مقالات و منابع آیلتس:تکنیکهای ریدینگ

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما،آموزش آیلتس ، کلاس آیلتس در رشت

تکنیکهای ریدینگ آیلتس

بهترین راه برای درک سریع و آشنا شدن با یک آزمون، مطالعه و بررسی سوالای آزمونای قبل و فهمیدن ویژگی‌ها و نیازهای سوالات و نکات مهم و سختی‌های اونه. اگه با سوالا از قبل آشنا باشین، طبیعیه که می‌تونین عنوان هر بخش از امتحان، ویژگی‌های اون و اینکه آیا ترتیب سوالا با ترتیب نوشتن مقالات سازگار هستن یا نه رو به‌سرعت شناسایی کنین. نیازی به سپری کردن زمان اضافی نیست. سرعت خوندن‌تون رو آروم کنید.

این با "علامت" NB در عنوان IELTS مشخص میشه. NB مخفف Nota Bene به‌معنی "خوب دقت کنید" یا "توجه کنید" هست و به داوطلبای IELTS یادآوری میکنه که "توجه بیشتری داشته باشید"؛ اما اونچه به توجه نیاز داره، در سوالای مختلف متفاوته.

دو نوع NB در امتحان فعلی ریدینگ IELTS وجود داره. یکیش ممکنه تو سوالای  Collocation و Fill-in ظاهر بشه. NB خاص اینه:

You may use any letter more than once

در این سوال، معمولاً حداقل یکی از سوالات پاسخ تکراری دارد.

داوطلبای IELTS در صورت مواجهه با این "تذکر"، باید توجه خاص و ویژه‌ای به اون داشته باشن. "باید از یکی از گزینه‌های حرفی (Option Letter) بیش از یکبار استفاده بشه." برای مثال، اگه عنوان اون بخش 5 سوال با 5 حرفه و NB میگه که باید دو سوال وجود داشته باشه که یک گزینه‌ی حرفی مشترک داشتن باشن، پس یک گزینه‌ی حرفی خاص به هیچ عنوان جواب صحیح نیست. بعد از انتخاب جواب‌های 4 سوال، از روش "حذفی" استفاده و گزینه‌ی حرفی باقیمانده رو برای سوال آخر انتخاب کنین. اگه عنوان 5 سوال با 5 حرفه و هیچ NB هم وجود نداره، باید قاعدتاً گزینه‌های تکراری وجود داشته باشه. اگه گزینه‌ی جواب‌های داوطلب IELTS به اون 4 سوال نسبتاً قطعیه، داوطلب میتونه از روش حذفی مستقیماً برای انتخاب گزینه‌ی حرفی باقیمانده برای سوال آخر استفاده کنه.

اگه NB تو سوالای چند گزینه‌ای ظاهر بشه، معناش این میشه: جواب‌هاتون می‌تونه به هر ترتیبی داده بشه. از اونجایی‌که آزمون آیلتس، داوطلبای IELTS رو ملزم میکنه تا تمام جوابا رو تو برگه‌ی جواب بنویسن تا نمره بهشون تعلق بگیره، در اینجا این تذکر به داوطلب IELTS داده میشه که تمام گزینه‌های سوالای چند گزینه‌ای اون بخش به هنگام تایپ شدن ضرورتاً نباید به ترتیب حروف الفبا باشن. اگه یک سوال چند گزینه‌ای با شماره‌ی عنوان 3-1 دارای جوابای صحیح A، B و C باشه، داوطلب IELTS 1.A، 2.B، 3C یا 1.C، 2.B، 3.A یا 1.B رو تو ستونای 1، 2 و 3 برگه‌ی جواب می‌نویسه. A.3.C می‌تونه نمره‌ی خوبی بگیره که داوطلب IELTS فقط باید از قبل وقتی داره برای امتحان آماده میشه اون رو بدونه و هیچ نیازی به هدر دادن زمان در مکان برگزاری امتحان برای خوندن دقیق اون وجود نداره.

منبع : ztcprep

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید