ecl، پس از اتمام آزمون خود باید حدود یک ماه صبر کنند. در واقع نتیجه آزمون شما در کمتر از یک ماه به شما اعلام خواهد شد. علاوه بر این در کوتاه ترین زمان ممکن و در کمتر از دوماه می‌توانید مدرک خود را دریافت کنید. در حال حاضر مدرک ECL مربوط به بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آلمانی دوره قبل در رشت به آن ها اعطا شده و تنها مدرک چند نفر باقی مانده است که در حال آماده سازی است و طی چند روز آینده به آن ها تحویل داده خواهد شد.

در واقع چنانچه قصد شرکت در آزمون آلمانی و دریافت مدرک را دارید، با مراجعه به سپانو، می‌توانید این زبان را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزید و بعد از شرکت در آزمون هرچه سریع تر مدرک خود را دریافت کنید.

رضایتمندی افراد از برگزاری آزمون ECL در ایران

شرکت کنندگان در آزمون ecl از برگزاری آزمون در ایران و شهر رشت رضایت کامل داشته است. زیرا در این صورت لازم نیست تا برای شرکت در آزمون به کشور دیگری سفر کنند. علاوه بر این سپانو با همکاری مرکز برگزاری ECL کلاس های پیش از امتحان برای افراد برگزار می‌کند و آن ها را کاملا برای آزمون آماده می‌کند. زبان آموزان از نحوه برگزاری این کلاس ها بسیار راضی بودند و توانسته اند با کمک این کلاس ها و تلاش بی وقفه خودشان، نمرات عالی در آزمون کسب کنند.

لازم است بدانید که این کلاس ها توسط اساتید مجرب و مسلط خارجی و آلمانی زبان تدریس می شوند. این یعنی با کمک گرفتن از روش های استاندارد جهانی، شما را برای آزمون مهیا می کنند. علاوه بر این نحوه برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی را با شما تمرین خواهند کرد و اینگونه است که از بروز هر گونه نگرانی در روز آزمون جلوگیری خواهد شد.

 

آزمون ecl آلمانی

شرکت در آزمون ECL آلمانی در رشت

قبل از اینکه در آزمون زبان آلمانی ecl شرکت کنید، لازم است تا اطلاعات کلی را درمورد آن بدانید و با اطمینان کامل در آن شرکت کنید. از آنجا که این آزمون برای اولین بار توسط موسسه سپانو در رشت برگزار می‌شود، افراد زیادی اطلاعات کافی درمورد آن را ندارند. بنابراین لازم است تا برای آگاهی کامل از این آزمون، از افراد متخصص مشاوره بگیرید. اما نگران نباشید.

شما می‌توانید قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون، با مشاور آموزشگاه صحبت کنید و سپس با اطمینان کامل ثبت نام خود را نهایی کنید. این مشاوره فقط به صورت تلفنی صورت می‌گیرد و شما به منظور انجام مشاوره تلفنی باید وارد لینک مشاوره شده و بعد از وارد کردن اطلاعات خود، منتظر بمانید تا در طی چند روز با شما تماس گرفته شود.

چنانچه قصد شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو را دارید، با شماره های زیر تماس گرفته و یا سوالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید.

  33330595_013

32330596-7_013

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید