دریافت مدرک آزمون آیلتس _ دروه های آمادگی آیلتس در رشت

 
دریافت مدرک آزمون آیلتس _ دروه های آمادگی آیلتس در رشت
برای گرفتن مدرک آیلتس و موفقیت در آزمون آیلتس باید در دوره های آمادگی آیلتس در رشت و همچنین آزمون آزمایشی ماک در سپانو شرکت کنی.

مهاجرت با مدرک آیلتس

اگه قصد مهاجرت به کانادا یا هر کشور انگلیسی زبانی رو داری، حتما میدونی که باید مدرک آیلتس داشته باشی. حتی در بعضی مواقع برای مهاجرت به کشور هایی غیر از کشور های انگلیسی زبان هم بهتره که این مدرک رو داشته باشی. چون این زبان، یه زبان بین المللی هستش و دونستن برای همه افراد ضروریه. پس اگه میخوای این مدرک رو داشته باشی، باید در آزمون آیلتس شرکت کنی. اما قبل از ثبت نام در این آزمن باید اطلاعات کلی در موردش به دست بیاری.

همه چیز درمورد آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون‌های زبان انگلیسی هستش. این آزمون توسط 9000 موسسه در 130 کشور جهان برای مقاصد تحصیل، مهاجرت و کار در کشورهای دیگر پذیرفته شده است. هر ساله بیشتر از 5/2 میلیون نفر در این آزمون شرکت می­‌کنن. البته یه نکته مهمی که باید بهش دقت کنی اینه که نمره دریافتی افراد در این آزمون با توجه به مقصد مهاجرت شون متفاوت است. پس باید در ابتدای راه مقصدت رو برای مهاجرت انتخاب کنی و تصیمت رو بگیری. بعد برای به دست آوردن نمره مورد نظر تلاش کنی.

نکات مهم درآزمون آیلتس

برای گرفتن این مدرک بهتره به یه سری نکات توجه کنی و یه سری اطلاعات کلی درموردش بدونی. بپس با من همراه باش و این مطلب رو تا انتها بخون تا با واقعیت های این آزمون بیشتر آشنا بشی.

محدودیت سنی برای شرکت در آزمون آیلتس

برای شرکت در این آزمون هیچ محدودیت سنی وجود نداره. و همچنین هیچ ضرورتی وجود نداره که شما در کلاس خاصی شرکت کنید اما این رو بدون که باید زبان انگلیسی ات در سطح بالایی باشه تا بتونی به سوالات حواب درست بدی و در آزمون موفق بشی. برای این کار هم باید حداقل حدود 4_3 ماه قبل از آزمون تکنیک هایش رو تمرین کنی تا بتونی این آزمون رو پشت سر بذاری. پس با این توضیحات برای گرفتن یه نمره عالی برای مهاجرت، احتیاج به کلاس های آمادگی آیلتس داری.

 آزمون آمادگی آیلتس در رشت  

نمره در آزمون آیلتس

 نکته بعدی که وجود دارد اینه که کسی در این آزمون مردود نمیشه بلکه نمره افراد ممکنه کم و زیاد باشه. یعنی اینکه کسب نمره 1 و یا حتی صفر هم به معنای رد شدن شما نیست. هر کشوری نمره خاصی رو برای مهاجرت مدنظر دارد و شما برای ورود به آن کشور باید نمره مورد نظر یا بالاتر از اون رو دریافت کنی. البته این رو هم بدون که هیچ کشوری نمره 1یا 2 رو از کسی نمی پذیره. پس برای گرفتن یه نمره خوب از این آزمون باید تلاش کافی داشته باشی.

مهلت اعتبار مدرک آیلتس

 از زمانی که تو مدرک آیلتس رو دریافت می کنی، این مدرک تا دو سال اعتبار داره. به همین دلیل اگه نیاز به ارائه آن به دانشگاه ها و یا موسسات آموزشی و یا مهاجرتی داری باید در طی این دو سال مدرک رو ارائه بدی. در غیر این صورت مدرکت باطل میشه چون مهلت این مدرک قابل تمدید نیست. این یعنی تو برای دریافت دوباره مدرک آزمون آیلتس باید دوباره در آزمون شرکت کنی و حد نساب نمره رو به دست بیاری. دلیل این اعتبار کوتاه مدت هم اینه که سازمان های برگزار کننده این آزمون معتقدن که بعد از این دو سال ممکنه شخص آزمون دهنده دچار فراموشی شود یعنی مطالب رو تاحد زیادی فراموش کرده باشه. از آنجا که ماهیت زبان فرار هستش و با مرور نکردن به فراموشی سپرده میشه، پس نیاز به اثبات سطح زبان آموز وجود داره.

موفقیت در آزمون آیلتس با سپانو در رشت

موفقیت در آزمون یعنی دریافت بهترین نمره برای دریافت مدک. برای گرفتن یه نمره خوب هم راه حلی جز تلاش و تمرین وجود نداره. ولی دقت کن که هر تمرین کردنی نتیجه نمیده و باید بدونی چه کار هایی باید انجام بدی تا تلاشت نتیجه بخش باشه. چیزی که این تلاش رو هوشمندانه میکنه و بهش نتیجه میده، شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس هستش.

خانه آیلتس آفرینش

شرکت در دوره های آمادگی آیلتس

دوره های آمادگی آیلتس با تقویت مهارت های مختلف آزمون، شما رو تا رسیدن به نمره عالی همراهی میکنه. اگه در رشت زندگی میکنی، دیگه نگران آزمون آیلتس نباش. چون آموزشگاه سپانو نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران هست و با برگزار کردن دوره های آمادگی ایلتس به موفقیت تو در آزمون آیلتس کمک میکنه. این کلاس ها به صورت آنلاین یا حضوری برگزار میشه. علاوه بر این میتونی هر کدوم از این کلاس ها رو به صورت خصوصی یا گروهی هم بگذرونی تا کاملا به زبان مسلط بشی. توی این کلاس ها به تقویت مهارت هایی میپردازی که در آزمون آیلتس سنجیده میشه تا نمره شما رو تعیین کنه.

تعیین سطح آیلتس در رشت

قبل از اینکه در کلاس های آمادگی آیلتس شرکت کنی، باید تعیین سطح بدی. چون همونطوری که می دونی کلاس های آمادگی آیلتس برای سطوح مبتدی برگزار نمیشه. بنابراین باید زبان آموزان قبل از شرکت کردن در دور‌ه های آموزشی آفرینش، در تعیین سطح ها شرکت کنن تا توانایی خودشون رو در زبان انگلیسی بررسی کنن و بعد در کلاس مناسب سطح خودشون شرکت کنن. تعیین سپانو و هچنین سطح خانه آیلتس آفرینش به دو صورت حضوری و تلفنی برگزار میشه. در تعیین سطح حضوری تمامی مهارت های زبان انگلیسی سنجیده میشه اما در تعیین سطح تلفنی فقط امکان سنجیده شدن مهارت گفتاری وجود داره. بعد از گذروندن تعیین سطح، سطح زبانت مشخص میشه و میتونی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کنی.

آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس

 یکی از مهم ترین دلایلی که مانع موفقیت افراد در آزمون آیلتس میشه، آشنا نبودن افراد با سوالات آزمون هستش. سپانو در کنار خانه آیلتس آفرینش با برگزاری آزمون های آزمایشی، این مشکل را برای افرادی مثل تو حل کرده . آزمون آزمایشی ماک، به دلیل شباهت زیادی که به آزمون اصلی آیلتس داره، افراد را با سوالات آزمون اصلی آشنا می کنه. به این صورت که افراد با چند بار آزمون دادن می تونن با سوالات آزمون اصلی آشنا شوند و با تسلط سر جلسه آزمون حاضر بشن.

ثبت نام در دوره های آیلتس رشت در سپانو

 به دلایلی که گفته شد، سپانو بهترین آموزشگاه برای موفق شدن تو در آزمون آیلتس هستش. علاوه بر این، سپانو توانایی این رو داره تا زبان های دیگه ای هم مثل آلمانی، ترکی استانبولی، روسی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگه رو هم به شما آموزش بده. پس اگه هر زمان تصمیم گرفتی زبانی رو یاد بگیری به سپانو مراجعه کن. 

هر زمانی که تصمیم به ثبت نام کنی، به سپانو بیا یا به سایت سپانو مراجعه کن. اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید