آیین نامه ی آزمون انستیتو گوته

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

آیین نامهی آزمون انستیتو گوته 

آخرین ویرایش اول اکتبر 2014

آزمون های انستیتوگوته نشانگر میزان معلومات زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی یا زبان دوم طراحی شده و در مراکز نامبرده در بند دوم آیین نامه ی آزمون در سراسر دنیا بر اساس مقررارت یکسان  برگزار و ارزیابی میشود .

بنداول - اساس آزمون

آیین نامه ی آزمون حاضر برای تمامی آزمونهای نامبرده در بند سوم معتبر است .

آخرین ویرایش این آیین نامه ملاک عمل قرار می گیرد.

انستیتو گوته برای هر آزمون در اینترنت یک نمونه سوال قابل دسترسی برای همه علاقه مندان شرکت در آزمون منتشر می کند. برای هر آزمون آخرین نسخه منتشر شده معتبر است.

در این نمونه سوالات در مورد ساختار، محتوی و نحوه ی ارزیابی توضیح داده شده است . تمامی این دستور العمل ها لازم الاجرا می باشند.

جزییات مربوط به آزمون ها را می توان در نسخه های به روز شده ی مقررات اجرایی هر آزمون یافت . این مقررات اعتبار حقوقی دارد.

 

بند دوم – مراکز آزمون انستیتو گوته

مراکز زیر برگزار کننده ی آزمونهای گوته می باشند:

  • انستیتوهای گوته در آلمان و خارج از آلمان
  • مراکز گوته در خارج از آلمان
  • همچنین موسسات همکاری کننده با انستیتو گوته در برگزاری آزمونها در آلمان و خارج از آلمان

 

بند سوم - شرایط شرکت در آزمون

هر متقاضی می تواند بدون محدودیت سنی و بدون داشتن تابعیت کشور آلمان در آزمونهای انستیتو گوته شرکت نماید . در خصوص سن مناسب برای هر آزمون ، توجه شما را به توصیه های زیر معطوف می نماییم :

آزمون نوجوانان ( از ۱۰ سال به بالا )

GOETHE-ZERTIFIKAT A1: FIT IN DEUTSCH 1

GOETHE-ZERTIFIKAT A2: FIT IN DEUTSCH 2

 

آزمون نوجوانان ( از ۱۲ سال به بالا )

GOETHE-ZERTIFIKAT B1   

 

آزمون بزرگسالان ( از 16 سال به بالا )

GOETHE-ZERTIFIKAT A1: START DEUTSCH 1

GOETHE-ZERTIFIKAT A2: START DEUTSCH 2

GOETHE-ZERTIFIKAT B1

GOETHE-ZERTIFIKAT B2

GOETHE-ZERTIFIKAT C1

 

آزمون بزرگسالان ( از 18 سال به بالا )

ZERTIFIKAT DETSCH FÜR DEN BERUF

GOETHE-ZERTIFIKAT C2: GROSSES DEUTSCHES SPRACHDIPLOM

 

متقاضیانی که پیش از رسیدن به سنین توصیه شده خواستار شرکت در آزمون ها باشند ، حق هیچگونه اعتراضی مبنی بر مطابقت نداشتن مواد آزمون با سن داوطلب یا امثال آن را ندارند.

شرکت در آزمون منوط به شرکت در دوره ی خاص یا دارا بودن کارنامه ی سطوح پایین تر نیست .

هریک از چهار مهارت زبان آلمانی (شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) ماژول نامیده می شود. در آزمون می توان یکی از این مهارت ها را به تنهایی و یا در ارتباط با دیگر مهارت ها بطور مشترک امتحان داد. جزییات بیشتر در هر مورد در مقررات برگزاری آزمون آمده است.

 

بند چهارم - ثبت نام

قبل از ثبت نام متقاضیان امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به شرایط آزمون، آیین نامه ی آزمون و مقررات برگزاری آزمون و همچنین چگونگی اعلام نتایج را در مرکز برگزاری آزمون و یا از طریق  اینترنت دارند.

فرمهای ثبت نام توسط مرکز مربوطه و یا از طریق اینترنت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

فقط ثبت نامهایی پذیرفته می شوند که فرم آن در مهلت مقرر به طور کامل پر شده و به  مرکز برگزاری آزمون برسد . با این ثبت نام متقاضیان ( یا اولیای انها، در صورت نرسیدن به سن قانونی ) تایید می نمایند که از آیین نامه ی آزمون و مقررارت برگزاری هر آزمون مطلع هستند و مفاد آن را می پذیرند .این آیین نامه و مقررات برگزاری در اینترنت در اختیار شما می باشد.

اطلاعات شخصی داوطلبان در اختیار برگزارکنندگان، ناظرین و آزمونگران قرار می گیرد و داوطلبان ( یا اولیای آنان) موافقت خود را با این امر اعلام می دارند. همچنین می پذیرند که این اطلاعات در بایگانی مرکزی انستیتو گوته در آلمان بایگانی شوند.

برای متقاضیان معلول اعمال مقررات خاص امکان پذیر می باشد، به شرطی که به هنگام ثبت نام با ارائه ی مدارک معتبر نوع معلولیت خود را اعلام کرده باشد .(← موارد تکمیلی مقررارت برگزاری آزمون : متقاضیان معلول )

 

ماده پنجم - تاریخ ثبت نام و آزمون

 مرکز برگزاری آزمون تعیین کننده ی زمان ومکان ثبت نام وآزمون است. به غیراز آزمون هایی که به صورت ماژول تنها نیز قابل برگزاری است،  بخش های کتبی و شفاهی آزمون معمولا در فاصله ی زمانی ۱۴ روز برگزار می شوند.

 

بند ششم – اجازه ی  شرکت در آزمون

۱-۶- تصمیم در مورد شرکت یا عدم شرکت متقاضیان و نحوه ی شرکت آنان به عهده ی مرکز برگزاری آزمون است .

به متقاضیان واجد شرایط زمان و مکان برگزاری آزمون اعلام می گردد . شرط شرکت در آزمون هر دوره وجود ظرفیت برای آن آزمون است و معمولا ترتیب زمانی ثبت نام در نظر گرفته می شود.

حق شرکت در آزمون پس از اعلام موافقت کتبی مرکز برگزاری آزمون برای داوطلب ایجاد می گردد .

در صورت عدم پذیرش مورد  کتبا به داوطلبان اعلام می گردد.

۲-۶- متقاضیان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون حق دارند در تمامی بخش های آزمون شرکت نمایند . حق دادن اجازه برای انجام بخشی از آزمون برای مرکز آزمون محفوظ است. (← بند شانزدهم )

 

بند هفتم - شهریه ی آزمون و استرداد آن

۱-۷- شهریه ی آزمون بر طبق شرایط هر مرکز تعیین میگردد . فقط داوطلبانی حق شرکت در آزمون را دارند که شهریه ی خود را به طور کامل در هنگام ثبت نام پرداخت کرده باشند .

۲-۷- در صورت شرکت نکردن در آزمون به علت بیماری (← بند سیزدهم )، شهریه ی آزمون با کسر هزینه ی دفتری برای نوبت بعدی منظور میگردد .

۳-۷- در صورتی که اعتراض به نتیجه ی آزمون وارد باشد (← بند بیست و یکم )، شرکت در آزمون منتفی تلقی شده و شهریه ی آزمون برای دوره های بعد منظور یا مسترد می گردد .

۴-۷- در صورتی که داوطلب از دادن امتحان محروم شود (← بند دوازدهم )، شهریه ی آزمون مسترد نخواهد شد.

 

بند هشتم - مواد آزمون

مواد آزمون منحصرا برای آزمون و به همان صورتی که در انستیتو گوته تهیه شده اند، مورد استفاده قرار می گیرند . در متون آزمون، چه در ترتیب آن و چه در محتوای آن تغییری صورت نمی گیرد . تصحیح نقایص یا اشتباهات فنی از این قاعده مستثنی است.

 

 

بند نهم - عدم دسترسی عموم  به سوالات آزمون

سوالات آزمون ها در اختیار عموم قرار ندارد .

مستثنی از این بند بازرسین انستیتو گوته هستند. ایشان به منظور کنترل کیفیت (←بند بیست و هفتم) مجازند بدون اخطار قبلی در جلسه ی آزمون حضور یابند. درعین حال اجازه ی دخالت در روند آزمون به ایشان داده نمی شود. حضور بازرسین در صورتجلسه ی آزمون با ذکر مدت آن قید می شود.

 

بند دهم - احراز هویت

مرکز برگزاری آزمون وظیفه احراز هویت دقیق شرکت کنندگان را به عهده دارد. شرکت کنندگان قبل از برگزاری بخش های کتبی و شفاهی آزمون در صورت لزوم در طول برگزاری آزمون به وسیله ی اوراق هویت عکسدار شناسایی می شوند. مرکز برگزاری آزمون حق تعیین نوع کارت شناسایی عکسدار را دارد و باید اقدامات لازم در جهت تشخیص هویت شرکت کنندگان را به عمل آورد .

 

بند یازدهم - نظارت

حداقل یک مراقب با تجربه مسؤل برقراری نظم لازم برای برگزاری آزمون است .

داوطلبان فقط به صورت منفرد اجازه ترک اتاق آزمون را دارند . در صورت ترک اتاق آزمون ، مورد در صورتجلسه برگزاری آزمون، با ذکر دقیق زمان آن قید میگردد. داوطلبانی که برگه های خود را پیش از اتمام وقت تحویل دهند ، حق ورود مجدد به اتاق آزمون را ندارند.

ناظر در طول برگزاری آزمون نکات لازم را یاد آوری می نماید و اطمینان حاصل می کند که هر داوطلب به تنهایی  و بدون استفاده از وسایل غیر مجاز پاسخگوی سوالات آزمون باشد. (← بند دوازدهم)

ناظر تنها مجاز به پاسخگویی به سوالات  مربوط به چگونگی برگزاری آزمون می باشد . توضیح یا پاسخ به سوالات مربوط به محتوای آزمون مجاز نیست.

 

بند دوازدهم - محرومیت از شرکت در آزمون

هرگونه تقلب در آزمون، به همراه داشتن و استفاده از وسایل غیر مجاز یا دادن آن به دیگری و یا هرگونه رفتار مجرمانه که در روند آزمون خدشه ای ایجاد کند ، موجب محرومیت از آزمون خواهد شد. در این صورت برگه های آزمون داوطلب ارزیابی نمی شود. شرکت کنندگان مجاز به داشتن وسایل غیر مجاز شامل جزوات و نوشته هایی که مربوط به محتوای آزمون باشند یا کتاب لغت ، کتابهای دستور زبان ، یادداشتهای دستنویس یا وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه ، مینی کامپیوتر و یا لوازم ضبط یا پخش صوت، خواه در اتاق آزمون و خواه در اتاق آمادگی آزمون شفاهی نیستند. مرکز برگزاری آزمون باید موارد فوق را رعایت کرده و اجرا کند. هر گونه عمل خلاف و مغایر با موارد ذکر شده در این بند باعث محرومیت داوطلب از آزمون می گردد. حتی سعی در انتقال مطالب مربوط به محتوای آزمون به دیگری، موجب محرومیت از آزمون خواهد شد.  حتی اگر پس از پایان آزمون مشخص گردد که موردی برای محرومیت از امتحان وجود داشته ، کمیسیون آزمون(← بند هفدهم) محق است، شرکت کننده ی خاطی را مردود اعلام کند و یا بر حسب مورد موجبات استرداد کارنامه صادر شده را فراهم آورد. کمیسیون آزمون موظف است قبل از اتخاذ تصمیم سخنان خاطیان را بشنود. در صورت وجود شبهه، موضوع با انستیتو گوته ی مرکزی در میان گذشته می شود و مطابق رای آنان عمل خواهد شد.

در صورت محرومیت از آزمون به هر یک از دلایل فوق، شهریه ی آزمون مسترد نخواهد شد .

در صورت محرومیت به دلایل ذکر شده در این بند به داوطلب مربوطه پس از حداقل سه ماه از تاریخ محرومیت، اجازه ی شرکت مجدد در آزمون داده خواهد شد .

داوطلبی  که در رابطه با آزمون یا هویت خود اقدام به تقلب نموده باشد و همچنین تمامی کسانی که در این امر دست داشته اند، از شرکت در آزمون محروم خواهند شد.

در صورت محرومیت از آزمون، انستیتو گوته پس از بررسی همه ی جوانب امر، همه خاطیان را به مدت  یک سال از شرکت در آزمون محروم خواهد کرد. (← بند شانزدهم )

 

بند سیزدهم - انصراف از آزمون یا انصراف از ادامه ی آزمون

انصراف از انجام آزمون میسر است،  اما در صورت انصراف از شرکت در آزمون، وجهی مسترد نخواهد شد. اگر انصراف قبل از شروع آزمون باشد، آزمون انجام نشده تلقی میگردد. اگر انصراف پس از شروع آزمون باشد، داوطلب مردود اعلام می گردد.

اگر داوطلب به علت بیماری آزمون را شروع نکند یا پس از شروع از ادامه ی ان منصرف شود، بایستی موضوع بلافاصه با ارائه گواهی پزشک به مرکز آزمون اعلام گردد. اتخاذ تصمیم در مورد اقدامات بعدی- پس از توافق با انستیتو گوته ی مرکز- به عهده ی مرکز آزمون است.

در مورد استرداد شهریه مطابق بند 7-2 عمل خواهد شد.

 

بند چهاردهم - اعلام نتایج

اعلام نتایج آزمون علی القاعده به عهده ی مرکز برگزاری آزمون است. اعلام نتیجه به صورت فردی و قبل از موعد مقرر، میسر نیست.

 

بند پانزدهم – کارنامه

کارنامه با امضای مسئول برگزاری آزمون و یکی از آزمونگران صادر می گردد.(← بند هفدهم )

در صورت مفقود شدن کارنامه خلال مدت ده سال، گواهی جایگزین صادر می گردد که باید برای آن هزینه ی جداگانه پرداخت گردد.

نتایج آزمون به صورت امتیاز و یا نمره ی متناظر با آن امتیاز درج می گردد.  مرکز آزمون در صورت عدم قبولی، اطلاعات مربوط به تکرار آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. داوطلب در صورت تمایل می تواند در صورت عدم قبولی در آزمون، گواهی ای با ذکر امتیاز کسب شده، دریافت نماید.

 

1-15- آزمون های غیرمدولار

داوطلبانی که در آزمونهای زیرشرکت کرده و تمامی  بخشهای آزمون را  با موفقیت بگذرانند، کارنامه ای در یک نسخه دریافت خواهند کرد.

GOETHE-ZERTIFIKAT A1: FIT IN DEUTSCH 1

GOETHE-ZERTIFIKAT A1: START DEUTSCH 1

GOETHE-ZERTIFIKAT A2: FIT IN DEUTSCH 2

GOETHE-ZERTIFIKAT A2: START DEUTSCH 2

ZERTIFIKAT DETSCH FÜR DEN BERUF (تا 31 /12/2014)

GOETHE-ZERTIFIKAT B2

GOETHE-ZERTIFIKAT C1

 

2-15 - آزمون های مدولار

داوطلبانی که یک یا چند ماژول از آزمون های

GOETHE-ZERTIFIKAT B1

GOETHE-ZERTIFIKAT C2: GROSSES DEUTSCHES SPRACHDIPLOM

را امتحان می دهند،  کارنامه ای  در یک نسخه برای هر یک از ماژول ها دریافت می کنند. شرکت کنندگان این دوآزمون که تمامی بخشهای آزمون را در یک شهر و یک موعد با موفقیت بگذرانند، می توانند کارنامه ای  شامل هر 4 ماژول دریافت کنند. جزییات این امرتوسط مرکز برگزاری آزمون تعیین می گردد. در صورتی که داوطلب در موعدهای بعدی یک یا چند ماژول را تکرار کند، کارنامه های دریافتی قابل ارائه همراه با کارنامه های آزمون قبلی خواهند بود.

شرکت کنندگان در آزمون  GOETHE-ZERTIFIKAT B1 که هر چهار ماژول را در طی یک سال در یک مرکز امتحان داده و قبول شده باشند، می توانند در صورتی که امکانات مرکز آزمون اجازه دهد،  کارنامه ای  شامل هر 4 ماژول دریافت نمایند. تعیین جزییات اجرای این امر با مرکز آزمون است.

 

 

 

بند شانزدهم - تکرار آزمون

داوطلبان می توانند آزمون های ذکر شده در بند های 1-15 و 2-15 را به طور کامل هرچند بار که مایلند، تکرار کنند. برای آزمون های بند 2-15 امکان تکرار هر ماژول به دفعات  نیز وجود دارد.

مرکز آزمون می تواند برای تکرار آزمون مهلت و تاریخ انجام آزمون را تعیین کند.

داوطلب نمی تواند ادعای حقوقی برای شرکت در آزمون در تاریخی  خاص را داشته باشد. (← بند دوازدهم )

 

بند هفدهم - کمیسیون  آزمون

مرکز آزمون جهت برگزاری آزمون و نظارت بر انجام آن طبق آیین نامه ،کمسیون آزمون شامل  دو نفر، یک ممتحن ومسئول برگزاری آزمون در مرکزمربوطه تشکیل می دهد.

 

بند هجدهم –  صورتجلسه ی برگزاری آزمون

روند برگزاری آزمون صورتجلسه می شود. در این صورتجلسه داده های مربوط به آزمون مربوطه (شرکت کنندگان، مرکز برگزاری آزمون، تاریخ آزمون) و ساعت برگزاری آزمون و پیش آمد های خاص در حین آزمون قید می گردد. 

 

بند نوزدهم – تردید در بی طرفی آزمونگر

در صورتی که داوطلبی تردید در بی طرفی آزمونگر داشته باشد، می تواند بلافاصله و قبل از شروع امتحان شفاهی مراتب را به مسئول امتحانات اعلام نماید.  تصمیم گیری در مورد اجازه ی امتحان گرفتن توسط ممتحن مربوطه با مسئول برگزاری آزمون است.

 

بند بیستم - ارزیابی

دو آزمونگر مستقل از یکدیگر برگه های آزمون را ارزیابی می کنند. در آزمون کتبی تنها برگه های پر شده  با نوشت افزار های مجاز (خودکار،  خودنویس یا روان نویس مشکی یا آبی) تصحیح می گردند. جزییات کار در مقررارت اجرایی هر آزمون آمده است. در آزمون شفاهی حداقل یکی از آزمونگران در شش ماه گذشته با شرکت کننده در آزمون درس نداشته است. موارد استثنا نیاز به مجوز رسمی انستیتو گوته دارد.

 

بند بیست و یکم - اعتراض

اعتراض به نتیجه ی آزمون بایستی ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج کتبا به اطلاع مدیر مرکزی که آزمون در ان برگزار گردیده، برسد.

انستیتو گوته مجاز است به اعترا ضات غیر مدلل یا با دلایل ناکافی رسیدگی ننماید. تنها ذکر عدم احراز نمره ی کافی به عنوان دلیل کافی نیست.

تصمیم گیری در مورد وارد بودن یا نبودن اعتراض با مسئول برگزاری آزمون است. در موارد مشکوک، مورد به انستیتو  گوته ارجاع  می گردد و انستیتو گوته تصمیم گیرنده است. تصمیم نهایی، قطعی و غیر قابل اعتراض مجدد می باشد.  پیگیری حقوقی غیر ممکن است.

اعتراض به نحوه ی برگزاری آزمون باید بلافاصله پس از انجام آزمون به اطلاع مدیریت مرکز آزمون برسد. مسئول برگزاری آزمون نظرات همه را شنیده، به اعتراض رسیدگی نموده و ان را در پرونده درج می کند. در موارد مشکوک تصمیم گیری با انستیتو گوته ی مرکز است. در صورتی که اعتراض وارد باشد، بند۳-۷ در مورد استرداد شهریه ی آزمون صادق است.

 

بند بیست و دوم - بازبینی برگه ی آزمون

شرکت کنندگان در آزمون ( افراد زیر سن قانونی به همراه یکی از والدین ) می توانند پس از پایان همه ی قسمت های آزمون در صورت عدم قبولی در حضور مسئول برگزاری آزمون تنها برگه ی آزمون کتبی ( بخش نامه ) را  رویت نمایند. تهیه ی هر گونه رو نوشت یا کپی از برگه های آزمون مجاز نیست.

 

بند بیست و سوم – محرمانه بودن روند آزمون

اعضای کمیسیون آزمون موظفند نتایج و روند تصحیح برگه ها را محرمانه تلقی کرده و از بازگویی آن برای شخص ثالث خودداری نمایند.

 

بند بیست و چهارم – محرمانه بودن سوالات آزمون

همه ی برگه های آزمون محرمانه تلقی می شوند و کلیه ی افراد درگیر، موظف به رعایت این امر بوده ، سوالات مربوطه در اتاق دربسته نگهداری می شود.

 

بند بیست و پنجم – حق رویالتی

همه ی مواد آزمون مشمول حق انحصاری استفاده از آثار چاپ شده می باشد و فقط جهت  برگزاری آزمون مورد استفاده قرار می گیرد. هرگونه استفاده ی دیگر از جمله تکثیر و پخش و همچنین در دسترس عموم قرار دادن مواد آزمون تنها با موافقت رسمی انستیتو گوته ی مرکز مجاز است.

 

بند بیست و ششم - بایگانی

اوراق  امتحان شرکت کنندگان در آزمون به مدت دوازده ماه از تاریخ برگزاری امتحان در اتاق دربسته نگهداری و سپس به شکلی ایمن معدوم می گردد.  صورتجلسه های نهایی آزمون یا نتیجه ی هر ماژول از آزمون می بایستی  ده سال به شکل مطمئن نگهداری و سپس معدوم گردد.

 

بند بیست و هفتم - کنترل کیفیت

با کنترل منظم کیفیت آزمون های کتبی و شفاهی با حضور بازرسی در محل آزمون ، کیفیت بالا و مطمئن آزمون های بر گزار شده میسر می گردد.

داوطلبان موافقت خودرا با حضور بازرس بدین منظور پیشاپیش اعلام می کنند. (← بند یازدهم)

 

بند بیست و هشتم - حفاظت از داده های شخصی

کلیه ی افراد درگیر در برگزاری امتحان موظفند داده های شخصی داوطلبین را مطابق با  مقررات مربوطه حفظ کنند .

 

بند بیست و نهم – مقررات پایانی

این آیین نامه از اول اکتبر 2014 معتبر است و برای کلیه ی شرکت کنندگان در آزمونها از تاریخ اول اکتبر2014به بعد به اجرا در خواهد آمد.  در صورت وجود تفاوت بین ترجمه ی متن و اصل آلمانی،  برای آن بخش متناقض ، اصل آلمانی آیین نامه معتبر است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید