آمار قبولی ها در آزمون آلمانی ecl در رشت

 
آمار قبولی ها در آزمون آلمانی ecl در رشت
شما می‌توانید با مطالعه این مطلب از آمار موفقیت و قبولی های زبان آلمانی در آزمون برگزار شده در رشت مطلع شوید و تصمیم خود را مبنی بر شرکت در امتحان بین المللی آلمانی ecl اتخاذ کنید.

شرکت در آزمون آلمانی ecl در ایران

حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد تصمیم گرفته اید که در آینده ای نزدیک در آزمون آلمانی ecl ثبت نام و شرکت کنید. اما لازم است قبل از ثبت نام اطلاعاتی درمورد این امتحان بین المللی آلمانی به دست آورید. برای مثال باید درمورد موفقیت و قبولی افراد در آزمون های پیشین برگزاری شده ecl مطالبی را بدانید. شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات، این مطلب را تا انتها بخوانید و نمودار ها و آمار ها را به طور دقیق بررسی کنید.

آمار قبولی آزمون آلمانی ecl در سطح a2

اولین نکته مهمی که در ارتباط با سطح a2 از آزمون برگزارشده ecl باید بدانید این است که 100 درصد آزمون دهندگان در این سطح نمره قبولی را به دست آورده اند. به زبان ساده تر، تمامی افراد سطح a2 در این آزمون قبول شده اند.

اگر بخواهیم به بررسی دقیق تر بپردازیم، باید بگوییم که به طور میانگین، بالاترین نمرات اخذ شده در بخش schreiben توسط آزمون دهندگان نمره 94 و پایین ترین نمرات 53 بوده است. جالب است بدانید شرکت کنندگان در آزمون های دیگر با نمرات این چنینی رد خواهند شد اما این در حالی است که در امتحان بین المللی ecl در صورتی که افراد میانگین نمرات 60 را به دست آورند (حتی اگر در یکی از مهارت ها نمره پایین تری داشته باشند) در آزمون کلی قبول خواهند شد. این یکی از مزیت های آزمون ecl نسبت به دیگر آزمون های آلمانی است که شما می‌توانید از آن بهره ببرید.

نمودار قبولی a2 در آزمون ecl

نمرات قبولی a2 آزمون ecl


علاوه بر این در مهارت lesen همگی توانسته اند نمره 80 به بالا را اخذ کنند. به طوری که بالاترین نمره دریافت شده، نمره کامل 100 بوده است. آزمون دهندگان در مهارت های Hören و مکالمه نیز نمرات بالایی گرفته اند. در این مهارت ها بالاترین نمره 97 و 89 بوده است.

به طور کلی میانگین بالاترین نمرات دریافتی ازمون دهندگان در تمامی بخش ها 93 و در پایین ترین حالت نیز 75 بوده است. در واقع این بدان معناست که تمامی آن ها توانسته اند نمرات بیشتر از حد نصاب را در اکثر مهارت ها کسب کنند. شما می‌توانید این آمار را در نمودار بالا نیز مشاهده کنید.

موفقیت در سطح b1 آزمون ecl

آمارها نشان می‌دهد که شرکت کنندگان در آزمون سطح b1 نیز موفقیت هایی نظیر سطح a2 کسب کرده اند. به طوری که 100درصد از آزمون دهندگان، با نمرات بالایی در این سطح قبول شده اند. لازم است بدانید که تنها یک نفر از شرکت کنندگان آزمون b1 موفق به دریافت نمره لازم برای دو بخش نشد و می بایست در آزمون بعدی برای آن بخش مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرند، البته همچنان یک بخش از آزمون را با موفقیت گذرانده اند. علت این موضوع نیز به اشتباهات بسیار جزئی بر‌می‌گردد که آن ها را از گروه قبول شده ها جدا کرده است.

 

قبولی های آزمون ecl سطح b1

موفقیت در آزمون آلمانی ecl سطح b1  

قبول شدن در سطح b2 امتحان ecl آلمانی در ایران

در سطح b2 آزمون ecl که چندی پیش در رشت در ایران برگزار شده است، آزمون دهندگان در سطح b2 عمکرد ضعیف تری نسبت به سطوح a2 و b1 داشتند. اما همچنان آمار موفقیت ها به اندازه رضایت بخشی زیاد بوده است. نمرات نشان داده شده در نمودار پایین، نشان دهنده این است که کلاس ها، منابع و دوره های آمادگی آزمون برای شرکت کنندگان به اندازه کافی کارساز بوده اند و افراد را برای این امتحان بین المللی آماده کرده است.

موفق شدن در سطح b2 آزمون آلمانی ecl در رشت  

نمرات کلی شرکت کنندگان در امتحان آلمانی ecl

بررسی نمرات آزمون دهندگان در سطوح مختلف نشان می‌دهد که اکثریت افراد شرکت کننده، با نمرات بالا در این آزمون قبول شده اند و جواب تلاش های خود را نیز دریافت کرده اند. بسیاری از آن ها عامل موفقیت خود را شرکت در دوره های آمادگی آزمون با حضور اساتید آلمانی‌زبان، استفاده از منابع اختصاصی ecl و مهم تر از همه تلاش و تمرین خود دانسته اند. به طوری که حدودا 60 درصد از آن ها تمامی مهارت ها قبول شده اند و البته از این میزان هم  12 درصد از آن ها نیز در مهارت های نوشتاری و شفاهی قبول شده اند.

قبولی کلی آزمون آلمانی ecl

ثبت نام در آزمون ecl در رشت

اگر قصد دارید که در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، می‌توانید قبل از هرچیز با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، خود را برای آزمون آماده کنید و سپس با ورود به سایت ثبت نام کنید. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید یا به سایت آزمون های ecl مراجعه کنید.

 33330595_013

32330596-7_013

ecl logo

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید