اهمیت زبانهای خارجی برای تجارت

 
اهمیت زبانهای خارجی برای تجارت
مشاغل با سرعتی سریع در حال گسترش هستند و چشم انداز مشاغل در حال تحول و شکسته شدن به بازارهای بین المللی است. این توسعه خارجی با نیاز به دو زبانه بودن برای اطمینان از تعامل دقیق و بی عیب و نقص مشتری انجام می شود. برقراری ارتباط با مشتریان خود در خارج از کشور ضروری است. مهم نیست که اگر نتوانید به طور موثری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، محصول یا خدمات شما چقدر خوب است. صحبت کردن با آنها به زبان خودشان اختلافات فرهنگی را شکسته ، اعتماد و احترام ایجاد می کند.

آیا باید در کارهای دو زبانه سرمایه گذاری کرد؟

استخدام کارگران خارجی یا یادگیری زبانهای مختلف به خودی خود می تواند فرصتهای بسیاری را برای تجارت شما باز کند. این امر نه تنها ارتباط را آسان تر می کند ، بلکه به شما در درک بهتر تفاوت های ظریف فرهنگی بازار مورد نظر نیز کمک می کند. آگاهی فرهنگی هنگام برخورد با مشتری بسیار مهم است و عدم در نظر گرفتن اختلافات فرهنگی می تواند تأثیر مخربی بر تجارت شما بگذارد.

اما یادگیری فرهنگ تنها فایده دانستن زبان یا به کارگیری افرادی که آن را می شناسند نیست. بلکه به تطبیق استراتژی های فروش و بازاریابی شما و بومی سازی محتوای شما کمک می کند.

آیا انگلیسی هنوز زبانی جهانی است؟

همه ما به انگلیسی به عنوان "lingua franca" تجارت بین المللی عادت کرده ایم ، اما واقعاً چیست؟ آیا مهارت های گرامر خوب برای ایجاد ارتباط برقراری کافی هستند؟ یا موارد بیشتری وجود دارد؟

انگلیسی همیشه به عنوان زبان تجارت جهانی دیده می شود و 983 میلیون نفر در سراسر دنیا انگلیسی صحبت می کنند. حدود 371 میلیون زبان مادری این زبان از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده (ایالات متحده) ، انگلستان (انگلیس) ، کانادا ، استرالیا ، آفریقای جنوبی و نیوزلند وجود دارد.

25٪ از کاربران آنلاین به انگلیسی جستجو می کنند و 54٪ وب سایت ها محتوای خود را به زبان انگلیسی نوشته اند. انگلیسی هنوز زبانی جهانی است و باید توسط صاحبان مشاغل که می خواهند در مرحله جهانی رشد کنند تسلط یابد.

انگلیسی زبان اینترنت است

انگلیسی از نظر تعداد کاربران در صدر اینترنت قرار دارد و همچنین یک زبان برتر در زمینه فناوری است.  برای اینکه در محیط کار خوب عمل کنید باید فنآوری داشته باشید. این بدان معناست که می توانید برگه های Excel را جمع کنید ، یا یک کنفرانس ، تحقیق و اطلاعات را بررسی کنید یا از رسانه اجتماعی به درستی استفاده کنید.

"من انگلیسی صحبت می کنم ، بنابراین بیایید کار کنیم."

این یک فرض رایج است. اما مردم همچنین باید بتوانند بگویند "من فرهنگ شخصی را که با او صحبت می کنم درک می کنم. من می دانم که چگونه به آنچه مردم می گویند گوش دهم. من می دانم که چگونه پیام خود را تنظیم کنم تا بتوانم شنیده و درک شوم. "

"فرهنگ تأثیر می گذارد"

به عنوان مثال ، به آمریکایی ها از دوران جوانی آموخته می شود که آمریکا سرزمین فرصت ها است و اگر ذهن خود را به این امر بسپارد ، مردم می توانند به هر کاری دست یابند. کسب نمرات خوب ، ورود به یک مدرسه خوب ، ساختن تیم ، فروشنده سال ، برنده شدن در بازی بزرگ ، برنده شدن در قرعه کشی - لیست فرصتها بی پایان و...  بخش قابل قبولی از زندگی روزمره است. به عنوان یک نتیجه ، این نگرش کاملاً رقابتی و برنده شدن ، همه را به شکلی کاملاً ظریف به زبان تجاری آمریکایی تشویق کرده است. به عنوان مثال ، در توصیف محصولات و خدمات خود ، آمریکایی ها به راحتی از superlatives مانند "بهترین" و "بالاترین کیفیت" استفاده می کنند. به همین ترتیب ، یک گفتگوی آمریکایی اگر حاوی دستاوردهای روشنی نباشد - ضعیف تلقی می شود.

"خوب حالا چه؟"

چگونه افراد بازرگان می توانند صلاحیت فرهنگی خود را افزایش داده و مهارت های ارتباطی تجاری بین فرهنگی خوبی را توسعه دهند؟ نکته اصلی جمع آوری اطلاعات در مورد فرهنگ ، درک نظرات و نگرش های آنها ، یادگیری در مورد تفاوت در کاربرد انگلیسی و تطبیق ارتباطات است. و فراموش نکنید که احکام به هر دو روش کار می کنند ، بنابراین حتما فرهنگ خودتان و نحوه درک سبک ارتباط شما توسط دیگران را تحلیل کنید.

زبانها به سرعت در حال رشد هستند

ماندارین زبان مهم دیگری است که هم اکنون می دانیدش ، تقریبا 879 میلیون زبان مادری و 193 میلیون نفر وجود دارند که ماندارین را به عنوان زبان دوم خود صحبت می کنند. با رشد اقتصادی چین و قدرت خرید ، این زبان برای مشاغل بسیار مهم می شود.

اسپانیایی را نیز نباید نادیده گرفت. این کشور 436 میلیون اسپانیایی بومی زبان دارد و زبان اصلی مکزیک ، کلمبیا ، آرژانتین ، ونزوئلا ، بخش هایی از ایالات متحده و اسپانیا است. در گزارشی از شورای انگلیس ، زبان اسپانیایی به عنوان یکی از زبانها برای آینده درج شده است ، و آن را به یک زبان اساسی برای صاحبان مشاغل می شناسد.

زبانهای دیگر مانند عربی ، آلمانی ، فرانسوی ، ژاپنی و پرتغالی نیز به طور فزاینده ای در محافل تجاری استفاده می شوند. در این مقالات اخیر ، Independent گزارش داد که آلمانی فرانسوی را به عنوان زبانی که بیشتر مورد درخواست کارفرمایان بوده معرفی کرده است. برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان ، یادگیری فرهنگ آنها و بازاریابی به کشورهای مختلفی که در آن تجارت می کنید به شما و شغل شما کمک خواهد کرد.

با این حال ، اگر مشاغل شما آماده استخدام گویشوران زبانهای خارجی نیست و یا در تلاش برای جذب آنهاست ، زبان های خارجی به ترجمه و بومی سازی محتوای وب سایت ، مواد بازاریابی و هر شکل دیگری از ارتباطات شما کمک می کند.

 

www.sepano.org.ir

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو :https://www.instagram.com/sepanola/

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید