اهمیت دانستن زبان انگلیسی در کسب و کار

 
اهمیت دانستن زبان انگلیسی در کسب و کار
داشتن مهارت های خوب در زبان انگلیسی مانند بلیط یک طرفه برای موفقیت در تجارت است. انگلیسی می تواند شما را در سراسر جهان ببرد. یا شما را به شغلی که می خواهید برساند. انگلیسی زبان مادری ما نیست. اما این زبانی است که ما با آن فکر می کنیم ، صحبت می کنیم و می نویسیم. در قدیم این سؤال مطرح نبود که آیا ما انگلیسی را دوست داریم یا نه اما الان میدانیم که انگلیسی زبان موفقیت است. این زبان تجارت و ارتباطات بین المللی است. اگر ما در هر جای دنیا شغل مناسبی بخواهیم ، باید به این زبان مهارت داشته باشیم.

اهمیت دانستن زبان انگلیسی در کسب و کار

داشتن مهارت های خوب در زبان انگلیسی مانند بلیط یک طرفه برای موفقیت در تجارت است. انگلیسی می تواند شما را در سراسر جهان ببرد. یا شما را به شغلی که می خواهید برساند. انگلیسی زبان مادری ما نیست. اما این زبانی است که ما با آن فکر می کنیم ، صحبت می کنیم و می نویسیم. در قدیم این سؤال مطرح نبود که آیا ما انگلیسی را دوست داریم یا نه اما الان میدانیم که انگلیسی زبان موفقیت است. این زبان تجارت و ارتباطات بین المللی است. اگر ما در هر جای دنیا شغل مناسبی بخواهیم ، باید به این زبان مهارت داشته باشیم.

اهمیت زبان انگلیسی در تجارت چیست؟

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا انگلیسی برای تجارت مهم است یا نه به معنای اهمیت دادن به زبان به طور کلی است. این فقط مسئله بقا و ارتباط موفق است.

انگلیسی زبان تجارت و ارتباطات در سراسر جهان است.

انگلیسی رایج ترین زبان گفتاری و نوشتاری در جهان است.

تخمین زده می شود 1500 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند ، از این میان تنها 375 میلیون نفر زبان مادری هستند. بیش از 1 میلیارد نفر آن را به عنوان یک زبان خارجی صحبت می کنند.

بنابراین ، اگر شما آن را به خوبی نمی دانید ، نمی توانید به طور موثر با بسیاری از افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

در اینجا هفت دلیل وجود دارد که به شما نشان میدهد داشتن مهارت خوب در زبان انگلیسی می تواند ضامن موفقیت شما در تجارت و کسب و کار شود.

 

1. نشان دهنده آمادگی فراتر از استانداردهای شما در تجارت است.

پیش از جهانی شدن ، دانستن زبان انگلیسی یک امتیاز عالی بود. دانستن آن یک نشانه دانش برتر و پختگی بود و باعث میشد که برای مردم چشمگیر به نظر برسید.

اکنون ، صرف نظر از پیشینه شما ، بسیاری از کارفرمایان به طور خودکار انتظار دارند که شما این زبان را بدانید. حتی اگر شما به زبانی متفاوت تحصیل کرده اید یا از جایی آمده اید که انگلیسی به سختی صحبت می شود. انتظار می رود که زبان انگلیسی را بدانید.

این بدان معناست که برای تحت تأثیر قرار دادن مصاحبه یا رئیس خود در حال حاضر ، باید نشان دهید که در صحبت کردن و نوشتن زبان انگلیسی بسیار مسلط و شایسته هستید.

2. به شما کمک می کند تا با همکاران خود بهتر ارتباط برقرار کنید.

کار در یک دفتر به معنای کار گروهی و همکاری است. شما مجبور خواهید بود که با همکاران خود در تعامل باشید و اگر زبان انگلیسی را به خوبی بلد نباشید ، ارتباط با همکاران دشوار خواهد بود. در بدترین حالت ممکن است که شغل شما در معرض خطر قرار گیرد.

بنابراین ، شما باید افراد مناسب را بشناسید و از آن ها برای پیشرفت در کار کمک بگیرید. برای این کار شما به مهارت های صحبت کردن به زبان انگلیسی احتیاج دارید. یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا هم مهارت های کاری و هم شخصی (ارتباطی) خود را توسعه دهید.

درنهایت ، به شما کمک می کند تا در مقابل سایر افراد ، به درستی بیانات خود را ارائه داده و نمایندگی کنید.

3. برای ارائه سخنرانی ها بسیار مهم است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دانستن زبان انگلیسی در تجارت ارتباطات را بسیارمؤثرتر میکند. اگر به زبان مادری خود صحبت کنید نمی توانید یک بیانیه به تیم خود ارائه دهید یا مسئولیت جلسه هیئت مدیره را بر عهده بگیرید. مخصوصا اگر کسی زبان مادری شما را نداند. بنابراین شما باید "زبان مشترک" را به خوبی صحبت کنید ، بنابراین می توانید افکار و ایده های خود را به جملات واضح و منطقی ترجمه کنید که همه بتوانند به آنها پاسخ دهند.

داشتن یک ایده عالی کافی نیست. شما باید بتوانید آن را به مخاطبان خود بفهمانید.

بهترین راه برای یادگیری بهترزبان انگلیسی ، صحبت کردن با شریک تحصیلی حضوری یا آنلاین از طریق شبکه های مجازی است.

4- تلفظ خوب همیشه یک برداشت اول خوب را ایجاد می کند.

صحبت کردن و نوشتن زبان انگلیسی دو مهارت متفاوت است. ممکن است شما به خوبی بنویسید ، اما مهم این است که بتوانید واضح و روان صحبت کنید تا بتوانید در محیط کار تأثیر بگذارید. مردم از طریق صحبت کردن شما را قضاوت می کنند وهمچنین نوع انگلیسی که صحبت میکنید. انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی با یکدیگر مشابه نیستند. در واقع تفاوت های قابل توجهی در لهجه و تلفظ وجود دارد. به همین ترتیب ، در هند می توان کلمات زبانهای هندی را با انگلیسی مخلوط کرد تا بتواند چیزی را برقرار کرده و منجر به تشکیل یک زبان ترکیبی شود.

بنابراین هر کجا که کار کنید بهتر است در مورد نوع زبانی که در آنجا صحبت می شود تحقیق کنید و سعی کنید لهجه خود را با زبان بومی نزدیک تر کنید تا بهتر ترکیب شود. اگر مصاحبه کننده شما این تصور را پیدا می کند که شما به این مورد اهمیت داده اید. شما نصف راه را برای به دست آوردن شغل طی کرده اید.

در ادامه میتوانید در سایت سپانو بخوانید:

تفاوت های بین انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی

 

5- به شما امکان سفر می دهد.

اگر همیشه آرزو داشتید برای یک شرکت بین المللی کار کنید یا در سراسر دنیا برای تجارت مشغول مسافرت باشید ، انگلیسی به احتمال زیاد زبانی برای کمک به شما در برقراری ارتباط با افراد غریبه است.

از این گذشته ، شما نمی خواهید شرایطی ایجاد شود که در یک کشور خارجی باشید و هیچ کس نتواند درک کند که شما چه می گویید ، درست است؟

6- در سایر مشاغل نیز به شما امتیاز داده می شود.

اگر شغل تمام وقت دارید یا شغل خود را اداره می کنید یا شیفت های شبانه یا کارهای پاره وقت را برای تکمیل درآمد خود انجام می دهید ، احتمالاً می دانید که مهارت انگلیسی شما امتیازات دیگری به شما می دهد.

نگهداری کودک ، دستیار فروشگاه ، کمک به دیگران در محیط کار ، آموزش زبان  انگلیسی به دیگران  و... ، ممکن است دانش شما در مورد زبان انگلیسی مفید باشد.

7- این امکان را به شما می دهد تا خود را با زبانی بیان کنید که همه بدانند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، انگلیسی به دلیل غربی شدن و جهانی شدن ، "lingua franca" جهان است. بنابراین تسلط بر زبان انگلیسی اساساً یک استراتژی بقا در دنیای رقابتی امروز است. این به طور خودکار شانس شما برای صعود از نردبان شرکت ها و کسب و کار را بهبود می بخشد.

نحوه صحبت کردن و برقراری ارتباط با مهارتهای بین فردی ، خصوصیات رهبری و سطح همدلی (توانایی ارتباط با افراد دیگر) نیز مرتبط است. بنابراین تسلط بر زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا بر همه "مهارت های زندگی" لازم برای موفقیت در محیط کار نیز مهارت داشته باشید!

در ادامه میتوانید در سایت سپانو بخوانید:

اهمیت زبانهای خارجی برای تجارت

 

برای اطلاع از دوره های آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان های آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت وارد سایت سپانو شوید.

 

www.sepano-ac.ir

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو :https://www.instagram.com/sepanola/


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید