آیلتس سپانو : بنویس و بگو

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

 

Writing

·         سبک و لحن مناسب برای آنچه از شما درخواست شده است را در  بخش نگارش آزمون آیلتس رعایت کنید. اگر از شما خواسته شده که نامه رسمی بنویسید حتما باید لحن نوشتاری شما رسمی باشد.

·         برای نگارش یا صحبت اطراف یک موضوع، جنبه های مختلف را در نظر بگیرید(موافق / مخالف؛ مثبت / جنبه های منفی؛ مزایای / معایب؛ مشکلات / راه حل؛ علل)

·         خوش خط و خوانا و تمیز بنویسید.

Speaking

·         دقیقا به سوال یا موردی که به شما داده شده است پاسخ دهید، حاشیه نروید.

·         به سوالات خوب گوش دهید و بعد پاسخ دادن را شروع کنید، زیرا اگر سوال را درست متوجه نشوید و پاسخ تان زیاد مرتبط نباشد مصاحبه کننده تصور می کند که معنی سوال را متوجه نشده اید و در فهم کلمات به دلیل ضعف دانش انگلیسی مشکل دارید.

·         پاسخ های مبسوط و توضیحی بدهید.

·         از مقدمه چینی های طولانی پرهیز کنید و پاسخ های از پیش حفظ شده و کلیشه ای ندهید.

 

به طور کلی در بخش گفتاری و نوشتاری آزمون آیلتس به این نکات توجه داشته باشید.

·         برای سوالات فرمت و سبک مناسب انتخاب کنید. پاسخ هایتان را با توضیحاتی همراه کنید و خلاصه گویی را کنار بگذارید. واضح و روشن پاسخ دهید و در پایان جمع بندی و نتیجه گیری کنید.

·         سعی کنید از نکات گرامری در جای خود استفاده کنید و گاهی از دستور زبان پیچیده تر استفاده کنید.

·         روان و سلیس صحبت کنید و در صحبت هایتان از اصطلاحات، طیف گسترده واژگان استفاده کنید.

·         ایده هایتان را منطقی سازماندهی کنید و به ارتباط کلمات و جایگزینی آنها و ارجاعات خود توجه کنید.

 منبع : ieltstoday.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید