راه های تقویت مهارت نوشتن در زبان انگلیسی

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

موسسه زبان سپانو

در میان چهار مهارت زبان انگلیسی، نوشتن (writing) یکی از مهمترین مهارت ها در یادگیری و تقویت زبان انگلیسی بوده که همواره مورد توجه زبان آموزان و معلمان قرار گرفته است. بنابراین برای یادگیری وتقویت مهارت نگارش خود نکات زیر را فرا بگیرید.

1 به نشانه های نگارشی توجه کنید، به خصوص به «ویرگول» و «نقطه» چرا که این دو علامت جریان فکری شما را تنظیم و به آن جهت میدهند  و همچنین به شما کمک میکنند تا روانتر و بهتر بنویسید.

2 سعی کنید درهنگام نوشتن متن از ویرایش و تصحیح خود دست بکشید. نوشتن و ویرایش دو فرآیند مجزا از یک دیگر میباشند که هر کدام از  نیمکره ی مخصوص خود در مغز استفاده میکند، و سعی در انجام همزمان هردو نتیجه ایی در بر نخواهد داشت. برای این کار کمی زمان بگذارید.

3 حداقل روزی 20 دقیقه را به نوشتن بپردازید. در مدتی کوتاه متوجه تغییرات چشم گیری در مهارت نگارشی خود میشوید. ایده های جدید همیشه هنگام نوشتن متون جدید به سراغ شما می آیند نه  هنگامی که گوشه ای نشسته و تنها به فکر نوشتن باشید. با نوشتن ایده های جدید رفته ، رفته ذهن شما تبدیل به یک ذهن خلاق در امر نوشتن متون جدید میشود.

4 هیچگاه از اینکه متن شما مورد انتقاد افراد خواننده قرار بگیرد نترسید و در هر فرصتی آن را در اختیار افراد دیگر قرار دهید تا عملکرد شما را در مهارت نگارش متون بررسی کنند. حتی اگر نقدی که به  نوشته ی شما میشود سختگیرانه و یا اشتباه است، ناراحت نشوید بلکه از اشخاصی که وقتشان را صرف خواندن و نظر دادن در مورد آن کرده اند تشکر کنید و همیشه سعی در اصلاح اشتباهات خود داشته باشید.

5 برای نوشته های خود محدودیت کلمه قرار دهید. به طور مثال پس از انتخاب یک موضوع برای نگارش متن، سعی کنید حداکثر از 500 واژه برای انتقال مفهوم نوشته های خود به دیگران استفاده  کنید. این کار دامنه ی فکری شما را هنگام نوشتن محدودتر کرده و به شما امکان تمرکز بر نکات مهمتر را میدهد. در عین حال شما باید سعی کنید با کوتاه تر کردن متون خود خواننده های بیشتری را جذب کنید زیرا اگر نوشته های شما از حد استاندارد بیشتر باشد ممکن است خواننده را خسته کند و نتواند متن های شما را تا آخر به طور دقیق مطالعه کند.

حال با یادگیری نکات ذکر شده در بالا شما میتوانید مهارت نوشتاری خود را بیش از قبل تقویت کنید. این نکته را به یاد داشته باشید تمرین مداوم در امر نوشتن تاثیر مثبتی بر املای شما خواهد داشت به گونه ایی که حتی نوشتن کلمات سخت برای شما آسان میشود.

منبع : en45
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید