نمره عالی speaking 2

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

 

چگونه برای خودتان زمان بخرید.

در بخش دوم مصاحبه آیلتس این امکان وجود ندارد که بتوانید فرصتی برای تفکر برای خود ایجاد کنید، اما در بخش اول و سوم ممکن است بتوانید با تکنیک هایی به خودتان کمی زمان بدهید. برای نمونه مصاحبه کننده از شما می پرسد کدام بخش کودکی خود را از همه بیشتر دوست دارید؟ به جای اینکه همان سوال را تکرار کنید می توانید درباره محتوی سوال یکی دو جمله بگویید مثلا بگویید پیش از این درباره آن فکر نکرده بودم، اما چه سوال جالبی!

امکان دارد بخشی از سوال را متوجه نشوید، برای نمونه مصاحبه کننده اصطلاحی را به کار ببرد که شما معنای آن را نمی دانید. دچار وحشت نشوید. بلکه با اعتماد به نفس و صداقت بگویید. این بخش را به خوبی متوجه نشدم، آیا امکان دارد کمی واضح تر صحبت کنید یا توضیحی درباره این جمله بدهید. اصلا نگران نشوید زیرا این مساله تسلط شما را نشان می دهد.

اگر کلمه ای را اشتباه گفتید، نگران نشوید.

حتی وقتی به زبان مادری صحبت می کنید، ممکن است کلماتی را اشتباه تلفظ کنید یا نابجا به کار ببرید، اگر در امتحان آیلتس این اتفاق برایتان افتاد اصلا نگران نشوید، بلافاصله اشتباه خود را اصلاح کنید و حتی می توانید آن اشتباه را با طنز ملایمی همراه کنید و درباره آن صحبت کنید و کلمات درست را جایگزین کنید.

تا زمانی که مصاحبه کننده در آزمون آیلتس به شما اجازه می دهد صحبت کنید. حرفهایتان را تکرار نکنید. از کلمات متنوع استفاده کنید. برای صحبت هایتان از واقعیت و منطق دلیل بیاورید تا بتوانید در اطراف موضوع بیشتر صحبت کنید. از جواب های آماده استفاده نکنید، زیرا مصاحبه کننده آنقدر تجربه دارد که این موضوع را به سرعت متوجه شود. به طور کلی این موضوع را به یاد داشته باشید که اگر مصاحبه کننده از شما یک جمله سوال می پرسد شما حداقل باید با 2-4 جمله  پاسخ دهید.

تاثیر اولیه بسیار مهم است.

روز آزمون آیلتس سعی کنید لباس، آرایش، نوع رفتارتان تاثیر مثبتی بر مصاحبه کننده داشته باشد. بهداشت را رعایت کنید. مسواک بزنید، دوش بگیرید و لباس مناسب بپوشید. هنگام نشستن حالتی با اعتماد به نفس داشته باشید اما ضمنا گرم و پرانرژی رفتار کنید. تماس چشمی خود را حفظ کنید. در صحبت کردنتان سعی کنید حالت طبیعی داشته باشید و مانند یک دانش آموز پراضطراب رفتار نکنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید