آیلتس رشت سپانو : تفاوت Center با Venue آیلتس در چیست؟

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

چرا در کنار نام برخی از موسسات مجاز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران، نام سنتر “آیلتس تهران” به چشم می خورد؟!

در هنگام ثبت نام در آزمون IELTS در وب سایت رسمی IDP به نشانی ieltsessentials.com در کنار نام برخی مؤسسات مانند مؤسسه “پارسیان” و مؤسسه “پروشات”، نام موسسه IELTS Tehran نیز به چشم می خورد اما علت چیست؟!

تفاوت Center با Venue آیلتس در چیست؟

به دلیل محدودیتهای اعمال شده از سوی سازمان IDP تعداد انگشت شماری مرکز مادر (Center) در ایران وجود دارد که برای پاسخگویی به نیاز تمام داوطلبین کافی نیست و طبق قوانین IELTS موسسات واجد شرایط (Venue) با همکاری با این مراکز مادر می توانند زیر نظر سازمان سنجش کشور اقدام به برگزاری آزمون نمایند.

اما برای رفع ابهام در این مورد باید به این مهم توجه کرد که کلیه موسسات مجاز و دارای مجوز برگزاری آزمون IELTS طبق لیست اعلام شده توسط تنها مرجع رسمی و معتبر ایران، سازمان سنجش کشور که به نوعی با مراکز دیگر همکاری می کنند، صرفاً در قسمت امور اداری مانند هماهنگی های برگزاری آزمون با مراکز مادر نقطه اشتراک دارند ولی برای برگزاری و اجرای آزمون (هم در قسمت کتبی و هم در قسمت شفاهی) در محیط تأیید شده توسط سازمان سنجش بطور کاملا مستقل عمل می کنند و در نحوه پشتیبانی، محل اجرای آزمون، پذیرایی و اجرا در چهارچوب قوانین آزمون، بطور مستقل رفتار می نمایند.

این امر باعث ایجاد فضای سالم رقابتی بین مراکز خواهد شد و در نهایت به نفع داوطلبانی خواهد بود که به دنبال ارائه خدمات و پیشتیبانی قوی تر در این بازار رقابتی هستند.

با توجه به این نکات و در نظر گرفتن تمام جوانب، بجای نگرانی در مورد کلماتی مانند Center یا Venue، اولویت های انتخاب خود را بر اساس عواملی مثل تاریخ آزمون مورد نظر و کیفیت در نحوه خدمت رسانی و پیشتیبانی اولویت بندی نمایید و ذهن خود را درگیر بازی لغات و جو سازی های تبلیغاتی نکنید!

منبع : englishinfo

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید