آیلتس رشت سپانو : تقویت مهارت speaking برای آزمون IELTS

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

سطح speaking اکثر متقاضیان آزمون IELTS که نمره آنها در حد ۷ یا ۸ است، به طور کلی خوب است. بهرحال سطح بالای speaking بازتاب کننده نتیجه آزمون نیست و حتی دانشجویان باهوش و کسانی که اعتماد به نفس کافی دارند نیز ممکن است نمره ۵/۶ کسب کنند یا حتی مجبور به تکرار آزمون شوند. چنین اتفاقی موجب شرمساری است که البته با تمرین می توان از آن اجتناب کرد.

می توان گفت تنها بخشی از آزمون IELTS که متعادل تر از بقیه بخش هاست speaking است زیرا ۱۰۰% کنترل روی گفتار وجود دارد. تا زمانی که از موضوع سوال دور نشوید، می توانید در مورد آن صحبت کنید. یعنی تا زمانی که عملکرد خوبی داشته باشید می توانید صحبت کنید و نمره بالایی را به خود اختصاص دهید. بنابراین چگونه باید تمرین کنیم؟

آزمون آیلتس چیست؟

قبل از هر چیز لازم است که بتوانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید. اگر می توانید که خوب است در غیر اینصورت روش هایی را به کار بگیرید و آن را شروع کنید. البته تنها راه پیشرفت در آن صحبت کردن است. با افرادی که می توانند انگلیسی بگویند صبحت کنید. نیازی نیست اصالتا انگلیسی باشند همین که در سطح شما یا بالاتر باشند کافی است. در گروه های آنلاین عضو شوید و با دوستان خود قرارهای منظم بگذارید تا انگلیسی صحبت کنید.

اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید فرصت هایی را برای صحبت کردن بطور پی در پی ایجاد کنید. در یک باشگاه عضو شوید، با دوستان خود قرار شام بگذارید. به این طریق نه تنها دوستی متقابل ایجاد می کنید بلکه به پیشرفت زبان خود نیز کمک خواهید نمود.

به خاطر داشته باشید هر کاری که انجام می دهد، صحبت کردن را جزء آخرین کارهای خود قرار ندهید زیرا فرصت کافی برای بالا بردن سطحتان وجود نخواهد داشت.

انگلیسی صحبت کردن در محل کار روش بسیار خوبی است چون نشان می دهد بطور مداوم آن را انجام خواهید داد اما پس از مدتی متوجه می شوید که اغلب اوقات در حال بکارگیری کلمات و جملات یکسانی هستید. به همین دلیل در موقعیت های مختلف اجتماعی قرار بگیرید، چه بصورت آنلاین، چه به شکل حضوری، خود را در معرض موضوعات مختلف قرار دهید تا در مورد آیتم های متنوع صحبت کنید.

تقوین مهارت speaking

هنگامی که روش های تمرین speaking را به صورت منظم بکار بگیرید، می توانید پس از آماده شدن خود را تست کنید و خیلی مهم است که بدانید ممتحن به مواردی از قبیل بکارگیری کلمات زیبا، اصطلاحات، تلفظ صحیح و بکارگیری ساختارهای متنوع زبان بسیار توجه خواهد نمود.

فراموش نکنید هرچه بیشتر و روان تر صحبت کنید، راحتتر در آزمون صحبت خواهید کرد. اگر در مورد سطح speaking خود نگران هستید پیشنهاد می شود با یک معلم تمرین کنید تا شما را به سطح مطلوب برساند. در صورتیکه speaking شما همراه با اشتباهات فراوان باشد و آن را اصلاح نکنید، در آزمون نیز روان و پر اشتباه صحبت خواهید نمود.

در زیر ۸ مورد برای بهبود وضعیت speaking مطرح می شود:

۱- هفته ای یکبار با دوستان خود که قصد شرکت در آزمون IELTS دارند، دیدار داشته باشید.

۲- در یک گروه آنلاین عضو شوید و هفته ای دو یا سه بار در آن شرکت کنید.

۳- لیستی از موضوعات speaking مربوط به آزمون IELTS را فراهم کرده و هر روز در مورد یکی از موضوعات آن دو دقیقه ای صحبت کنید

۴- با یکی از دوستان خود آزمون های IELTS را بررسی کنید. یک نفر ممتحن و نفر دیگر شرکت کننده آزمون باشد. سپس جایگزین یکدیگر شوید.

۵- بخش دوم آزمون speaking را انجام داده و صدای خود را ضبط کنید. بارها آن را شنیده و اشکالات خود را رفع کنید. همان موضوع را چندین بار تکرار کنید.

۶- روی تلفظ واژه ها کار کنید. بهترین مکان حمام و روبروی یک آینه است. مواردی که اشکال دارید را تمرین کنید.

۷- در حالیکه به نمونه سوالات speaking پاسخ می دهید از خود فیلم تهیه کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسید.

۸- نرم افزارها و سایتهایی را برای بررسی تلفظ کلمات بیابید.

منبع : englishinfo

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید