مثل بومی ها مکالمه کن !!_ مکالمه زبان آلمانی در رشت

 
مثل بومی ها مکالمه کن !!_ مکالمه زبان آلمانی در رشت
برای تقویت مکالمه زبان آلمانی خود باید از راهکارهای به ظاهر ساده ای استفاده کنید که بسیار کارساز است. اما این موارد کافی نیست. تمرین کنید. برای آموزش زبان آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کنید.

5 روش قطعی برای تقویت مکالمه زبان آلمانی را اینجا بیاموزید.

اگر یادگرفتن زبان آلمانی را به تازگی شروع کرده اید، حتما در خیلی از مهارت ها ضعف دارید. گاهی اوقات هم با خودتان فکر میکنید که هرگز نمیتوانید به این مهارت ها تسلط یابید. پس ممکن است به راحتی آلمانی را رها کنید و هیچوقت هم سراغش را نگیرید. حتی اگر مدتی طولانی یادگرفتن این زبان را شروع کرده اید، ممکن است هنوز در مکالمه کردن به زبان آلمانی ضعیف باشید. اما اگر میخواهید دلیلش را بدانید، با من همراه باشید. من علتش را من میدانم.

علت چیست؟

به وجود آمدن چنین مشکلی برای شما دو علت کلی دارد. اول اینکه: اگر در همه مهارت ها اعم از مهارت نوشتاری، گرامر، خوانداری و در نهایت مکالمه یا همان مهارت گفتاری ضعف دارید، یعنی به اندازه کافی تلاش نمی کنید. راه حل شما برای رفع این مشکل این است که روزانه حدود 3 یا 4 ساعت برای تمرین مهارت ها وقت بگذارید.

تقویت مکالمه به زبان آلمانی
برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه شما چند راهکار وجود دارد.

علت دوم: اگر روزانه مدت زیادی را به یادگیری زبان آلمانی میگذرانید، پس در بقیه مهارت ها به خوبی عمل میکنید. در این صورت اگر همچنان هنگام مکالمه کردن به آلمانی احساس ضعف میکنید، یعنی یک جای کار می لنگد. این بدین معناست که شما راهکار های لازم برای یادگیری و تقویت مکالمه را نمیدانید. اما نگران نباشید. شما با خواندن این مطلب میتوانید چند روش تضمینی برای تقویت مکالمه آلمانی خود بیاموزید. و اگر از آن ها استفاده کنید، حتما موفق خواهید شد.

چند تکنیک برای تقویت مکالمه آلمانی:

قبل از هر چیز باید بدانید، زمانی که شما راهکار های لازم را ندانید، تمرین کردن فایده ای ندارد. چون از روش های اشتباهی برای این کار استفاده می کنید. در این صورت تمرین کردن به جای تقویت مکالمه، نتیجه عکس می دهد. بنابراین لازم است تا ابتدا تکنیک ها را یاد بگیرید و سپس شروع به تمرین کنید.

1. از همان اول یاد بگیرید.

زمانی که یادگرفتن زبان آلمانی را شروع می کنید و با دستور زبان مواجه می شوید، ممکن است بسیار حیرت کنید. اما نگران نباشید چون اگر مفاهیم اولیه را بفهمید، این زبان به طور قابل توجهی برایتان آسان خواهد شد. همان طور که می دانید، اسامی در زبان آلمانی مذکر، مؤنث یا خنثی هستند که به ترتیب با حروف تعریف der ، die و das می آیند. برای راحت تر کردن کار آموزش، بهتر است از همان ابتدا حرف تعریف مربوط به هر کلمه را هم یاد بگیرید .

یعنی وقتی یاد گرفتید که میز به آلمانی می شودTisch ، این را هم به خاطر بسپارید که مذکر است و der Tisch می شود. لیوان روی میز هم مونث است، پس لیوان روی میز می شود: Die Tasse und der Tisch . در این صورت موقع مکالمه، کلمات را به راحتی و بدون اشتباه بر زبان می آورید. برای آسان تر یادگرفتن این موارد هم میتوانید از روش رنگ ها استفاده کنید.

2.  حروف تعریف متعددی مثل Der، Die یا Das  را بخورید.

هرگز اجازه ندهید که این حروف های متعدی شما را دلسرد کند و از هدف اصلی باز دارد. قرار گرفتن این حروف در کنار کلمات هیچ قانون مشخصی ندارد. پس سعی نکنید وقت خود را با پیدا کردن روش میانبر هدر دهید. جالب است بدانید در زبان انگلیسی 16 روش مختلف برای استفاده از حرف تعریف “the” وجود دارد. این قاعده در زبان آلمانی به گونه ای دیگر است. در این زبان نیز 16 روش برای گفتن حروف متعدی وجود دارد که هر کدام دلیل خاص خودشان را دارد. حتی در پس این که یک اسم مذکر، مؤنث یا خنثی است، هم منطقی وجود دارد. اما نکته جالب تر این است که حتی دلیل این ها برای بسیاری از آلمانی ها نیز نامشخص است.

3. حروف اضافه را خوب یاد بگیرید.

حروف اضافه عموما کلمات کوتاهی مثل روی، در، زیر و . . . هستند که زمان، مکان و جهت را معرفی می کنند. سعی کنید کاربرد این حروف را در جملات به خوبی یاد بگیرید. هزاران مثال حل کنید و صد ها جمله بنویسید تا در ذهنتان حک شود. در این صورت است که هنگام مکالمه به زبان آلمانی میتوانید سریعا آن ها را به خاطر بیاورید و بدون به وجود آمدن مشکلی بیان کنید.

تقویت مکالمه آلمانی
بهترین روش برای تقویت مکالمه، زیاد صحبت کردن است. به شرطی که از اشتباه کردن نترسید.

4. از اشتباه نترسید.

تا زمانی که از اشتباه کردن بترسید، پیشرفت نخواهید کرد. جالب است بدانید که دانشمندان میگویند زمانی که شما چیزی را در ورقه امتحانی اشتباه مینویسید، آن را بیشتر از بقیه مطالب به خاطر میسپارید. در مکالمه آلمانی هم همینطور است. اگر زیاد صحبت کنید، یعنی در حال تمرین کردن هستید و به تقویت این مهارت کمک می کنید. حالا اگر در این میان اشتباهاتی هم از شما سر بزند، هیچ اشکالی ندارد. چون در واقع این اشتباهات شما را تا رسیدن به مسیر درست راهنمایی میکند.

5. برای تقویت مکالمه آلمانی باید حسابی تمرین کنید.

حواستان باشد تا زمانی که تمرین نکنید، راهکارها در ذهنتان جای نمی گیرد و در مدت کوتاهی از حافظه شما پاک خواهد شد. البته این تمرین کردن باید در کنار شرکت در کلاس ها باشد. چون همانگونه که کلاس های آموزش زبان به تنهایی جوابگوی شما نیست، برعکس این قضیه هم درست می باشد.

بهتر است در چه کلاس هایی شرکت کنم؟

تصور نکنید که برای تقویت مهارت مکالمه خود باید فقط در کلاس هایی شرکت کنید که در این مهارت به شما کمک کنند. بلکه شرکت در کلاس هایی برای شما لازم است که تمامی مهارت ها را در کنار هم به شما آموزش دهند. چون شما در صورت مسلط نبودن به گرامر و یا هر مهارت دیگری نمیتوانید به راحتی و روان صحبت کنید. پیشنهاد ما برای شما، شرکت در کلاس های زبان آلمانی آموزشگاه سپانو است.

سپانو کجاست ؟؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که میتواند زبان آلمانی را به صورت تخصصی به شما آموزش دهد. شما در سپانو میتوانید علاوه بر زبان آلمانی، انواع زبان ها اعم از انگلیسی، فرانسوی،  ترکی استانبولی، چینی، کره ای و… را آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید