​دریافت مدرک سطح B2 زبان آلمانی

 
​دریافت مدرک سطح B2 زبان آلمانی
چرا داشتن مدرک B2 در زبان آلمانی مهم و لازم است؟ دریافت مدرک سطح B2 زبان آلمانی چه مدت زمان می‌برد؟ برای دریافت مدرک سطح B2 باید چه کار کنیم؟

داشتن مدرک B2 زبان آلمانی

اگه در مورد زبان آلمانی اطلاعاتی داشته باشی حتما تا الان متوجه شدی که‌ زبان آلمانی شامل سطوح مختلفی میشه. اما دریافت مدرک سطح B2 زبان آلمانی برای اخذ ویزای تحصیلی و همچنین ویزای شغلی کشور آلمان مثل آوسبیلدونگ خیلی مهمه. این مدرک تقریبا معادل نمره 6 و یا 7 مدرک آیلتس هستش.

بعد از ورود به کشورهای آلمانی زبان، دریافت مدرک سطح B2 زبان آلمانی کمک زیادی به شما میکنه .مثلا باعث افزایش توانایی شما در صحبت کردن میشه. همچنین شما با دریافت مدرک سطح B2 میتونین به راحتی مجوز کار بگیرین.

البته همیشه به همین راحتی نیست و مشکلاتی هم وجود داره که در ادامه براتون توضیح میدم.

سطوح مختلف زبان آلمانی :

زبان آلمانی  سطوح مختلفی داره که البته بر اساس اهداف مهاجرت و نیاز به مهارت زبانی هر دانشگاه، متقاضی باید مدرک زبان آلمانی رو در سطوح مختلف داشته باشه.
به طور کلی سطوح زبان آلمانی شامل رده های زیر میشه:
سطوح مقدماتی که شامل سطح a1 و a2 میشه.
سطح b1 و b2 که مربوط به سطوح متوسطه اس.
و در آخر سطوح پیشرفته شامل سطح c1 و c2.

شما با داشتن مدرک سطوح مقدماتی میتونین در موقعیت های معمول در مورد خودتون و خانواده تون صحبت کنین. و موقع خرید کردن از جملات ساده استفاده کنین.

اما با دریافت مدرک سطح متوسطه میتونین خیلی از موضوعات مهم و پرکاربرد رو متوجه بشین. و همچین توانایی سفر به کشور آلمان بدون نیاز به مترجم رو دارین.

شما میتونین کاملاً روان، شیوا و مناسب و بدون نیاز به جستجوی لغت صحبت کنین. اگر مدرک سطح پیشرفته رو هم دریافت کرده باشین. حتی میتونین متون طولانی به زبان آلمانی رو متوجه بشین و یا بنویسین.

سطوح زبان آلمانی شامل سطح مقدماتی (A1 و A2) ، سطح پیشرفته (B1وB2 ) ،و سطح پشرفته C1وC2) میباشد.
مدرک زبان آلمانی شامل سطوح مختلفی میشه.

مزیت دریافت مدرک B2 

کسی که مدرک B2 زبان آلمانی رو داشته باشه میتونه نکته های دشوار متون پیچیده رو به راحتی متوجه بشه. همچنین توانایی صحبت کردن بدون آمادگی قبلی رو داره و میتونه صحبتش رو بسیار روان و سلیس ادامه بده. همچنین میتونه به راحتی برای کار و تحصیل در کشور های آلمانی زبان مجوز بگیره. مخصوصا که آلمان کشوری با سطح تحصیلی بالا و نرخ بیکاری کمه که این عالیه.

بیا که برات در مورد این قضیه درقسمت پایین بیشتر توضیح بدم.

لزوم دریافت مدرک B2 زبان آلمانی

مدرک B2 زبان آلمانی و مزایای آن:

متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی و یا اقامت کاری آلمان باید مدرک زبان B1 و یا B2 رو داشته باشن. و بیشتر دانشگاه های جهانی و با رتبه ها و رنکینگ های بالای جهانی آلمان برای صدور اخذ پذیرش تحصیلی، مدرک B2 رو لازم دارن.آلمان کشوری با سطح تحصیلی بالاست و هزینه تحصیل در این کشور بسیار پایینه. پس اگه توانایی اقامت در این کشور رو داشته باشی به هیچ وجه نیاز نیست نگران هزینه های تحصیل توی این کشور باشی.
به خاطر همین ، متقاضی با گرفتن مدرک زبان B2 آلمانی میتونه به راحتی مجوز کار توی کشورهای با زبان آلمانی مثل سوئیس، اتریش و آلمان رو دریافت کنه و توی این کشورها  تحصیل کنه. علاوه بر این متقاضی می توانه با شهروندان آلمانی زبان هم  به راحتی گفت و گو کنه و در مکالمه های روزمره و حتی گفت و گوهای تخصصی شرکت کنه.

البته متقاضیان ایرانی با اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آلمان و ورود به این کشور می تونن در دوره های آمادگی زبان آلمانی در کالج های این کشور شرکت کنن.

با داشن مدرکB2 میتوانید مجوزکار در کشور های آلمان و اتریش و سوییس را دریافت کنید.
کشور های آلمانی زبان شامل آلمان و سوییس و اتریش میشه که داشتن مدرک B2 برای دریافت مجوز کار و تحصیل در این کشورها ضروریه.

دریافت مدرک b2 آلمانی چه مدت طول میکشه؟

اگه کسی تصمیم داشته باشه که مدرک زبان b2 آلمانی رو بگیره باید حدود 600 تا 800 واحد درسی 45 دقیقه ای رو بگذرونه. به طور کلی مدت زمان گرفتن مدرک b2 آلمانی حدود 6 ماهه. البته قبل از گذروندن دوره  b2 باید حتما مدرک b1 رو داشته باشه.

مدت زمان لازم دریافت مدرک برای متقاضیانی که در کشور آلمان اقامت دارن حدود 3 تا 6 ماه طول میکشه. و برای افراد متقاضی ایرانی در ایران به طور فشرده و تقریبا حدود یک سال زمان می‌بره.

چگونگی دریافت مدرک B2 زبان آلمانی 

یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که آموزش در این سطح تقریبا گرونه و اساتیدی که توی این سطح  تدریس می کنن به دلیل تعداد کمشون و نبودن رقیب مجبورن که قیمت کلاس های خصوصی رو خیلی بالا تعیین کنن.
علاوه بر این  بسیاری از موسسات و اساتیدی که آلمانی درس میدن توانایی این رو ندارن که به خوبی در سطح B2 تدریس کنن و به همین دلیل خیلی از زبان آموزها خوب یاد نمیگیرن و شانسشون توی آزمون پایین میاد.
مخصوصا که به دلیل ترافیک بالای افراد متقاضی، ثبت نام برای آزمون سخت و خیلی وقتها هم غیر ممکنه.

آموزش آلمانی در رشت

 اصلا نگران نباش. چون ما در سپانو به همراه اساتید حرفه ای و کاربلد در زمینه آموزش زبان آلمانی در کنار تو هستیم. با قیمت مناسب، دوره های فشرده رو در اختیارت قرار میدیم. و در این مسیر بهت کمک میکنیم تا به هدفت برسی.

پس اگه در این زمینه سوالی داشتی با این شماره ها تماس بگیر و سوالاتت رو از ما بپرس .

 33330595_013

32330596-7_013 

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید