بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

 
بهترین آموزشگاه آلمانی رشت
یادگرفتن زبان آلمانی آنقدر ها که فکر می‌کنید سخت نیست. برای آموزش آلمانی آسان، لازم است به بهترین آموزشگاه رشت، سپانو مراجعه کرده و خود را برای شرکت در آزمون بین المللی آلمانی نظیر ecl آماده کنید.

تدریس زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت ساکن هستید و به آموزش زبان آلمانی فکر می‌کنید، لازم است از همین ابتدا به دنبال آموزشگاهی مناسب و مطمئن برای یادگرفتن این زبان بگردید. اما با مطالعه این مطلب دیگر نگران موسسه مناسب برای آموزش نباشید. چون در این مطلب قرار است با بهترین آموزشگاه آلمانی رشت آشنا شوید و ثبت نام کنید. شما می‌توانید در همین اموزشگاه در دوره های آمادگی ازمون شرکت کرده و سپس با ثبت نام و شرکت در آزمون بین المللی آلمانی ecl مدرک زبان خود را دریافت کنید.

سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

موسسه زبان آلمانی سپانو، بهترین آموزشگاه رشت است که به افراد علاقه مند به آموزش آلمانی کمک زیادی می‌کند. زبان آموزان این موسسه از آموزش خود رضایت دارند و توانسته اند زبان انتخابی خود را «مخصوصا آلمانی» به خوبی و با کیفیت کامل یاد بگیرند. به همین خاطر است که بسیاری از زبان آموزان آلمانی سپانو در حال حاضر در حال کار یا تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان هستند و یا در آموزگاه های دیگر تدریس انجام می‌دهند.

آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است.

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

موفقیت در زبان آلمانی

موفقیت زبان آموزان سپانو به دلایل مختلفی اتفاق افتاده است. برای مثال یکی از مهم ترین دلایل تدریس بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو است. علاوه بر این بهره گرفتن از دوره های آموزشی مختلف مانند ترمیک، فشرده و خصوصی به تدریس بهتر مدرسین کمک می‌کند.

بهترین مدرس آلمانی در رشت

اگر دنبال بهترین استاد زبان آلمانی می‌گردید، قطعا می‌‌توانید چند نفر از آن ها در سپانو بیابید. اساتید آلمانی سپانو به صورت تیم عمل می‌کنند و همگی آن ها به اندازه کافی مسلط به آموزش این زبان هستند. بنابراین از بابت مدرسین کانون زبان آلمانی سپانو، نگران نباشید. علاوه بر موارد گفته شده، آن ها پس از بررسی های لازم، بهترین منابع آلمانی به به شما معرفی کرده و با استفاده از آن به شما تدریس خواهند کرد.

برگزاری آزمون آلمانی ecl در ایران

امتحان بین المللی آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در رشت برگزار می‌شود. این آزمون بین المللی توسط کنسرسیوم زبان های خارجه برگزار می‌شود و تاییدیه alte را نیز داراست. شما با شرکت در این آزمون بین المللی می‌توانید، مدرک خود را دریافت کرده و با خیال راحت به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید. از آنجا که این آزمون برای اولین بار در ایران در حال برگزاری است، بنابراین ممکن است اطلاعات کافی درمورد آن نداشته باشید. اما نگران نباشید چون شما می‌توانید برای ثبت نام و شرکت در آزمون و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های زیر تماس گرفته یا با ما در واتس اپ سپانو صحبت کنید.

   33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید